Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Sprintje naar de feestdagen!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   walinge
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Diamanne, je kunt het ook in de kast wegleggen. En als je een verjaardag hebt of op visite gaat dan neem je de merci mee.

Ik heb hier het voordeel dat als ik roep dat ik chocola heb er dan meteen heel veel kinderen om mij heen staan die gek zijn op chocola Lachen

Dan heb ik er in ieder geval niets van op Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 okt 2021 10:48    
Vrouw Weeggegevens   Miran1976
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Yoghurt dieet

Reageer met quote
Damianne schreef:
[
Erg hè die hormonen?
Bij mij is het het laatste half jaar aan het rommelen en merk dat daardoor mijn weggedrag ook echt anders word.
Als je dan ook nog 2 doosjes Merci chocolade en een reep Tony Chocolonely krijg wordt het er niet beter op ,haha.
Heel lief bedoelt maar die reep is van de week s middag al voor de helft naar binnen gegaan. Vreselijk lekker!

Die hormonen is drama, het gaat anderhalve week goed, en vanaf de eisprong, derde en vierde week is t vechten of toegeven met achteraf spijt.. Ik heb koolhydraatarm gedaan heel streng, viel er echt van af, maar het is continu anders eten dan de rest vh gezin. Vind het wel fijn dat ik nu geen druk meer heb dat ik in ketose (=vetverbranding) MOET zijn, enerzijds was dat een grens en hield dat me bij de les, andere kant kun je niks. Nooit meedoen bv met een high tea ofzo. dat is waardeloos he. en idd veel eieren, kaas en kwark.. brrr je bent ook zat op een gegeven moment toch? Ik probeer ook gezond te eten nu, niet teveel koek snoep chips, en chocolade, de snelle suikers zeg maar, maar juist die lonken t meest Rollende ogen Schaam Schaam als ik begin aan chocolade heb ik ook geen rem meer. Schaam Schaam Schaam Schaam misschien is dat een schrale troost...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 okt 2021 11:25    
Vrouw Weeggegevens   Damianne
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
walinge schreef:
Diamanne, je kunt het ook in de kast wegleggen. En als je een verjaardag hebt of op visite gaat dan neem je de merci mee.

Ik heb hier het voordeel dat als ik roep dat ik chocola heb er dan meteen heel veel kinderen om mij heen staan die gek zijn op chocola Lachen

Dan heb ik er in ieder geval niets van op Lachen

Dat wegleggen 8n de kast is het probleem ook niet…. Maar het er zo snel weer uithalen! Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 okt 2021 12:14    
Vrouw Weeggegevens   CarolineP
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (orthomoleculair)

Reageer met quote
Weer een mooi resultaat, 0,9kg eraf. Eindelijk begint er een ritme te komen in het eten. Volgens de Eetmeter van het Voedingscentrum krijg ik alle voedingsstoffen binnen, behalve de koolhydraten. Het was wel even puzzelen. Woensdag ben ik nog de mist ingegaan met een zakje chips maar verder is het goed gegaan. Sinds m’n verse groentesap als ontbijt heb ik geen behoefte meer aan zoetigheid. Ik heb wel eens eerder gehoord dat als je meer groente en fruit eet dat je behoefte aan snoep vermindert maar ik heb dit nooit zo serieus genomen. Ik ben overigens al door de overgang heen dus de hormoonschommelingen zijn over. Geen onbedwingbare trek meer in chocola.

Iedereen weer heel veel succes komende week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 okt 2021 7:07    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Caroline, je gaat hartstikke goed! Ik heb trouwens altijd trek in chocola, overgang of niet, hahaha. Ik heb geen kinderen meer in huis en ik heb dus ook lang niet altijd chocola in huis, maar als ik het koop is het echt zo'n reuze reep van Lindt chocola, en die keukenkastjes gaan zo makkelijk open, he? Die 300 gram reep chocola van gisteren is al voor twee kwart op...

Damianne, ik geloof niet echt in koolhydraatarm eten, daar word je inderdaad echt niet vrolijk van en volgens de nutrionist van mijn zoon zijn koolhydraten je energie (hij is wel topsporter moet ik erbij zeggen). Ik ben dus ook al tijden geleden over gestapt op gewoon gezond eten, en neem gewoon koolhydraten bij elke maaltijd en val gewoon af. Het ding zit hem in inderdaad chips, koekjes en ja natuurlijk, de chocola te laten staan en misschien iets minderen in de porties.

Ik heb net een eind gewandelt mijn de honden, ze zijn al oud, dus het schiet echt voor geen meter op. Wandelen is dan ook misschien niet het goede woord, we kuieren (en stoppen regelmatig), zet dus helemaal geen zoden aan de dijk behalve dat het lekker is om buiten te zijn, vooral vandaag met het zonnetje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 okt 2021 18:29    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik heb ook altijd zin in chocolade...eeuwige strijd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 okt 2021 15:01    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het gaat hier helemaal fout. Heb het zo koud, dus ........chocola.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 15 okt 2021 15:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 van 7