Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 34: samen gaan we voor stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Toch groen deze week. Nu ga ik proberen om volgende week onder de 65 te komen, al is het dan maar weinig. Zo houd ik de moed erin. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2020 16:21    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Door de corona-stress op het werk terug beetje afgevallen. Heb ook geen honger op het moment. Enkel s avonds snoepdrang waar ik een beetje aan toegeef...

Een goede gezondheid toegewenst voor iedereen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2020 23:16    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Josephine schreef:
Helaas zie ik mijn gewicht snel toenemen de laatste dagen. Ik weet zeker dat het komt door te weinig bewegen. De hele dag thuis zitten is niets voor mij. Ik wandelde veel en tennis twee keer per week en ook de sportschool bezocht ik twee keer per week.
Vanmiddag heb ik dus maar weer met mijn zus afgesproken om met haar hond naar het bos te gaan.
Mijn man is het er niet mee eens. Hij wil dat ik in huis blijf en het gevaar van het virus niet moet opzoeken.
Volgens mij loop ik in het bos minder risico dan in de supermarkt en daar mag ik van hem wel heen. Eigenbelang, hè?

Het is natuurlijk vreselijk allemaal. Maar ik mis, net als jij, ook mijn sporten (tennis). En jij sportte dan nog 4 x per week! Het is idd niet goed voor onze lijn dat we nu veel minder kunnen sporten. Plus voor veel mensen betekent het ook wegvallen van sociale contacten. Maar ik sta helemaal achter de maatregelen!

Heerlijk om met je zus en haar hond naar het bos te gaan! Vooral blijven doen. Volgens mij loop je in het bos idd veel minder risico op besmetting dan in de supermarkt.

We moeten op ons gewicht blijven letten! Ik weeg ook deze week steeds boven de 91,2. Niet goed!

Lieve groet,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 mrt 2020 9:01    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Toch groen deze week. Nu ga ik proberen om volgende week onder de 65 te komen, al is het dan maar weinig. Zo houd ik de moed erin. Lachen

Mooi bericht @Missy!

Succes met onder de 65 komen volgende week!

lieve groet,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 mrt 2020 9:02    
Vrouw Weeggegevens   YT526
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weinig eten en sporten

Reageer met quote
Succes iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 mrt 2020 10:10    
Onbekend   belll
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen.

ik wandel mits geen regen altijd 1 uur met hondje rond half 12 en rond half 5 40 min .

Dan loop ik de trap thuis nog een 6 keer op en neer .

en afvallen niks ,ik ben nu wel mijn medicatie schildklier iets aan het verhogen en moest nu binnenkort over 2 weken bloed prikken.

Vandaag gaan we weg en halen we chinees vanavond .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 mrt 2020 10:13    
Onbekend   belll
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Als dit sprintje stopt dan ga ik niet mee naar een volgende,

IK wil uiteindelijk maar 1 sprint en mijn dagboek gebruiken .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 mrt 2020 8:47    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier gaat het alles nog goed,

ja voel mn longen wel, maar voor de rest niet ben ook astmatisch dus en heb allergieën
Was van de week wel ff spannend dochter moest naar Z zhuis zij is 36 wk zwanger had veel harde pijnlijke buiken, bloeddruk is de sterren, flinke hoofdpijn
Urine is niet schoon dus ze dachten aan bloedvergiftiging.
Ze heeft daar 4 uur gezeten aan ctg, urine, bloedprikken, bloeddrukmeten.
Maar ze is toch weer naar huis gestuurd. Als het niet goed gaat moet ze weer bellen. Anders bellen ze woensdag voor d uitslag van dr urine
Volgens haar zelf is ze vandaag 36 wk volgens zhuis huis is ze 37 wkb en 2 dagen
We gaan het zien, ik zeg dat ze met de pasen gaat bevallen. Maar volgens haar eigen berekening zou ze 19 april uitgerekend zijn.
Nog steeds flinke hoofdpijn
We gaan het zien.
Ze vind het verschrikkelijk om nu te moeten bevallen en dat wij en haar schoonouders niet mogen komen kijken, ze had ook al gehoord, dat als die week de kraamhulp er is dat er ook niemand mag langs komen.
Alleen als de kraam hulp naar huis is dan mogen Opa en oma s, avond, s heel even langs komen

Heftig allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 mrt 2020 12:25    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Wat erg voor jullie shakena en ook spannend en kan het me voorstellen dat ze het verschrikkelijk vind om in deze tijd te moeten bevallen sterkte met je astma en nog meer alerter zijn als een ander mijn man heeft ook astma en blijf binnen en alleen in de achtertuin

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 mrt 2020 10:09    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Vandaag op de weegschaal gestaan en iets eraf, ik wandel nu met mijn honden in het bos eerder op de heide maar daar kom ik meerdere mensen tegen en ook omdat een van mijn honden het zo lekker vindt om in de gier te rollen Rollende ogen in het bos kom ik hooguit 3 koppels tegen met honden en gisteren een Duits gezin helemaal ingepakt een soort van overal (oranje ) mondkapjes en ze hielden een hele grote afstand overdreven of niet maar ik ben blij met deze serieuze mensen en niet zoals de beelden op tv ik schrok me echt rot wat onverantwoord laconiek egoïstisch sorry dat ik dit zeg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 mrt 2020 10:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Pagina 20 van 24