Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Sprintje 2022 inschrijving is gesloten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 55, 56, 57  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ik weeg me elke dag en de weegschaal is heel positief, maar ik voer het dinsdag of woensdag in. Want verwacht dat het nog beetje gaat stijgen met wat ik vandaag woog.

GOED bezig dames!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 jan 2022 13:52    
Vrouw Weeggegevens   M40
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ben een weekje weg geweest en 3 ons eraf: ik ben blij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jan 2022 8:14    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hoewel het schommelen in gewicht nog heel groot is, is de trend weer naar beneden dus daar ben ik heel blij mee. Weer een groen vakje dus. Lach Binnen het kha eten wat aanpassingen gemaakt zodat mijn eten toch wat meer variatie gaat krijgen. Inmiddels ook gemerkt dat voor mij ook niet iedere richting van kha arm eten werkt. Hoog in vetten en eiwitten en laag in koolhydraten werkt voor mij niet. Dan zit ik al gauw ook hoog in kcal. en ook die moet ik in de gaten houden. Bovendien moet ik goed op mijn vezels letten omdat ik anders verstop. Inmiddels heb ik ook mijn vetwaarden laten testen en daar kwam uit dat mijn verhouding tussen omega 6 en 3 uit balans is dus ook daar beter op letten. Inmiddels visolie capsules bij gaan slikken om mijn omega 3 waarden omhoog te halen. Over 3 maanden weer testen om te kijken hoe dan de balans is.

Hou vol, ooit komt het goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 24 jan 2022 9:14    
Vrouw Weeggegevens   jobo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Tijdens een gezellig etentje met mijn gezin, vroeg mijn jongste zoon me om toch eens terug te gaan fietsen op de sportschool. Hij werkt daar als trainer, dus zondagochtend meteen de daad bij het woord gevierd en me bij hem ingeschreven. Ik heb een half uurtje fietsen vol kunnen houden, en wil proberen naar een uur te gaan en dan weerstand te verhogen.En dit drie keer per week ( gezien mijn gezondheidsproblemen, kan en mag ik helaas niet meer) Maarrrrr de start is er!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jan 2022 10:30    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Yes heb weer een groen vlakje.

Trots op mezelf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jan 2022 10:34    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ziet er veelbelovend uit al die groene startjes Applaus

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 24 jan 2022 15:16    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Ik weeg me elke dag en de weegschaal is heel positief, maar ik voer het dinsdag of woensdag in. Want verwacht dat het nog beetje gaat stijgen met wat ik vandaag woog.

GOED bezig dames!!!

Ik weeg niet elke dag. Er zit te veel schommelingen in. Bovendien zou ik dat ook niet om dezelfde tijd kunnen. En dat motiveert me echt niet.
1 of 2x per week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jan 2022 10:42    
Vrouw Weeggegevens   Jolan W
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben benieuwd wat morgen de praktijkondersteuner zegt. Al vond zij het al mooi als ik 7 a 8 kilo zal afvallen . ( van juli gezien) Maar het is gelukkig iets meer geworden. En dat dankzij jullie hulp en steun hier op de weegclub. Ik hou jullie op de hoogte.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jan 2022 18:50    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ziet er mooi uit! Doorzetten!

Ik weeg mezelf wel iedere dag. En dat geeft me, klinkt raar, veel rust. Deze week rustig aandoen. Maandag de booster gehad, dus 3 tot 5 dagen niet sporten. Blehh. Maar morgen wil ik toch wel licht gaan trainen. Is niets voor mij, zo niets doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jan 2022 19:11    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Het blijft groen Stuiteren Stuiteren

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 26 jan 2022 22:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 55, 56, 57  Volgende
Pagina 26 van 57