Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Sprintje 2022 inschrijving is gesloten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 55, 56, 57  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jolan W
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
WOW. Nou en of ik een verschil zie. Ga zo door cheerleader Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jan 2022 18:42    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hi iedereen! Hoe gaat t met jullie? Hier gaat t super goed! Ben heel benieuwd wat de weegschaal morgen aan zal geven. En zoo blij dat de sportscholen weer open zijn! Ik ga dinsdag weer sporten! En 24ste mag ik voor de booster. Bij de vorige 2 nergens last van gehad, maar ik denk dat t bij deze wel anders zal zijn. Vooral mn cyclus was heel erg in de war. We zullen zien.. Fijne avond!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jan 2022 21:22    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Zeker zie ik verschil Deugenietje. En wat een lekkere lunch had je.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jan 2022 23:04    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
En het is werkelijk nog maar een kleine 4 kilo die eraf is.

Hoe groot zou het verschil zijn als ik 10 kilo kwijt ben.

Nog even een vraag: Hebben jullie tips voor snelle rauwkosten maken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jan 2022 23:21    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goedemorgen hieronder volgt het resultaat van de afgelopen week (Wk.2):

Deze deelnemers zijn de afgelopen week het meeste kilo's afgevallen:
Scam (6.80kg.), jobo (2.10kg.), moesjka (1.60kg.), Deugenietje (1.20kg.) en El-Bee (1.10kg.)

en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen:
Scam (5.0%), jobo (2.1%), moesjka (1.7%), Anneke69 (1.4%), El-Bee (1.3%), Deugenietje (0.9%), bloempje666 (0.9%), Sarah2021 (0.9%), mynewlifestyle (0.9%) en Dipinipi (0.8%).

De namen van de 2 deelnemers die 2x vergeten zijn hun gewicht en bericht door te geven door te geven en dus worden verwijdend zijn H30035 is ook verwijderd nog nooit een bericht gepost:
Hester80 en TommeyLou

en de namen van de deelnemers hebben vorige week vergeten te posten in dit draadje zijn:
Evita, , Hester80, Sarah2021, TommeyLou en ukkie1

De sprint is nu 2 weken bezig.

Deze deelnemers zijn in deze periode het meeste kilo's afgevallen zijn:
Scam (6.80kg.), jobo (2.10kg.), moesjka (1.60kg.), Deugenietje (1.20kg.), El-Bee (1.10kg.), Anneke69 (1.00kg.), Saraa (0.90kg.), mynewlifestyle (0.80kg.), Ieniepienie (0.80kg.) en Dipinipi (0.70kg.)

en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen in de gehele sprintperiode:
Scam (5.0%), jobo (2.1%), moesjka (1.7%), Anneke69 (1.4%), El-Bee (1.3%), Deugenietje (0.9%), bloempje666 (0.9%), Sarah2021 (0.9%), mynewlifestyle (0.9%), Dipinipi (0.8%), Ieniepienie (0.8%) en hhh (0.8%)

Bij niet actief mee doen volgt verwijdering van deze sprint, jullie samen maken deze sprint tot wat hij is dus kom op babbel mee

Laatst aangepast door Ellen op di 18 jan 2022 0:49, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2022 2:35    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
De eerste weken zitten erop.
Hier gaat het lekker.
Ik ben blij met mijn nieuwe weegschaal van de lidl
Deze geeft niet alleen m'n gewicht aan, maar ook mijn vetpercentage enz. Dit stimuleert mij wel.
Het voelt goed om ook te zien dat mijn vetpercentage vermindert.
Het zegt en doet mij meer dan de verandering in mijn gewicht.
Ik ben van plan dit eetgedrag heel lang vol te houden.

Ik weiger nog elk koekje, glaasjes alcohol en snoepjes.
Dit ga ik ook lang volhouden. Wel besteed ik veel aandacht aan wat ik kook en eigenlijk kook ik nu lekkerder.
Nu 19.00 uur eet ik niets meer.
Deze veranderingen gaan me nu al makkelijker af. Ik ben nog niet zo ver dat ik er nu al wat soepeler mee om kan gaan, want dan ben ik mijn grip kwijt. Dat komt wel weer.
Smile Smile Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2022 9:18    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Ik kan de hele week me netjes gedragen. Zit in de schoonmaak 32 uren. Maak 3 scholen schoon. 2 met collega's en 1 alleen. Dan vlieg je van hot naar her. Dus ach dan heb je geen tijd om te zondigen Rollende ogen
Maar zodra het weekend is, moet ik me inhouden om niet los te gaan. Momenteel schommelt mijn gewicht heel erg, dus het "ach ik verdien wel wat extra, of ik werk dat er wel weer af" werkt niet meer.
En ik weet het en toch zijn de weekenden mijn struikelblok.

Hoe doen jullie dat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2022 9:54    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Amai Deugnietje, groot verschil!

En Scam, snel beterschap! Heb ook 3 keer plat gelegen. Maar liever dat dan Covid!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2022 10:22    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@yaco, ik werk om het weekend, zou bijna zeggen gelukkig Lachen maar heb dat ook wel een beetje in mijn vrije weekenden. Ik koop soms dingen waarvan ik op het momentent van kopen denk, dit kan ik! Zoals nu losse kleine reepjes chocola, 2 soorten voor de keuze, de ene soort is op en de andere moest ik proeven.. het restant heb ik weggegooid. Met een gezin is het lastiger, maar ik ga nu gepland iets kopen en verder gewoon niet meer de kat op het spek binden.... Succes!

Hier een figuurlijke marathon in het vooruitzicht, hoop vrijdag mijn gewicht weer door te geven. Zet m op allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2022 11:08    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
@yaco, ik werk om het weekend, zou bijna zeggen gelukkig Lachen maar heb dat ook wel een beetje in mijn vrije weekenden. Ik koop soms dingen waarvan ik op het momentent van kopen denk, dit kan ik! Zoals nu losse kleine reepjes chocola, 2 soorten voor de keuze, de ene soort is op en de andere moest ik proeven.. het restant heb ik weggegooid. Met een gezin is het lastiger, maar ik ga nu gepland iets kopen en verder gewoon niet meer de kat op het spek binden.... Succes!

Hier een figuurlijke marathon in het vooruitzicht, hoop vrijdag mijn gewicht weer door te geven. Zet m op allemaal!

Mijn man geen snoeper, dus dat niet in huis.
Maar ach, stukje kaas moet kunnen. Extra broodje terwijl ik coach nutrition doe. En nog de stap zonder brood. Ik moet vrijdag weer naar haar toe. Dus ik doe mee met de afslank marathon.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2022 14:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 55, 56, 57  Volgende
Pagina 21 van 57