Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 31: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Dit is weer een nieuw stabilisatiesprintje. De 31e al weer! Kom gezellig weer meedoen. Help elkaar zo om op gewicht te blijven. Iedereen is welkom. Ook als je eerst nog (wat) wilt afvallen (zoals ikzelf).

Schrijf s.v.p. iedere week een berichtje en vertel hoe het met je gaat of waar je mee bezig bent. Dan kunnen we met elkaar meeleven en elkaar zonodig helpen!

Tot ziens in de nieuwe sprint: samen stabiel blijven!

Hartelijke groetjes en veel succes allemaal weer in deze nieuwe sprint,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 apr 2019 19:17    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben er uiteraard weer bij. Heb mijn streef hetzelfde gelaten, al weet ik wel dat het misschien niet haalbaar is. Lach Een ver doel aan de horizon. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 apr 2019 1:12    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Ben er ook gewoon, zal wel starten in het rood maar ook dat hoort bij stabiliseren.
Ineens is er weer zo n week dat ik toch weer groei Lach.
Even weer portiegrootte en uitzonderingen bekijken.
Ach, zo gaat het nu eenmaal, soms wat erbij dan weer eraf.
Mijn streef blijft ook op 58, je moet toch iets hebben om naar te streven Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 apr 2019 7:09    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Leuk @Missy en @Elisabeth dat jullie weer van de partij zijn. We gaan gewoon door!

Fijne avond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 apr 2019 20:08    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben er ook weer bij. Ben weer erg aan het schommelen, s avonds weer vreetbuien door stress, maar ik laat de moed niet zakken en probeer iedere dag opnieuw om terug mijn gezonde gewoontes op te zoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 apr 2019 21:58    
Vrouw Weeggegevens   beuntje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo. Ik ben er ook weer. Ben inmiddels onder mijn streefgewicht v 67 geraakt. Ga m daarom toch nog een kilootje naar beneden schroeven op 66. Als ik verstandig blijf eten en mijn hardlooprondjes blijf doen moet dat haalbaar zijn. Volgende week weekje weg met familie. Dat wordt wel een uitdaging, maar mijn hardloopschoenen gaan mee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 apr 2019 22:05    
Vrouw Weeggegevens   beuntje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo. Ik ben er ook weer. Ben inmiddels onder mijn streefgewicht v 67 geraakt. Ga m daarom toch nog een kilootje naar beneden schroeven op 66. Als ik verstandig blijf eten en mijn hardlooprondjes blijf doen moet dat haalbaar zijn. Volgende week weekje weg met familie. Dat wordt wel een uitdaging, maar mijn hardloopschoenen gaan mee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 apr 2019 22:44    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Welkom Beuntje, wat leuk dat je mee komt stabiliseren. Erg blij Hardlopen is heel fijn, mij lukt dat niet meer, ik wandel alleen nog. Lach

Was ik de afgelopen week zo mooi omlaag, vandaag zat er weer 6 ons bij. Echt bizar dat geschommel. Van de weeromstuit ook nog een (klein) zakje chips gegeten. Dat gaat ook niet helpen, want zoutig he. Rollende ogen

Veel thee maar weer. Ik drink tegenwoordig veel Sencha thee (van Lipton) en die is zo lekker en geurig. smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 apr 2019 1:06    
Vrouw Weeggegevens   Flossie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Hallo Flying Missy, mijn tekst verdwijnt als in probeer te posten. Snap er niks van. Ik stuur je even een pb. Ik hoop dat dat goed gaat

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 apr 2019 7:41    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Door het gebruik van smileys uit je eigen toetsen bord, dus niet die hiernaast staan bij het schrijven, verdwijnt de tekst.
Althans dat gebeurt al een hele tijd bij mij, duurde even voordat ik erachter kwam dat dat het probleem was.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 apr 2019 7:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 1 van 15