Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 29: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
AnnetteM schreef:

@Leonie: echt rot dat je zo'n nare relatie hebt met je zus. Jaloezie kan echt nare gevolgen hebben. Afgunst is ook nare eigenschap. Toch gek dat je ouders haar gedrag vergoeilijken met: je weet toch hoe ze is......

Ik had inderdaad een paar pagina's gemist in de drukte, sorry. Ik ben de oudste en ik moest altijd al 'de wijste' zijn, wat er dus op neerkwam dat ik me alles maar moest laten welgevallen. Ze konden haar gewoon niet in het gareel houden en nog niet, mij wel. Maar als ze een bepaalde grens overgaat zwijg ik niet, ze kijkt dus tegenwoordig wel uit om mijn kinderen onheus te bejegenen. Ik zie hoe lief en leuk mijn dochters met elkaar omgaan, dan vind ik het wel heel jammer dat ik zo'n zus niet heb, maar ja ik heb ontzettende lieve kinderen Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 04 dec 2018 22:20    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Dank je wel Leonie.
Het gaat nog steeds goed, vanochtend 73,8
Terwijl ik afgelopen zondag best buiten mijn normale plan gegeten heb.
Maar in dat restaurant is het puur biologisch en ik geloof vast dat dat minder aanzet.

Wat heerlijk dat je kinderen het zo goed met elkaar kunnen vinden.
Geniet er maar van.
Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 10:01    

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
Dank je wel Leonie.
Het gaat nog steeds goed, vanochtend 73,8
Terwijl ik afgelopen zondag best buiten mijn normale plan gegeten heb.
Maar in dat restaurant is het puur biologisch en ik geloof vast dat dat minder aanzet.

Wat heerlijk dat je kinderen het zo goed met elkaar kunnen vinden.
Geniet er maar van.
Kussen

Ik ben daar heel blij om, Pianojuffie, want het is zo vaak anders. Ik heb er jaren mijn best voor gedaan met mijn zusje, om een goede band te krijgen, maar ze is zo anders. Mijn meisjes zijn blij voor elkaars successen en leven mee met elkaars verdriet. Als het mij slecht ging, bijvoorbeeld bij mijn scheiding of als mijn gezondheid slechter werd, smulde mijn zus daarvan, dan leefde ze op Huil huil en hoe beter het me ging hoe vreselijker ze tegen me deed. Vandaar dat ik wel eens in twijfel trek of dit nu echt 'de omstandigheden' zijn, want haar jeugd was net zo goed als de mijne en behalve haar afgunst zijn er geen redenen om zo te doen in mijn ogen, dus ik ben toch bang dat ze echt gewoon een naar karakter heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 17:50    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Leonie

Je wilt het zo graag, een goede band hebben je zus, maar in je eentje gaat dat niet hè, je hebt haar daar voor nodig.

Wij hebben hier hetzelfde met mijn zwager.
Dat is 14 jaar geleden definitief stuk gegaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 19:46    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Dit weekend twee keren gaan uit eten met vrienden en verkeerde keuzes gemaakt, en dan al dat sint snoep... op naar een nieuwe week en hopelijk wat meer karakter.

Ook hier met schoonbroer en echt verstoorde relatie. Met kerstmis zijn we alweer (minstens 5 jaar achter elkaar) niet samen bij de schoonouders. We gaan al 15 jaar lang op kerstmismiddag naar mijn ouders en dan is dat toevallig het enige moment dat ze naar de schoonouders kunnen gaan... als ik dan zeg we spreken al iets af voor nieuwjaar dan krijg ik ook geen gehoor. Maar aangezien wij nieuwjaar s avonds naar mijn ouders gaan zullen ze waarschijnlijk wel s avonds naar de schoonouders gaan... ik kan al verschillende boeken schrijven over deze situatie.

Het enige wat ik moet denken is dan laat het los... en wat ben ik blij dat het met mijn familie wel goed gaat.

Maar dan vind ik de wereld zo oneerlijk dat mijn mama sedert 21 juli 2018 de diagnose darmkanker heeft gekregen met uitzaaiingen op de lever en een slechte prognose... een vrouw die nooit iets heeft misdaan en altijd het goede deed voor anderen. Pech gehad volgens de dokter.

Ik zit weer met zoveel frustraties...

Sorry, ik moest het even kwijt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 22:38    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Sweetdream, mijn man en ik hebben 3 keer met kankervte dealen gehad.
Het leven is niet eerlijk

Heel veel sterkte vrouwke
aai Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 22:58    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Sweetdreams het leven is ook oneerlijk hoor. Sip En mijn oma zei het al; de goeden gaan altijd het eerst...……. volgens haar omdat onze lieve heer die graag eerder zag. Tsja. Verward
Ik wens je veel sterkte, want het wordt vast een moeilijke en emotionele tijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 23:55    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
ja Missy, die uitspraak ken ik ookover Onze Lieve Heer.
Als je gelooft dan weet je dat we allemaal weer bij elkaar komen
Troostrijke gedachte.

Allemaal een
Fijne en succesvolle dag vandaag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 8:11    

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
Leonie

Je wilt het zo graag, een goede band hebben je zus, maar in je eentje gaat dat niet hè, je hebt haar daar voor nodig.

Wij hebben hier hetzelfde met mijn zwager.
Dat is 14 jaar geleden definitief stuk gegaan.

Juist, ik ben van de harmonie, maar niet tegen elke prijs.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 08 dec 2018 12:53    

Reageer met quote
SweetDreams1986 schreef:

Maar dan vind ik de wereld zo oneerlijk dat mijn mama sedert 21 juli 2018 de diagnose darmkanker heeft gekregen met uitzaaiingen op de lever en een slechte prognose... een vrouw die nooit iets heeft misdaan en altijd het goede deed voor anderen. Pech gehad volgens de dokter.

Ik zit weer met zoveel frustraties...

Sorry, ik moest het even kwijt.

Ik hoop voor je op een wonder, dat je mama opleeft. Mijn tante kreeg ook zo'n naar bericht. Mijn nichtje is haar vader al tien jaar kwijt en leeft nu ook in een tranendal.

Dikke knuffel voor jou.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 08 dec 2018 12:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Pagina 10 van 11