Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 35: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Crebster knap hoor 15 kilo in 5mnd .

ik opperde ook om te gaan shaken .
maar mijn man zei dat werkt niet .Vaak erna zit het er snel weer aan .
Eet gezond en minder snaaien en als je 800 tot1000 cal eet val ik ook af .

Daarom ga ik proberen niet meer fout eten .
Wel met uiteten dan ga ik genieten .

Fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020 8:05    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Hoihoi,

Josephine, een naald in je spierknoop, doet dat niet zeer?! Ik ben nogal kleinzerig, haha! Maar als het jou helpt is het prima hè.

Ine61, hopelijk gaat de cursus door. Ik snap dat je je hobby mist.

Crebster, hoe houd je het bij; 4 sprintjes... ik heb al moeite met 2, heel leuk hoor maar soms als ik even niet kijk heb ik een half uur bij te lezen Erg blij

Afijn, ik wens jullie een fijn weekend.
Vandaag nog de hele dag werken en morgenochtend vertrekken wij naar vrienden voor een weekendje dus ik meld me even niet hier.
Tot maandag!

Hallo Lisanne,

Ik lig in een deuk, ha ha ha...ik bedoel het sprintje, Vervolg 4 actief sprintje.
Dat is immers het vierde sprintje van hier, neem ik aan. Sprintje drie is bijna afgelopen, dus ik doe er maar in principe met twee mee. Valt mee toch.
Mijn man zit meestal naast mij aan zijn eigen bureau en hoort mij zo lekker rammelen op de toetsen als ik met de weegclub bezig ben en dan zegt ie: 'Heb je het weer druk?' Hi hi hi...
Maar idd ik ben er druk mee. Ik onderhoud ook contacten met Fatsecret.
Ik wil ook iedereen met naam kunnen noemen en dat is soms best een beetje opletten geblazen, want je wilt toch iedereen persoonlijk aanmoedigen/steunen.

Heel veel plezier het weekend en gedraag je een beetje, hoor. (Geintje) Heerlijk ff wat anders aan het koppie.

Groetjes Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020 16:53    

Reageer met quote
Eliza10 schreef:
Crebster knap hoor 15 kilo in 5mnd .

ik opperde ook om te gaan shaken .
maar mijn man zei dat werkt niet .Vaak erna zit het er snel weer aan .
Eet gezond en minder snaaien en als je 800 tot1000 cal eet val ik ook af .

Daarom ga ik proberen niet meer fout eten .
Wel met uiteten dan ga ik genieten .

Fijne dag

Hallo Eliza,

Het is denk ik ook beter om met minder maar met gezond eten te lijnen. Het is eigenlijk met alles zo, dat als je je dieet niet handhaaft dat je weer aan komt. Of je nou gezond gaat eten, keto, shakes, noem maar op. Het is discipline, je moet volhouden om in dat stramien te blijven.

Dat ik met dat shaken ben begonnen, is gewoon om mijn hoofd te resetten. Ik hoef nu ook niet zo na te denken wat ik zal gaan eten, want ik ben niet zo van het eten, veel te omslachtig. Het is niet belangrijk voor me. Ook dat is niet goed te praten hoor, want ik at gewoon veel te veel zoetigheid op brood, veel te grote prakken warm eten, koekje hier, pindaatje daar en weinig beweging. Buiten de deur een broodje Hema worst, of een ontbijtje bij de Hema en ga maar zo door, maar dat is nu voorbij.

Ik ben er ook klaar mee. Mindsetting, schreef ik laatst. Ik was het zat en er moest gewoon snel iets af, nou...shakes dus. Lekker makkelijk en die van Dieet Pro zijn super goed. Echt geen honger. Drink meer water en groene thee. Meer niet. Ik heb het uit mijn hoofd gezet al die slechte zooi. Gewoon geen troep meer eten. Punt.
Ik oriënteer mij nu al een beetje op wat iedereen zoal eet, zeker als het koolhydraat arm is. Ook je kunt eten tussendoor. Omdat ik zo weinig lus is dat best ff een dingetje. Maar...gelukkig toch er wat op gevonden wat ik wel lekker vind. Zal ook altijd een shake in de ochtend blijven gebruiken.

