Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 31: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   beuntje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Inderdaad weer begonnen met hardlopen. Rustig aan met veel wandelmomentjes tussendoor. Gisteren ook weer eens op de tennisbaan gestaan. Stond de teller in de avond op ruim 18.000 stappen! Ik heb sinds kort een horloge waar je ook een stappendoel kan instellen en dat motiveert echt om een extra blokje te lopen !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 mei 2019 21:45    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Ik heb zo n heel eenvoudige stappenteller, loop iig elke dag er 10.000.
Gisteren niet echt iets bijzonders gedaan maar waren er toch 12.000. Ga ik vandaag weer doen.

Gewicht blijft mooi stabiel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 mei 2019 5:38    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
gelukkig hebben we nog een paar weken met dit sprintje... ik blijf hangen.
Fijn weekend nog allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2019 15:54    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Hoe gaat het hier? Lukt het om mooi stabiel te blijven?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 mei 2019 5:43    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kan me niet wegen want ik zit in de lommerbergen een mooi subtropisch park nu even WiFi in het restaurant volgens mij ben ik niet aangekomen want ben veel aan het bewegen wel een keer friet met hamburger en terrasje met de nodige snacks en alcohol morgen gaan we weer naar huis zondag wegen ben zeer benieuwd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mei 2019 13:43    
Vrouw Weeggegevens   beuntje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mooi weer: dan zo’n zin in lekkere witbiertjes, wijntjes, BBQ....
Wil dat niet missen (wel alles met mate), dus HUP HUP HUP, Meer bewegen! Begin er lol in te krijgen loop nu 5 km. Mijn horloge houdt alle statistieken bij, dus wil meer en verder en verbeteren! Kan me voorstellen dat dat ook verslavend kan werken. Ben daar in mijn hoofd nu mee mee bezig dan de kilogrammen en dat is ook wel prettig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mei 2019 18:14    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik heb de laatste weken van dit sprintje wel nodig ook. Ben iets teveel uit de band gesprongen in de vakantie, dus nu maar weer netjes in het gareel en kijken hoever ik kom voor dit sprintje voorbij is......... Lach

Maar wel een fijne vakantie gehad, veel gelopen en gefietst en nog meer gesnoept (hele lekkere ijsjes smullen ) en buiten de deur gegeten. Dus ik mag niet klagen over die twee en een halve klio. Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 mei 2019 2:42    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week gesukkeld met mijn suiker (te laag). Op doktersvoorschrift meer bananen en brood moeten eten, af en toe druivensuiker bijgenomen moeten nemen, en kijk nu, gewoon 2 kg omhoog. En dat noemen ze dan gezonder... pfff.

Moed aan het verliezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 mei 2019 20:23    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Sweet dreams, stabiele suikers zijn voor jou belangrijker dan de weegschaal op dit moment denk ik. Lach Dus gewoon regelmatig eten en dat gewicht komt dan later wel weer. aai

Ik moet heel veel vezels eten van de MLD arts. Veel daarvan kan ik uit groenten en fruit halen. Maar ik heb toch ook regelmatig volkoren -khd arm- brood nodig. En van brood kom ik aan. Tsja, dat is ook schipperen altijd. Verward
Ben al wel weer een ruime pond kwijt. Vocht uiteraard, maar het geeft toch moed. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jun 2019 1:12    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Een weekje er tussen uit in de lommerbergen, gezwommen, gewandeld, gefietst lekker gegeten en bij thuis komst natuurlijk nieuwsgierig hoeveel ik zou wegen had gehoopt stabiel te blijven maar Nee dus afgevallen en weeg nu 66.7 kilo.

Nu weet ik het zeker van wandelen val je veel van af vanmorgen al meer dan 10.000 steps erop zitten zit op een verbranding rond de 2300 cal per dag dat is normaal voor een gemiddelde actieve vrouw. Ik kijk dit nog even aan, ik noteer nu geen voedselinname meer.

Fijn dat je een pond bent afgevallen Flying missy

Geloof ik graag sweet dreams dat je de moed in de schoenen zakt maar ja als de dokter het je voorschrijft dat zal hij niet voor niets doen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 11:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 5 van 15