Auteur |
Bericht |
Jolan W Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-3-2021 Berichten: 782 Dieet: gezond eten Woonplaats: Duiven
|
|
WOW. Nou en of ik een verschil zie. Ga zo door  _________________ Ik blijf positief denken en ik ga ervoor.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 15 jan 2022 18:42 |
|
 |
|
 |
Saraa Mega Weegclubfan

|
|
Hi iedereen! Hoe gaat t met jullie? Hier gaat t super goed! Ben heel benieuwd wat de weegschaal morgen aan zal geven. En zoo blij dat de sportscholen weer open zijn! Ik ga dinsdag weer sporten! En 24ste mag ik voor de booster. Bij de vorige 2 nergens last van gehad, maar ik denk dat t bij deze wel anders zal zijn. Vooral mn cyclus was heel erg in de war. We zullen zien.. Fijne avond!_________________ Gezond eten en sporten
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 15 jan 2022 21:22 |
|
 |
Dionbi Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 27-8-2012 Berichten: 2840 Dieet: E.G.A Woonplaats: Gelderland
|
|
Zeker zie ik verschil Deugenietje. En wat een lekkere lunch had je._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 15 jan 2022 23:04 |
|
 |
Deugenietje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 30-3-2019 Berichten: 2247 Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs Woonplaats: Winschoten
|
|
En het is werkelijk nog maar een kleine 4 kilo die eraf is.
Hoe groot zou het verschil zijn als ik 10 kilo kwijt ben.
Nog even een vraag: Hebben jullie tips voor snelle rauwkosten maken?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 15 jan 2022 23:21 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51831 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Goedemorgen hieronder volgt het resultaat van de afgelopen week (Wk.2):
Deze deelnemers zijn de afgelopen week het meeste kilo's afgevallen:
Scam (6.80kg.), jobo (2.10kg.), moesjka (1.60kg.), Deugenietje (1.20kg.) en El-Bee (1.10kg.)
en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen:
Scam (5.0%), jobo (2.1%), moesjka (1.7%), Anneke69 (1.4%), El-Bee (1.3%), Deugenietje (0.9%), bloempje666 (0.9%), Sarah2021 (0.9%), mynewlifestyle (0.9%) en Dipinipi (0.8%).
De namen van de 2 deelnemers die 2x vergeten zijn hun gewicht en bericht door te geven door te geven en dus worden verwijdend zijn H30035 is ook verwijderd nog nooit een bericht gepost:
Hester80 en TommeyLou
en de namen van de deelnemers hebben vorige week vergeten te posten in dit draadje zijn:
Evita, , Hester80, Sarah2021, TommeyLou en ukkie1
De sprint is nu 2 weken bezig.
Deze deelnemers zijn in deze periode het meeste kilo's afgevallen zijn:
Scam (6.80kg.), jobo (2.10kg.), moesjka (1.60kg.), Deugenietje (1.20kg.), El-Bee (1.10kg.), Anneke69 (1.00kg.), Saraa (0.90kg.), mynewlifestyle (0.80kg.), Ieniepienie (0.80kg.) en Dipinipi (0.70kg.)
en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen in de gehele sprintperiode:
Scam (5.0%), jobo (2.1%), moesjka (1.7%), Anneke69 (1.4%), El-Bee (1.3%), Deugenietje (0.9%), bloempje666 (0.9%), Sarah2021 (0.9%), mynewlifestyle (0.9%), Dipinipi (0.8%), Ieniepienie (0.8%) en hhh (0.8%)
Bij niet actief mee doen volgt verwijdering van deze sprint, jullie samen maken deze sprint tot wat hij is dus kom op babbel mee _________________ Donaties
Donaties
Na deze oproep zijn er 6 donaties binnen gekomen hartelijk dank namen bekend bij Beheerder
Laatst aangepast door Ellen op di 18 jan 2022 0:49, in totaal 2 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 16 jan 2022 2:35 |
|
 |
hhh Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 28-3-2019 Berichten: 352 Dieet: minder calorieën en gezond eten
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 16 jan 2022 9:18 |
|
 |
yaco Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-5-2010 Berichten: 1909 Dieet: Cambrige Woonplaats: Friesland
|
|
Ik kan de hele week me netjes gedragen. Zit in de schoonmaak 32 uren. Maak 3 scholen schoon. 2 met collega's en 1 alleen. Dan vlieg je van hot naar her. Dus ach dan heb je geen tijd om te zondigen
Maar zodra het weekend is, moet ik me inhouden om niet los te gaan. Momenteel schommelt mijn gewicht heel erg, dus het "ach ik verdien wel wat extra, of ik werk dat er wel weer af" werkt niet meer.
En ik weet het en toch zijn de weekenden mijn struikelblok.
Hoe doen jullie dat?_________________  Liefs Yaco  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 16 jan 2022 9:54 |
|
 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 19589 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Amai Deugnietje, groot verschil!
En Scam, snel beterschap! Heb ook 3 keer plat gelegen. Maar liever dat dan Covid!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 16 jan 2022 10:22 |
|
 |
vlinderrr Weegclubfan voor het leven

|
|
@yaco, ik werk om het weekend, zou bijna zeggen gelukkig maar heb dat ook wel een beetje in mijn vrije weekenden. Ik koop soms dingen waarvan ik op het momentent van kopen denk, dit kan ik! Zoals nu losse kleine reepjes chocola, 2 soorten voor de keuze, de ene soort is op en de andere moest ik proeven.. het restant heb ik weggegooid. Met een gezin is het lastiger, maar ik ga nu gepland iets kopen en verder gewoon niet meer de kat op het spek binden.... Succes!
Hier een figuurlijke marathon in het vooruitzicht, hoop vrijdag mijn gewicht weer door te geven. Zet m op allemaal!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 16 jan 2022 11:08 |
|
 |
yaco Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-5-2010 Berichten: 1909 Dieet: Cambrige Woonplaats: Friesland
|
|
vlinderrr schreef: | @yaco, ik werk om het weekend, zou bijna zeggen gelukkig maar heb dat ook wel een beetje in mijn vrije weekenden. Ik koop soms dingen waarvan ik op het momentent van kopen denk, dit kan ik! Zoals nu losse kleine reepjes chocola, 2 soorten voor de keuze, de ene soort is op en de andere moest ik proeven.. het restant heb ik weggegooid. Met een gezin is het lastiger, maar ik ga nu gepland iets kopen en verder gewoon niet meer de kat op het spek binden.... Succes!
Hier een figuurlijke marathon in het vooruitzicht, hoop vrijdag mijn gewicht weer door te geven. Zet m op allemaal! |
Mijn man geen snoeper, dus dat niet in huis.
Maar ach, stukje kaas moet kunnen. Extra broodje terwijl ik coach nutrition doe. En nog de stap zonder brood. Ik moet vrijdag weer naar haar toe. Dus ik doe mee met de afslank marathon._________________  Liefs Yaco  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 16 jan 2022 14:47 |
|
 |
|
|