Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Sprintje naar de feestdagen!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Miran1976
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Yoghurt dieet

Reageer met quote
Ha yvonne,

dank je wel voor je uitgebreide reactie!!! Goede tips, vooral dat appeltje!!

Bij mij gaat idd s ochtends nog wel, maar vanaf eind vd middag, denk dat de moeheid dan ook een duit in t zakje doet. gistermiddag lekker even geslapen om 13 uur, dat doet me goed, ik moet s avonds ook gewoon naar bed gaan, ik doe mezelf tekort, wil dan niet ongezellig zijn, maar gevolg is dat ik in de verkeerde spiraal kom, en met wekelijks nachtdiensten chronisch slaaptekort.

Vanochtend gewogen was al weer stukje minder, dus ik zit weer op de goede weg, maar wat een elllende soms. (Zit nu ook in de goede periode qua hormonen, maar heb daar vanaf volgende week medicatie voor, heel benieuwd wat die me gaat brengen)

Is met koolhydraatbeperkt niet de suikerbehoefte hoger? vorig jaar toen ik echt koolhydraatarm deed had ik weinig suikerbehoefte meer, maar ze zeggen "helemaal niets" maar dat was echt niet zo!! Ben "gewoon"vier maand heel streng voor mezelf geweest, maar toen ik op mn streefgewicht zat kon ik dat niet gaan, en de teugels beetje laten gaan, sloeg gelijk door, resultaat is 8 kilo erbij
Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 okt 2021 8:20    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Miran, ik denk dat het een probleem is van elk dieet, je valt heel goed af, totdat je weer "normaal" gaat eten. Gewoon gezonde keuzes (proberen te) maken. Ik ben ook ooit eens begonnen met kh arm en ging als een speer, hield er mee op toen ik op gewicht was en voor ik het wist had ik alles er weer bij plus wat extra. Ik hou het dus nu op gezond eten en sporten, want het moet natuurlijk wel nog jaren vol te houden zijn en een beetje leuk blijven.

Ik heb vandaag weer 55 minuten gesport en ga op voor weer onder de 89. Ben benieuwd naar wat de regering voor maatregelen in gaat voeren in Nederland, het gaat allemaal altijd zo moeilijk en moeizaam vergeleken met de landen om Nederland heen. Wij dragen nog steeds mondkapjes , binnen verplicht en buiten zie je het ook nog heel veel, en de 1.5 regel geld ook nog. Dus als iemand over een paar weken 2 mensen in Nederland door de straat ziet lopen met een ffp2 mondkapje op dan zijn wij het Lachen . Mijn man is heel ernstig ziek geweest van corona (mijn zoon is topsporter en die had het opgelopen tijdens een training) en we kijken er misschien met iets andere ogen tegen aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 nov 2021 17:42    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Even ook de weegclub onder de aandacht.
Die kan alleen blijven bestaan als we blijven doneren. Dus of een vaste maandelijkse overschrijving dan vergeet je het ook niet of een regelmatige donatie doen. Ik maak een vast bedrag maandelijks over.
Wij willen allemaal graag elkaar ondersteunen dmv deze sprint en dagboekjes etc, maar dit kost natuurlijk geld om de website te hosten. Dus steun onze weegclub
Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 nov 2021 9:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 van 8