Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Sprintje voor wie maaltijdvervangers gebruikt

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Welke maaltijdvervangers gebruiken "eten" jullie.
Ik coach nutrition. Is met begeleiding.
Maar vind de vervanging erg lekker. Ik heb dan ook verschillende producten. De shake, maar ook de pap, reepjes en pasta of stamppot hebben hun ook. Zelfs een pindasaus als maaltijd vervanger. Die is super lekker bij bloemkoolrijst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 feb 2022 13:29    
Vrouw Weeggegevens   Merel123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik gebruik shakes van shake plus en ook met begeleiding.

4 juli ga ik voor de 98 kilo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 feb 2022 15:57    
Vrouw Weeggegevens   El-Bee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: dieetcyclus van Foodsisters

Reageer met quote
Ik doe het proteïne dieet. De maaltijdvervangers gebruik ik op geheel eigen wijze, zonder coaching. Ik bestel producten van Novashops, hou iedere calorie bij en vervang regelmatig maaltijden voor “echt voer”. Op dit moment eet ik circa 1300-1400 kcal per dag. Wat mij echt op de been houdt zijn de heerlijke snacks van Novashops. De repen, chipjes en cappuccino zijn mijn favorieten.

Ik ben het helemaal eens dat dit niet de meest gezonde manier van afvallen is, maar wel de manier die voor mij werkt. Mijn 3 tussendoortjes zijn echt “snoepmomenten” waar ik naar kan uitkijken en waar ik grip op heb. En als dat is wat ik nodig heb om op gewicht te blijven straks, prima!

Calorieën bijhouden vind ik een drama, maar het went. Ik plan mijn dag ermee en als ik nog trek heb, kijk ik wat ik nog mag eten van mezelf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2022 15:34    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
De maaltijdvervangers, de mijne waren van 'Straight Away', hoeven niet per se ongezond te zijn, ze moeten voldoen aan bepaalde wettelijke eisen.
Moet je heeeeel veel afvallen dan wordt het m.i. saai, is het stringent en leer je niet op de nieuwe manier van eten.
Ik heb het dan maar 4 maanden gedaan, met het resultaat wat ik wilde bereiken en dat was het niet moeilijk en best lekker.
Het stabiliseren ervaar ik als zeer moeilijk, nog steeds krijg ik support van mijn coach, die ook nog een leuk mens is,
via email en apps.
Het is toch nog steeds niet gemakkelijk.

Mijn man heeft zich er erg aan geërgerd en mijn sociale leven met mijn vriendinnen werd ook een tijdje anders wat uit eten betreft.

Het is allemaal goed gekomen maar ik ben er nog niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2022 16:53    
Vrouw Weeggegevens   El-Bee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: dieetcyclus van Foodsisters

Reageer met quote
@astride
Jij hebt in ieder geval je streefgewicht gehaald. Petje af. Dat is mij nog niet 1 keer gelukt sinds mijn 12 jaar overgewicht.

Terwijl ik slank was had mijn man flink overgewicht. Die is door gezond eten en sporten 60 kg afgevallen. Hij weet wat het is, ik was er voor hem, hij is er nu voor mij (en trots op me). Dat is wel heel fijn! Ik sla ook etentjes over, of ik eet “er om heen” zoals ik dat noem. Maar ik ben er nog niet en moet het eerst zien halen.

Dus Astride, jij staat 1-0 voor! Heel knap!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2022 18:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
En je gaat het halen met zo fijne man naast je en de bruiloft het vooruitzicht in juli.

Natuurlijk gaat het je lukken want je hebt een goede methode gekozen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2022 18:44    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Top hoor. En een partner en vrienden die achter je staan zijn belangrijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 feb 2022 12:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@:Lisa: hoe gaat het met ons? Vertel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 feb 2022 11:49    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vorige week gelijk gebleven.
Ik ben er even wat minder mee bezig.
Elke ochtend ga ik voor mijn bananen milkshake van body en fit. En dat is voor mij de beste manier om mijn dag te starten.
Dit weekend wel eens voor een gewoon ontbijt gegaan en dan zie ik de dag erna de weegschaal al rood kleuren.
De komende dagen ga ik alvast wat meer op mijn voeding letten om toch tegen zaterdag groen te kleuren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 feb 2022 12:59    
Vrouw Weeggegevens   Merel123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ben nu bij elkaar 1.4 kilo kwijt.
Vanaf vandaag ga ik echt eten volgens plan.

4 juli ga ik voor de 98 kilo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 feb 2022 9:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6