Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Sprintje tussen kerstvakantie en voorjaarsvakantie, 40 dagen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Vongaatervoor
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Koolhydraatarm voor en na WLS

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee! Veel succes allemaal! cheerleader

Een levenlang vechten met het gewicht, jo-jo pur sang. In 2005 Gastric Bypass in Brugge, succesvol, toch weer gewichtstoename. Schaamte, ontkenning. Sinds April dit jaar weer gaan strijden, koolhydraatbeperkt. Met hulp van dietiste en ook traject bariatrisch centrum in bergen op zoom. Revisie van verouderde GBP op 27 Juli 2021. We gaan ervoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jan 2022 11:45    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Drukke vermoeiende weken gehad, huis fotoklaar krijgen ivm de verkoop. Daar verbrand ik wel wat mee, maar niet zoveel als met een dagje wandelen of andere sportieve activiteiten. Door de drukte ook paar keer afhaaleten gehaald. Dat is funest. Dus ik heb nu wel weer een nekvel momentje. Er moeten 15 kilo af. 10 ervan zitten er sinds oktober aan Schaam Schaam Misschien gaat de Nijmeegse 4daagse dit jaar wel weer door, die loop ik in wandelrokje maat 38....dat is mijn doel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 01 feb 2022 9:39    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
L1970 schreef:
Drukke vermoeiende weken gehad, huis fotoklaar krijgen ivm de verkoop. Daar verbrand ik wel wat mee, maar niet zoveel als met een dagje wandelen of andere sportieve activiteiten. Door de drukte ook paar keer afhaaleten gehaald. Dat is funest. Dus ik heb nu wel weer een nekvel momentje. Er moeten 15 kilo af. 10 ervan zitten er sinds oktober aan Schaam Schaam Misschien gaat de Nijmeegse 4daagse dit jaar wel weer door, die loop ik in wandelrokje maat 38....dat is mijn doel.

Goed doel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 feb 2022 9:58    
Vrouw Weeggegevens   M65
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Helaas al 4 dagen op bed met Corona. Daardoor niet kunnen sporten helaas. Probeer goed op mijn eten te letten maar helaas niet zo veel afgevallen deze week.
Hopelijk volgende week week hardlopen als ik uit isolatie mag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 feb 2022 11:22    

Reageer met quote
M65 schreef:
Helaas al 4 dagen op bed met Corona. Daardoor niet kunnen sporten helaas. Probeer goed op mijn eten te letten maar helaas niet zo veel afgevallen deze week.
Hopelijk volgende week week hardlopen als ik uit isolatie mag!

Beterschap en rustig aan opbouwen; corona schijnt een behoorlijk impact op iemands conditie te hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 06 feb 2022 8:17    

Reageer met quote
Eindelijk gaat het weer de goede kant op, ben bezig met een 10-dagen challenge, dat is 10 dagen alleen gezond eten (in mijn geval gewoon keihard op dieet) en elke dag sporten. Ik ben afgelopen maandag begonnen. Het is zwaar, maar het gaat goed, heb wel ontzettende spierpijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 06 feb 2022 8:20    
Vrouw Weeggegevens   M65

Reageer met quote
Wat fijn dat het weer de goede kant op gaat! Helpt altijd he zo vliegende start!
Heel goed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 feb 2022 8:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3