Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 35: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 30, 31, 32  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vandaag eten wij kipblokjes met veel groentes en pot kerriesaus en verse pasta .
ook mij verwend met een cornetto .

Het weer is echt om binnen te blijven veel buien gehad .

fijne zaterdag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2020 14:11    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ow... ikhebnog paaseitjes...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2020 19:14    
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Die heb ik ook nog liggen paaseitjes Erg blij Haast ongelooflijk dat ze het zo lang overleven...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2020 5:53    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Paaseitjes...……… ohhh Lachen

Ik zou ook wel naar mijn zoon willen, die woont ook alleen, maar die werkt ook nog steeds, al zijn het minder dagen, dus ik doe het toch maar niet. Veiligheid voor alles. Ik kan het niet krijgen en meenemen naar het werk immers Rollende ogen Dus volhouden maar. Lach We zijn er nog niet vanaf immers en als iedereen de teugels gaat laten vieren stromen de IC's straks weer vol. Dat kunnen we het personeel daar echt niet aandoen hoor. Sip

Ik ga wel goed met mijn gewicht -weeg me elke dag- dus blij mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2020 10:00    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Flying missy onze zoon is al weken zoveel mogelijk binnen hij kan alles regelen via laptop en als een van ons gaat hoesten enz dan gaan we niet ,nu is het al weer 7 weken geleden dus wij gaan en hondje gaat mee.

Fijne middag allemaal

ik had weer pasta op en wat onsjes erbij ,we gaan er weer voor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2020 12:37    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Allemaal een fijn weekend gehad hoop ik?

We mogen weer lekker aan de arbeid vandaag, en weer pas op de plaats met het eetpatroon. Het was een gezellig zondig weekend hier, maar dat moet ook kunnen en ik heb ervan genoten.

Ik wens jullie allemaal een fijne maandag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2020 7:54    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen kanjers,

Paaseitjes???? Ik heb ze niet eens in huis gehaald. Zover was ik dan al om het niet te doen, ha ha ha...

ja mensen, het is een tijd van afstand en emoties. Laten we ons er niet onder krijgen hoor. Dit zingen we wel uit en dan zul je zien hoe gauw het allemaal weer vergeten wordt.
Nu al, met die drukke winkelstraten hebben ze nu al bout aan alles.
Zelfs in de polder bij ons is het druk met fietsers en wandelaars. Ik heb ze jaren nooit gezien en nu kan het ineens. Maar goed...Het zal toch een keer gaan gebeuren dat alles langzaam op gang moet komen. Dat baart mij zorgen.

Afstand blijven houden....ik zie het niet gebeuren straks. Mondkapjes...ik moet er niet aan denken...wat vind ik dat vies.
De wetenschap dat mensen dat dagen lang op hebben en niet vervangen, brrrr..... Niet iedereen heeft het door, hoe je die dingen moet gebruiken en hoe vies en onveilig het is.

Laten we het voorlopig maar over afvallen/bewegen hebben, want dat is wel de bedoeling. Dat de onsjes/kilo's eraf gaan, toch?

Houdt moed mensen, het komt goed, daar geloof ik in.

Fijne week allemaal.

Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2020 10:51    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat een gezellig plaatje heb je daar neergezet crebster zat net aan de koffie Uitlachen
Elisa en flying missy mijn zoon werkt in de gevangenis en heeft helemaal geen tijd om thuis te zijn teveel zieken onder zijn colega,s het is er rumoerig ze worden opstandig nu ze geen bezoek mogen ontvangen en moeten wachten om een uitspraak van het gerecht dit vind nu niet plaats het is allemaal opgeschort

Ik blijf ook thuis zo min mogelijk boodschappen doen ik heb genoeg voorraad in de diepvries en bak mijn brood zelf

Lin dat die eitjes het zolang overleefd hebben dat zou hier echt niet kunnen

Gisteren vis op de steengril was lekker maar mijn huis stinkt nu
Gemeen :
Vanmorgen een banaanpannekoek op en met wandelen een krentenbol en klein pakje halfvolle chocomelk. Weet nog niet wat ik eet vanavond hutspot (moereratsj) of zuurkoolstampot

Deze week maar 1 ons eraf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2020 11:26    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Mijn zoon is 'bijzonder' ik ben zijn bewindvoerder en mentor...….. het doet wel pijn dat we hem nu al zoveel weken niet kunnen zien. Maar de kringloop winkel waar hij werkt gaat over een week weer open. Ik ga het risico maar niet nemen...…….. voor hem is het fijn, weer meer bezigheid, want nu werkt hij maar 2 dagen in de week, de rest ligt stil immers. Rollende ogen En dan de hele dag alleen op dat kleine appartementje, sneu.
Ik werk in de zorg, ik kan geen C. krijgen en dan mee naar het werk nemen, daarom ben ik w.s. ook extra voorzichtig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2020 11:50    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Mijn zoon is 'bijzonder' ik ben zijn bewindvoerder en mentor...….. het doet wel pijn dat we hem nu al zoveel weken niet kunnen zien. Maar de kringloop winkel waar hij werkt gaat over een week weer open. Ik ga het risico maar niet nemen...…….. voor hem is het fijn, weer meer bezigheid, want nu werkt hij maar 2 dagen in de week, de rest ligt stil immers. Rollende ogen En dan de hele dag alleen op dat kleine appartementje, sneu.
Ik werk in de zorg, ik kan geen C. krijgen en dan mee naar het werk nemen, daarom ben ik w.s. ook extra voorzichtig.

Hallo Missy,

ja joh, wat is dat toch erg voor die mensen die zo opgesloten zitten. En dan je eigen kind.
Nergens naar toe, het is vreselijk.

Mijn oude moeder heeft er gelukkig geen weet van. 11 maart 2020 voor het laatst gezien. Er moest voor de Pasen getest worden, want er waren een paar mensen die zo hoestten. Ook mijn moeder, moest ze ook op haar kamer blijven. Zie je het al voor je? Mijn oude moeder bijna 90 jaar, alleen op haar kamertje, niet wetende wat er in de wereld speelt. Ze haat haar kamer, vindt ze vreselijk. Gelukkig mocht ze na 24 uur eruit, geen C.

Iedereen heeft denk ik wel zijn eigen verhaal en ervaringen.

Sterkte mensen.

Groetjes en sterkte Missy, valt niet mee.

Crebbie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2020 12:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 30, 31, 32  Volgende
Pagina 15 van 32