Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Ik heb mezelf vandaag een nieuwe weegschaal aangeschaft die nu bij Lidl in de aanbieding is. Nu kan ik mijn gewicht en BMI automatisch bijhouden in mijn mobieltje. Het is heerlijk speelgoed en hopelijk stimuleert het een beetje extra.
Dat is een mooie investering in jezelf!!!
Zaterdag wordt mijn weegdag. Ik volg het xfittt traject bij een sportschool. Hoewel de sportschool nu dicht is, probeer ik zoveel mogelijk op andere manieren te bewegen. Ik heb de wii-fit weer tevoorschijn gehaald en doe dit iedere dag een uurtje. Ook let ik op mijn voeding. Hopelijk komen we allemaal tot mooie resultaten.
Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51828 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
mynewlifestyle schreef:
Zaterdag wordt mijn weegdag. Ik volg het xfittt traject bij een sportschool. Hoewel de sportschool nu dicht is, probeer ik zoveel mogelijk op andere manieren te bewegen. Ik heb de wii-fit weer tevoorschijn gehaald en doe dit iedere dag een uurtje. Ook let ik op mijn voeding. Hopelijk komen we allemaal tot mooie resultaten.
Mooie plannen en je weegdag mag je gewoon wisselen zolang het maar 1 in de week is
_________________ Donaties Donaties
Na deze oproep zijn er 5 donaties binnen gekomen hartelijk dank namen bekend bij Beheerder
Hier ook weer even stress moment waarbij er eerder chocolade in mijn mond zat voor dat ik het door had...
Leermoment. Hier beter op letten...
Draad oppakken en door gaan
Bewegen blijft ook een dingetje, weinig energie en pijnlijk/ stroef.
Maar met een groepje vriendinnen steunen we elkaar….
Misschien een leuke tip voor je ukkie.
Doe wat fruit / kruiden in de water waardoor het lekkerder wordt.
En als je voor of tijdens de maaltijd water drinkt krijg je ook nog eens een voller gevoel en eet je daardoor ook minder wat ook meegenomen is bij het afvallen.
Dus zie er ook de voordelen ervan dan gaat het vast wat gemakkelijker.