Auteur |
Bericht |
shakena Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 2466 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Jeeh dat pondje van vorige week is er af,
Zou het wel een x leul vinden als er een x iets meer af ging dan een pondje
Nog maar 1 kg maar die lijkt nog zoooo ver weg_________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 18 feb 2020 9:56 |
|
 |
|
 |
Ine 61 Weegclubfan voor het leven

|
|
Anette,
Heerlijk pannekoeken een goede tip dat is bij mij alweer lang geleden eind deze week ga ik ze weer maken ik hou van spek met appel dan nog eens stroop erover veel callorieen neem er dan ook maar 1 of 2
Vandaag ben ik jarig vanmiddag visite met vlaai en gaan we daarna uit eten, morgenmiddag de buren ik hoop dat ik stabiel bij
Een fijne dag_________________ \  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 18 feb 2020 10:02 |
|
 |
Josephine Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 10-2-2004 Berichten: 2818 Dieet: Gezonder leven vegetarisch Woonplaats: Scheveningen
|
|
Weinig tijd gehad om hier te schrijven, maar het gaat goed. Ik ben stabiel en op mijn streefgewicht. Het schommelt in de week een paar ons, maar ik let goed op. Ik maak bewuste keuzes en dat scheelt enorm. Mijn valkuil is nog steeds drop. Ik koop het tegen beter weten in en ik eet een halve zak in een half uur leeg. Niet meer doen, zou je zeggen, maar helaas. Ik laat me steeds weer verleiden._________________ Elk onsje is er één.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 18 feb 2020 10:34 |
|
 |
belll Super Weegclubfan

|
|
Ine GEFELICITEERD en maak er een mooie dag van .
IK had gisteren enorm fout gegeten en schade meteen weer boven de 72 .
Ach eens gaat het lukken onder die 70 te komen en blijven .
De aanhouder wint zeggen ze altijd .
fijne dag |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 18 feb 2020 11:20 |
|
 |
|
 |
AnnetteM Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 21-1-2011 Berichten: 10605 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Provincie Noord-Holland
|
|
@ine: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ben je gezellig uit eten geweest? Wat heb je (jullie) gegeten?
Leuk dat je eind vd week ook pannenkoeken gaat maken. Alvast eet smakelijk.
Veel plezier morgen met de buren.
@josephine: fijn hoor dat je (al lang?) op je streefgewicht zit en zo stabiel bent. Goed hoor.
@shakena: fijn dat je pondje van vorige week er weer af is. Succes met de kilo eraf krijgen.
Groet,
Annette |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 18 feb 2020 21:21 |
|
 |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 12146 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Ine, van harte! Je klinkt goed! Weet wat je wilt enz. Fijn hoor!!
Fijne week a llemasl!!
Ik ben er een weekje niet. We kamperenin Leersum. Ff eruit. Fijn. Ook al lijkt het weer niet super. Boeken, muziek en genoeg om te eten.
Tot later!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 feb 2020 0:18 |
|
 |
AnnetteM Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 21-1-2011 Berichten: 10605 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Provincie Noord-Holland
|
|
@dymphie: veel plezier!!!!! Tot over n weekje! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 feb 2020 0:56 |
|
 |
|
 |
belll Super Weegclubfan

|
|
Fijne vakantie Dymphie ,
Hier gaat het nog niet zo goed ik blijf fout eten en ik heb de hele dag trek . |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 feb 2020 9:56 |
|
 |
shakena Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 2466 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Fijne week @dympie_________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 feb 2020 11:06 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 40842 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Lekker Dymphie; ik hoop dat het weer meevalt en jullie kunnen genieten!
Hier verdrietig, gewicht blijft maar stijgen. Dat is geen stabiliseren meer. Ik moet echt afvallen. Dus heb ik -streng- plan nodig.
Vanaf morgen weer werken, dan ook direct aan de noodrem.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 feb 2020 18:06 |
|
 |
|
|