Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 35: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mijn afspraak bij de kapper is juni omdat mijn maandabonnement april en mei is stop gezet ik ga zo direct een afspraak maken, mijn haar valt nogal mee 3 cm langer Lachen en ik verf niet.

Ik ben in een dag 1 pond afgevallen door de balansdag vandaag weer normaal eten

Ik blijf ook nog steeds thuis, zo min mogelijk boodschappen en alleen supermarkt, een uitzondering gisteren om 9 uur toen ben ik naar de action geweest om schilderspullen te halen op het moment schilder ik online met mijn cursus en we hebben een opdracht “dromen “ gekregen. Deze komen in een museum te hangen.

Deze week wil ik toch naar een tuincentrum gaan misschien ben ik nog te angstig maar mijn buren doen het ook en die zijn zeker 10 jaar ouder en 1 heeft ook nog diabetes.
Ik ga gewoon punt uit

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mei 2020 9:50    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ine ik had er ook dik een pond af na balans dag .

IK ga elke woensdag na de Intratuin is hier dichtbij .
Altijd leuk om er door te lopen al kan je nu geen koffie drinken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mei 2020 10:24    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Tweede week en gelukkig weer afgevallen, ben superblij en voel me goed.

Betreft er op uit gaan...tja...het is wel een dingetje. Wij gaan alleen 1 x per week boodschappen doen, man blijft buiten staan.
Ben zo blij als een kind als we een ronde fietsen of als ik ga wandelen. (Gister in de storm, zaaaalig)... That's it...

Het is zo'n vreemd virus, niemand weet iets echt concreets.
Ben als de dood dat ik iemand aansteek, maar buiten dat...ik hoef niet zo nodig weg. Van de mensenmassa's houden we zo wie zo al niet van..
Wel begrijp ik dat de mensen hun winkels open houden om wat te verdienen, want anders stort de hele economie in elkaar, maar de regel is nog steeds...als je niet weg hoeft...blijf thuis....rondje wandelen of fietsen oké...dus...Creb is braaf, hi hi...

Ik begrijp heus wel dat mensen echt er ff tussenuit moeten, maar niet omdat anderen het ook doen. Wees voorzichtig met die gedachte. Ieder moet doen wat ie denkt te moeten doen, maar vraag je wel af of het nodig is om een risico te lopen.

Had mijn stiefdochter nog geappt, ze vindt het zo vreselijk dat haar kindertjes naar school gaan. Dat is toch ook een dilemma hoor. Hoe gaat dat aflopen. Echt een vervelende tijd, voor iedereen. Die onzekerheid.

Toch wens ik iedereen succes en...wees verstandig, we zijn er nog lang niet!

Groetjes Crebster en blijf op gewicht Zwaaien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 12 mei 2020 11:11    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Eliza10 schreef:
Lisanne weekendjes weg ?Wij blijven zoveel mogelijk thuis .

Yep, dat moet ieder voor zich weten.
Wij hebben een camper en zijn daarmee zelfvoorzienend, gaan naar rustige boerencampings (waar we welkom zijn, sanitairgebouwen zijn dicht) en houden ons verder aan alle richtlijnen van het RIVM.
Of ik nu hier in de buurt fiets of wandel of ergens anders, dat maakt geen verschil
(buiten het feit natuurlijk dat we genieten van een andere omgeving) Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mei 2020 11:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
oh leuk dan wens ik je fijne weekenden met de camper.

Crepster ik doe 2x per week de boodschappen en blijf op 2x hondje uitlaten per dag na ook binnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mei 2020 13:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Crebster, ik kan me voorstellen dat jouw stiefdochter dat eng vind...inderdaad het virus is zo onbekend dat elke stap die nu gezet word erg onzeker is wat de gevolgen (kunnen) zijn.

Ine, lekker joh een pond minder. Dat geeft moed hè!

Flying Missy, werkze. Op naar 3 weken relaxen op de camping, leuk vooruitzicht!

Ik kom jullie even een fijne dag wensen, hier schijnt nu vrolijk het zonnetje dus ik hoop dat dat zo blijft.
Voel me toch altijd wat blijer dan, haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2020 8:00    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier schijnt ook het zonnetje wordt ik ook blij van
Zelf ben ik ook niet van de mensenmassa dat is dan weer een voordeel. Hier kan je goed wandelen in het bos mits je niet smiddags gaat en mooi weer is daarom in alle vroegte dan kom je een enkeling of niemand tegen en ik ben een ochtendmens dat scheelt ook weer.

Gisteren aardig in de tuin gewerkt veel jonge rupsen verwijderd die waren de bladeren behoorlijk op aan het vreten

Eliza ging ook vaker een ontbijtje pakken bij intratuin niet iedere week maar toch geregeld de honden zijn ook welkom aansluitend gingen we dan langs de beek wandelen helaas nu niet meer.

We maken er maar het beste van er is een voordeel we ruimen rommel op er komt schot in op de zolder en we gaan de kozijnen en deuren verven buiten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2020 8:16    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Op een camping kun je ook voldoende afstand houden gelukkig. En met een camper ben je volledig onafhankelijk van sanitair etc. Zolang de stortput maar open is. Die is op onze camping ook steeds open geweest. Er stonden daar ook regelmatig campers. Wij hebben eigen sanitair unit, luxe gewoon, met douche. Erg blij

Gewicht blijft min of meer constant hier, wat op zich ok is, maar zou nog liever extra afvallen voor de vakantie.
Dus ik doe nog maar een paar strengere dagen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2020 14:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
bah ik was veel te vroeg wakker .
Vandaag alles in huishalen bij de super tot maandag .

En om half 12 naar de halfjaarlijkse
controle mondhygieniste en tandarts .
is nooit mijn hobby .

fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 mei 2020 6:04    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Oeps Eliza, succes bij de tandarts en mondhygiënist...
Geen leuk vooruitzicht maar straks is het weer voorbij voor een half jaar, hoop ik voor je.

Flying Missy, inderdaad wat reserve kilo’s voor de vakantie is altijd fijn om achter de hand te hebben. Maar wees niet te streng voor jezelf, je moet ook nog werken hè!

Ine, succes met opruimen. Dat hebben wij hier ook gedaan, net als zoveel anderen de laatste tijd. Wat een rotzooi kan een mens verzamelen hè door de jaren heen!

Voor nu iedereen een fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 mei 2020 7:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 30, 31, 32  Volgende
Pagina 22 van 32