Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 35: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Goede avond allemaal! Gezellig hier!

@josephine: Knap hoor zelf je haar geverfd en een cm eraf geknipt. Fijn van je kapster dat ze handleiding en verf had gebracht.

@lunahlee: Wat een leuke foto! Stoer koppie. Leuk dat je je foto hebt geplaatst! Hoe jong ben je?

@crebster: welkom hier! natuurlijk mag je nog meedoen! Succes met het shaken met Dieet Pro. Ik heb zelf nooit geshaket. Zwaar voor je moeder van 90 (en jullie) dat ze alleen op haar kamertje zit en jullie haar sinds 11 maart niet meer hebben gezien. Bij ons in het verzorgingstehuis in Hoorn hebben ze een Praatkeet gemaakt. Achter glas kunnen bewoners en familie elkaar dan zien en spreken.

@SweetDreams: Dus je wordt te veel verwend op je werk met lekkers! Het is wel heel aardig gezegd door de psychologe op je werk dat jullie nu zeker niet aan diëten moeten denken en moeten zorgen dat we/jullie voldoende energie blijven opdoen. Maar het gewicht moet ook niet heel veel op gaan lopen!

@Ine: Nog gefeliciteerd met je jarige 15 jarige kleinzoon. Je schrijft dat je zoveel mogelijk thuis blijft (en je brood zelf bakt!!! - goed hoor!) maar dat je wel je cursussen mist. Welke cursussen volgde je?
Ik werk ook in de gevangenis. Net als jouw zoon. Ik herken dus volledig wat jij schrijft! Wat voor werk doet je zoon?

@Eliza: Goed hoor 1,1 kg minder!!

@Josephine: knap hoor op 30 april en 1 mei gemiddeld 10.000 stappen per dag. Ik heb geen stappenteller. Misschien toch maar eens overwegen.... is misschien toch wel leuk.

@dymphie en @lin: jullie hebben nog paaseitjes liggen!!!!!???? Wat een beheersing! Ik had een zakje eitjes gehad op mijn werk (ja SweetDreams bij ons ook dat soort verwennerijen....) dat was binnen 2 dagen op (samen met mijn man).

@Missy: fijn dat t goed gaat met je gewicht. Fijn ook dat de kringloop van je zoon volgende week weer open gaat. Heeft hij nog een andere baan van 2 dagen per week? Begrijp ik dat goed?

@Lisanne: Heb jij ook een fijn weekend gehad? Het was een 'zondig' weekend schrijf je en je hebt ervan genoten!

@Vlinderrr: ik heb je verwijderd. Je bent altijd weer welkom. Dat weet je.

Met mijn gewicht gaat het helaas niet goed. Gisteren maar liefst 93,00 kg. Net als vorige week maandag. Dat was het hoogste gewicht van dit jaar...... Huil huil Schaam Schaam. Ik moet er echt om denken! Ik snoep te veel kaas bijv.

Afgelopen zaterdag wel een uur getennist in een tenniskooi. En vandaag en gisteren 2x 20 min gefietst naar mijn moeder.

Ik wens iedereen een 'mooie' en indrukwekkende dodenherdenking.

Annette

Laatst aangepast door AnnetteM op ma 04 mei 2020 21:20, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2020 19:06    
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Ik ben 30 Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2020 21:03    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Lunahlee schreef:
Ik ben 30 Cool

Wat lekker jong!! Over 10 dagen ben ik 2x zo oud. Lachen

Fijne avond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2020 21:23    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen allen,

Lekker druk hier in het sprintje! Gezellig!

Ik ben weer fulltime aan het werk en morgen halen we de camper uit winterstalling dus gaan we weer weekendjes op pad.
Mocht ik dus wat minder posten dan weten jullie waar ik uithang, haha.

Ik wens jullie allen een zonnige Bevrijdingsdag,
al dan niet onder het genot van een bewaard paaseitje Lachen Verrast

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 7:49    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lisanne genieten meis met je camper .

Annet ik hoop dat het doorzet met afvallen
want gisteren 2 cornetto's op .
en tennissen goed conditie training .
ik wandel met hondje en ik hou de tuin bij.

ik vul nu wel alles netjes in op de eetmeter .
fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 9:50    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Wat een dag zeg en gelukkig afgevallen. Het werkt goed die shakes en natuurlijk beweging.
Vandaag even rust, want anders gaat mijn lijf protesteren, dat zou niet leuk zijn.

Ik wens iedereen succes met waar die mee bezig is. Het wordt weer mooi weer, dus genieten, zover dat gaat.
Voor diegene die werken...Werk ze!

Groetjes van Crebster,

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 11:04    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Er was geen grammetje af, helaas. Ik heb wel gewandeld.
Morgen kan ik gelukkig terecht bij mijn fysio voor “dry needling”.

@Eliza Cornetto’s zijn zo lekker. Daar kun je niet vanaf blijven.

@lisanne Wat leuk, dat jullie een camper hebben. Mijn dochter had er vorige zomer een gehuurd en is met de kinderen naar het Meer van Genève geweest. Ik zou het ook graag doen, maar ik ben met een kluizenaar getrouwd.

@Annette, je bent dus gauw jarig. Gezellig. Ik hoop, dat het thuisblijven er dan een beetje af is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 18:55    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

Eliza, dankje, dat gaat goed komen; manlief zou een week naar de alpduzes gaan, maar die is afgelast. Hij kon echter zijn vrije dagen niet terugdraaien op zijn werk. Dus hebben we gister besloten die week naar de Veluwe te gaan, lekker wandelen en fietsen.

Crebster, fijn dat het zo lekker gaat en goede motivatie voor je als je tenminste gewicht verliest! Zet ‘m op, mooi zo doorgaan Applaus

Josephine, jammer maar ook niets erbij, dat is ook wat waard. Wat is dry needling?

Anette, hopelijk gaat het met jou gewicht weer de goede kant op als je weer meer kunt bewegen. Met zo weinig kunnen sporten en veel thuis doorbrengen valt het ook niet mee...

Afijn, ik wens jullie een fijne dag vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020 7:31    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen.

Nou 71,3 weer dat zijn de ijsjes en chocola .

Vandaag moet het anders niet meer snaaien .Als ik dat laat dan val ik vanzelf af .

Onze vakantie naar Spanje wordt ook vast geannuleerd .we zouden gaan half juni . en ook mijn man neemt zijn vakantie gewoon ook op.

Wij eten nasi met gebakken ei .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020 8:05    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Wat een toestanden toch met die vakanties, hoop voor iedereen dat het goed komt en snel.
Voor de zekerheid hebben wij de vakantie van Turkije van mei overgeheveld naar september, dat moet toch lukken? We moesten in maart al een week eerder terug vanuit Egypte. Niets aan te doen, maar die ellende niet voor een tweede keer, vandaar.

En lekker weggaan met de camper, ook al wordt het eigen land. Nederland is zo mooi, het zal best druk worden betreft vakantie in eigen land. Misschien wel zo gezellig.
Vanmiddag gaan mijn man en ik lekker fietsen door de polders, het is zalig weer. Geniet mensen en ondertussen blijven we van de koekjes, snoepjes en snacks af Lachen
Maar wat wordt er lekker gekookt, ik krijg er nu al trek van ha ha ha...

Zonnige dag van Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020 10:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 16 van 31