Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 35: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goede morgen,
Lisanne fijn je mooie groene vakje,
Welkom crebster.
Eliza , gelukkig de stukadoors zijn weg geeft toch altijd veel stof de rest is voor jullie schoonmaken en verven wat voor kleur wordt het?
Vanmorgen een wandeling van 79 min 9.577 stappen gemaakt door het bos, na de regen heerlijk fris ik rook geen brandlucht meer van de grote brand,
Vandaag eten we bloemkool, aardappelen met een balletje gehakt ik heb nog wat soep en salade over voor tussen de middag en de aardbeien op een beschuitje voor bij de koffie de rest voor in de smootie
Een fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2020 10:28    
Vrouw Weeggegevens   Eliza10
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ine we beginnen met wit en later kiezen we een muur denk ik licht grijs . die muur is 12 jaar keniabruin geweest .

ik zak ook weer met onsje dus hopelijk zet dat door.

de muren drogen goed ik hoop volgend weekend alles weer op de plaats te krijgen .

en half juni gaan we sauzen zet ik alles naar het midden .

wij eten aardappels boontjes en beenham
fijn weekend allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2020 10:55    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Allemaal,

Ook eindelijk nog eens iets schrijven.

Ik ben aan het corona-bijkomen. Ze blijven ons op het werk (werk in een woonzorgcentrum) maar verwennen met chocolade, chips, chocomousse...

Dat ik combinatie met veel minder bewegen ('s avonds ben ik fysiek gewoon te moe om nog te sporten) komt het niet goed.

Tsja, volgens de psychologe op het werk mochten we nu zeker niet aan dieten denken en moeten we zorgen dat we voldoende energie blijven opdoen. Hopelijk komt het daarna wel weer goed...

Mmm over al dat eten hier lezen, krijg ik weer honger, haha.

En als ik al die klusjes hier lees, dan merk ik dat dat hier ook eens nodig zou zijn, maar dat zal ook nog wel even blijven liggen ;-).

Vlinderrr, tot de volgende.

Tot de volgende allemaal!

Crebster welkom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2020 14:45    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ik wens jullie een fijn weekend en ik blijf zoveel mogelijk thuis .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2020 17:15    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Sweet dreams, neem zelf lekkere (en gezonde!) dingen mee naar het werk, dan kun je de minder goede opties makkelijker weerstaan misschien?
Hier staat ook regelmatig taart en koek etc. Maar ik blijf sterk. Want wat er niet aankomt hoeft er ook niet weer af he. Lachen

Vlinder, zeker komen we elkaar wel weer tegen hier of elders op WC Lach

Eliza, verstandig hoor. Ik zou ook thuisblijven (of in de caravan maar dat is thuis van huis voor ons) als ik kon. Geen risico nemen als het niet hoeft. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2020 2:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
goedemorgen .

ik heb een mooie daling .
hopelijk zet het door minder snaaien .

mooie dag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2020 7:05    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Alweer weekend tegenwoordig weet ik vaak de dagen niet meer het is nu allemaal gelijk gelukkig dat ik een weekkalender in de keuken heb hangen mijn kleinzoon was deze week jarig 15 jaar een leeftijd vol spanning maar nu helaas saai alleen met broertje en ouders thuis binnen vieren.

Eliza ik blijf zoveel mogelijk thuis, alleen voor boodschappen en wandelen en vorige week met de buren een bbq dat ging heel goed, ik ben ook geen winkeltype, de terrasjes mis ik wel en mijn cursussen al met al gaat het goed zelfs beter want de berkenpollen zijn voorbij en kan overdags weer meer naar buiten de tuin roept ook weer want met de fikse regenbui kan ik weer aan de slag.

Sweetdreams het komt vast wel weer goed diëten zou ik ook niet doen als je zwaar werk heb misschien iets minder chocolade, en chips

Eliza Mijn muren zijn eiwitwit een muur die heb ik een paar jaar terug ook overgeverfd van rood ook naar wit de woonkamer lijkt hierdoor groter geworden.

Vandaag eten we vegetarisch een bonenschotel van kidney paprika en tomaten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2020 7:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ine wij gaan zondagmiddag op de koffie bij
onze zoon . die woont 1.5 uur van ons vandaan.
Hij woont alleen dus kunnen we rustig gaan .

ik vind licht grijs mooi en een groenige kleur die ik in de keuken heb .

Voorlopig blijft het wit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2020 7:28    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

Ik heb heerlijk uitgeslapen en hier bij zitten lezen.
Wat een gezellig gekeuvel!
Lachen

Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2020 10:53    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Goedemorgen allen,
Vandaag staat er weer een wandeling op mijn lijstje. Nadat ik vorige week een paar dagen niet kon vanwege rugklachten, heb ik de afgelopen twee dagen gemiddeld per dag 10.000 stappen gezet.

Op Netflix kijk ik de serie Broadchurch. Vanavond de laatste twee afleveringen en dan weer op zoek naar een andere. Mijn man kijkt liever films, maar omdat deze serie niet zo lang was heeft hij toch gekeken..

Ik zit op twee bridgeclubs, maar ik vrees, dat ik het bridgen moet vergeten. Teveel mensen en te dicht op elkaar. Erg jammer.

Morgen weegmoment. De twee kilo die er af moeten zou makkelijk moeten zijn, maar ik vrees, dat het weer eindeloos zal gaan duren.
Ik kan de drop niet laten staan.

Allemaal een fijn weekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2020 11:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 14 van 41