Auteur |
Bericht |
Vongaatervoor Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 16-7-2021 Berichten: 19 Dieet: Koolhydraatarm voor en na WLS Woonplaats: Oudenbosch
|
|
Ik doe ook graag mee! Veel succes allemaal!
_________________ Een levenlang vechten met het gewicht, jo-jo pur sang. In 2005 Gastric Bypass in Brugge, succesvol, toch weer gewichtstoename. Schaamte, ontkenning. Sinds April dit jaar weer gaan strijden, koolhydraatbeperkt. Met hulp van dietiste en ook traject bariatrisch centrum in bergen op zoom. Revisie van verouderde GBP op 27 Juli 2021. We gaan ervoor!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 24 jan 2022 11:45 |
|
 |
|
 |
L1970 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 19-5-2011 Berichten: 2857 Dieet: gezond eten Woonplaats: Alphen NB
|
|
Drukke vermoeiende weken gehad, huis fotoklaar krijgen ivm de verkoop. Daar verbrand ik wel wat mee, maar niet zoveel als met een dagje wandelen of andere sportieve activiteiten. Door de drukte ook paar keer afhaaleten gehaald. Dat is funest. Dus ik heb nu wel weer een nekvel momentje. Er moeten 15 kilo af. 10 ervan zitten er sinds oktober aan Misschien gaat de Nijmeegse 4daagse dit jaar wel weer door, die loop ik in wandelrokje maat 38....dat is mijn doel. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 01 feb 2022 9:39 |
|
 |
yaco Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-5-2010 Berichten: 1909 Dieet: Cambrige Woonplaats: Friesland
|
|
L1970 schreef: | Drukke vermoeiende weken gehad, huis fotoklaar krijgen ivm de verkoop. Daar verbrand ik wel wat mee, maar niet zoveel als met een dagje wandelen of andere sportieve activiteiten. Door de drukte ook paar keer afhaaleten gehaald. Dat is funest. Dus ik heb nu wel weer een nekvel momentje. Er moeten 15 kilo af. 10 ervan zitten er sinds oktober aan Misschien gaat de Nijmeegse 4daagse dit jaar wel weer door, die loop ik in wandelrokje maat 38....dat is mijn doel. |
Goed doel_________________  Liefs Yaco  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 01 feb 2022 9:58 |
|
 |
M65 Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 6-1-2022 Berichten: 5 Dieet: gezond eten Woonplaats: IJsselstein
|
|
Helaas al 4 dagen op bed met Corona. Daardoor niet kunnen sporten helaas. Probeer goed op mijn eten te letten maar helaas niet zo veel afgevallen deze week.
Hopelijk volgende week week hardlopen als ik uit isolatie mag!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 01 feb 2022 11:22 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 19-5-2011 Berichten: 2857 Dieet: gezond eten Woonplaats: Alphen NB
|
|
M65 schreef: | Helaas al 4 dagen op bed met Corona. Daardoor niet kunnen sporten helaas. Probeer goed op mijn eten te letten maar helaas niet zo veel afgevallen deze week.
Hopelijk volgende week week hardlopen als ik uit isolatie mag! |
Beterschap en rustig aan opbouwen; corona schijnt een behoorlijk impact op iemands conditie te hebben. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 06 feb 2022 8:17 |
|
 |

|
|
Eindelijk gaat het weer de goede kant op, ben bezig met een 10-dagen challenge, dat is 10 dagen alleen gezond eten (in mijn geval gewoon keihard op dieet) en elke dag sporten. Ik ben afgelopen maandag begonnen. Het is zwaar, maar het gaat goed, heb wel ontzettende spierpijn. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 06 feb 2022 8:20 |
|
 |
M65 Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 6-1-2022 Berichten: 5 Dieet: gezond eten Woonplaats: IJsselstein
|
|
Wat fijn dat het weer de goede kant op gaat! Helpt altijd he zo vliegende start!
Heel goed_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 06 feb 2022 8:42 |
|
 |
|
|