Ga jij nu maar goed voor jezelf zorgen en gezond maar minder eten, meer water drinken, fruit, rauwkost etc.dan komt dat best goed. Je man heeft best wel gelijk betreft shake-dieet. Het moet bij je passen.

Heel veel succes, je komt er wel. Zekers te weten. Fijn weekend.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020 17:13    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Crebster schreef:

Hallo Lisanne,

Ik lig in een deuk, ha ha ha...ik bedoel het sprintje, Vervolg 4 actief sprintje.
Dat is immers het vierde sprintje van hier, neem ik aan. Sprintje drie is bijna afgelopen, dus ik doe er maar in principe met twee mee.

Haha, nu lig ik óók in een deuk: je plaats deze berichten in het sprintje: “stabilisatie sprintje 35: samen stabiel blijven“!
Enne, het duurt nog een paar weekjes Lachen

Maar goed we zitten allebei in die 2 sprintjes dus hebben het allebei even druk, haha!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020 17:47    

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Crebster schreef:

Hallo Lisanne,

Dat is immers het vierde sprintje van hier, neem ik aan. Sprintje drie is bijna afgelopen, dus ik doe er maar in principe met twee mee.

Haha, nu lig ik óók in een deuk: je plaats deze berichten in het sprintje: “stabilisatie sprintje 35: samen stabiel blijven“!
Enne, het duurt nog een paar weekjes Lachen

Maar goed we zitten allebei in die 2 sprintjes dus hebben het allebei even druk, haha!

Ik val van me stoel van het lachen! Word ik nu gek of hoe zit het nou? Jij hebt toch dat bericht geplaatst op blz 17 hier in deze Sprint? Ik zit het ff na te kijken, maar ga nu aan mij zelf twijfelen. Lachen Ohhh, dit is echt erg. Lachuh zeg.

Groetjes Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020 18:21    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Crebster schreef:
Goedemorgen allemaal,

Heb mij aangemeld bij het vierde sprintje. Erg gezellig! Yes! (nederlands=

Niet meer twijfelen: dit schreef jij op pagina 15, in dit sprintje, whahahaha, ik begon ook steeds meer in de war te raken FF Denken...

Maar we zijn eruit en kunnen nu wel stellen dat 2 sprintjes dus meer dan genoeg is voor ons!

Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020 20:34    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
  Hoi allemaal, 

Hier gaat het nog steeds niet egt lekker, bloeddruk krijgen we niet naar beneden, maar hartslag keldert wel o mlaag, dus voel me echt niet goed. En vandaag ook te horen gekregen dat ik een fikse blaas ontsteking hebt pff 
Sinds we terug zijn uit Vietnam heb ik behoorlijk wat probleempjes rondom labia. 
Nu weer een kuur, arts zit er over na te den ken om mij toch weer naar Zhuis te sturen. 
Maar ja dat zal nu wel niet zo snel gaan 

Op mn gewicht letten is nu ook een crime pfff

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020 21:35    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:
Josephine, een naald in je spierknoop, doet dat niet zeer?! Ik ben nogal kleinzerig, haha! Maar als het jou helpt is het prima hè.

Lisanne, je voelt het wel een beetje, maar de rugpijn is erger.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020 22:57    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik zit op de camping en heb een eind gefietst vandaag. Ter compensatie heb ik vanavond gesnoept..…………. Schaam Schaam Zo helpt het fietsen niet. gelukkig morgen weer een dag. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020 23:13    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Ik doe elke dag 10 dropjes en 5 winegums in een bakje. Gisteren moest ik een programma installeren op mijn pc en toen vergat ik te snoepen.
DUS........... ik moet gewoon meer afleiding zoeken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020 23:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 18 van 41