Auteur |
Bericht |
cicilia Vaste Weegclubfan

|
|
Na een valse start weer opgekrabbelt. Nu de weegschaal alleen op woensdag gebruiken geeft rust._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 jan 2022 14:37 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51831 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Zie er mooi groen uit meisjes  _________________ Donaties
Donaties
Na deze oproep zijn er 6 donaties binnen gekomen hartelijk dank namen bekend bij Beheerder |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 jan 2022 16:09 |
|
 |
Saraa Mega Weegclubfan

|
|
Helloooo! Ik heb gisteren weer gesport in de sportschool! Heerlijk! Hartslag tikte de 175 aan. Ik ben wel iets achteruit gegaan met krachttraining. Maar dat ga ik langzaam weer opbouwen. Dus... vandaag op de weegschaal gestaan..... yes!!!! Wordt een GROEN hokje!_________________ Gezond eten en sporten
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 jan 2022 21:58 |
|
 |
yaco Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-5-2010 Berichten: 1909 Dieet: Cambrige Woonplaats: Friesland
|
|
Saraa schreef: | Helloooo! Ik heb gisteren weer gesport in de sportschool! Heerlijk! Hartslag tikte de 175 aan. Ik ben wel iets achteruit gegaan met krachttraining. Maar dat ga ik langzaam weer opbouwen. Dus... vandaag op de weegschaal gestaan..... yes!!!! Wordt een GROEN hokje! |
Ik heb ook voor volgende week een afspraak bij de sportschool_________________  Liefs Yaco  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 jan 2022 22:18 |
|
 |
|
 |
Grace7 Vaste Weegclubfan

|
|
Net gewogen -3 niet zoveel, maar ik ben blij.
Alle beetjes helpen èn een groen hokje
Succes allen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 jan 2022 8:21 |
|
 |
El-Bee Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-11-2021 Berichten: 178 Dieet: dieetcyclus van Foodsisters Woonplaats: Zuid-Holland
|
|
Oeps, mijn eerste rode vakje. Lijkt erop dat keto ‘m niet is. Vandaag gelijk weer mijn calorieën gaan bijhouden. Ongeveer 1300 kcal per dag! En wat meer koolhydraten. Daar ga ik beter op!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 jan 2022 10:19 |
|
 |
Scam Mega Weegclubfan

|
|
El-Bee schreef: | Oeps, mijn eerste rode vakje. Lijkt erop dat keto ‘m niet is. Vandaag gelijk weer mijn calorieën gaan bijhouden. Ongeveer 1300 kcal per dag! En wat meer koolhydraten. Daar ga ik beter op! |
Oei?
Mag ik vragen wat je eet?
Hoor juist veel mensen die het er goed op doen. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 jan 2022 10:25 |
|
 |
|
 |
Deugenietje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 30-3-2019 Berichten: 2247 Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs Woonplaats: Winschoten
|
|
Yes een groen vlakje._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 jan 2022 11:05 |
|
 |
El-Bee Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-11-2021 Berichten: 178 Dieet: dieetcyclus van Foodsisters Woonplaats: Zuid-Holland
|
|
Scam schreef: | El-Bee schreef: | Oeps, mijn eerste rode vakje. Lijkt erop dat keto ‘m niet is. Vandaag gelijk weer mijn calorieën gaan bijhouden. Ongeveer 1300 kcal per dag! En wat meer koolhydraten. Daar ga ik beter op! |
Oei?
Mag ik vragen wat je eet?
Hoor juist veel mensen die het er goed op doen. |
Hoi Scam, klopt wat je zegt. En dat ligt ook niet aan keto, niet aan de Foodsisters, maar aan mij. Waar veel mensen een suikerverslaving hebben, ben ik heel erg dol op vet eten. Keto is daarom “gevaarlijk” voor mij. Ik heb mijzelf redelijk aangeleerd veel groente te eten. Bij keto kan dat niet, omdat je niet te veel koolhydraten mag eten, ook niet uit groente en zeker niet uit fruit (bij Foodsisters 30 gram per dag).
Een voorbeeld dag: ontbijt Griekse yoghurt met notenmix, lunch zelfgemaakt amandelbrood met humus, diner groente en (vegetarisch) vlees.
Ik ga weer terug maar mijn kcal tellen en mijn dag goed plannen. Daarbij blijf ik zeker de lekkere recepten van Foodsisters gebruiken._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 jan 2022 11:08 |
|
 |
Anneke69 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 5-10-2016 Berichten: 6403 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Achterhoek
|
|
1 onsje eraf.  _________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 jan 2022 12:59 |
|
 |
|
|