Auteur |
Bericht |
Astride Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-8-2021 Berichten: 971 Dieet: Astride eet lekker en intuïtief
|
|
yaco schreef: | Hoe gaat het. Hier erg druk met werken. En dan als je moe bent vind ik het erg moeilijk om me in te houden. Om niet lopen te snaaien. |
Inderdaad, moeheid breekt mij ook op.
ik heb napijn van het trekken van een kies en heb aan mijn achterban gevraagd of uit eten, nu, raadzaam is.
Ik ga toch maar, eet misschien alleen maar soep, maar heb mij zo op verheugd,.Vier vriendinnen en het 2 maandelijktje eten in RESTAURANT. Leeftijdsgenoten met totaal andere achtergronden. Moet ik toch niet missen. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 27 jan 2022 11:33 |
|
 |
|
 |
Merel123 Vaste Weegclubfan

|
|
Hallo,
Ik wil graag mee doen als dat mag.
Ik wil as maandag beginnen met shakes.
Ik heb shakes gekocht van Shake plus.
Ik ben benieuw hoe dit gaat , want ben een echte brood liefhebber.
Zal erg wennen zijn, maar wil het een kans geven.
Ik wil [ denk ik] 50% afvallen met shakes en dan langzaam aan overstappen op brood._________________
4 juli ga ik voor de 98 kilo. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 feb 2022 21:05 |
|
 |
Astride Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-8-2021 Berichten: 971 Dieet: Astride eet lekker en intuïtief
|
|
Goedenavond,
veel succes!
Hoeveel is 50%, hoe lang hoop je erover te doen, weet je of ze lekker zijn, wordt je begeleid door een coach?
En nog andere vragen.
Vertel ons eens.
Ik ben benieuwd: echt veel succes.
Geniet nog lekker, dit weekend. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 feb 2022 23:38 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 05 feb 2022 10:37 |
|
 |
|
 |

|
|
Vandaag ben ik begonnen.
De shake smaakte goed.
Ben benieuwd hoe dit zal gaan._________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 feb 2022 10:19 |
|
 |
lisa30 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 17-9-2014 Berichten: 923 Dieet: gezond eten Woonplaats: België
|
|
Hallo allemaal
Ik schrijf graag mee met jullie.
Ik ben al heel mijn leven aan het vechten tegen de weegschaal, telkens ik het een beetje los... dan stijgt het snel...
December 2020 zag ik weer 77kg staan op de weegschaal.
Ondertussen 67.4kg. In november eventjes 65 gezien (na mijn coronabesmetting). Ik zou graag tegen de zomer 62 wegen.
Het laatste jaar heb ik voornamelijk mijn ontbijt veranderd, standaard is dit nu een milkshake van body en fit. Ik neem steeds de banana milkshake van whey perfection. Een aanrader voor mij, ook de vanilla icecream is lekker.
S'middags eet ik meestal een sandwich met kaas (kleine) en een proteïne pudding.
S'avonds eet ik mee met het gezin.
In het weekend ga ik vaak wandelen.
En deze maand doe ik mee aan de februari challange van jacqueline van dijck. Zo sport ik toch iets tijdens een werkdag._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 feb 2022 16:14 |
|
 |
El-Bee Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-11-2021 Berichten: 178 Dieet: dieetcyclus van Foodsisters Woonplaats: Zuid-Holland
|
|
Dank Astride, dat je in mijn dagboekje mij hierop attendeerde. Ik doe mee, met een beetje uit de zakjes en een beetje van mezelf._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 07 feb 2022 18:57 |
|
 |
|
 |

|
|
Gisteren dus begonnen,maar helaas niet 2x per dag wat wel de bedoeling is.
Ik heb gisteravond namelijk 'gewoon' brood gegeten.
Dat is zo'n gewoonte nog dat ik genoeg brood uit haal voor iedereen en dus ook voor mezelf.
Vandaag nieuwe kans._________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 08 feb 2022 9:54 |
|
 |
yaco Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-5-2010 Berichten: 1909 Dieet: Cambrige Woonplaats: Friesland
|
|
Leuk dat er zo langzamerhand toch een paar bij komen.
Ik zelf ben momenteel druk met werken en dan op avond niet veel fut meer om te schrijven.
Druk zijn houd bij mij ook in, onregelmatig eten. En dat is om af te vallen niet zo goed, heb ik gemerkt._________________  Liefs Yaco  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 08 feb 2022 10:24 |
|
 |
Astride Mega Weegclubfan

|
|
Merel, voor wie haal je brood en kun je die (aardige of behulpzame) gewoonte doorbreken? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 08 feb 2022 11:48 |
|
 |
|
|