Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Ik doe ook graag mee. Nu met de feestdagen weer behoorlijk aangekomen dus dat moet er ook weer af.
Het zal leuk zijn om het gewicht dat ik 2021 ben kwijt geraakt in 2022 te evenaren. Maar met elke ons / kilo ben ik dik tevreden.
Ik wens jullie allemaal een gelukkig en gezond 2022
Ik ben er ook weer. Geen idee wat nu mijn gewicht is. maar 12 weken.... Ik ga voor de 70 kilo. Mooi begin van het nieuwe jaar.
Nu nog zonder veel schade deze kerstvakantie door komen. Met dit weer valt dat niet mee om me netjes te gedragen.
Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51828 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
Welkom kom allemaal even nog een herinnering het gewicht van deze week is je huidig gewicht niet je startgewicht .
Je startgewicht is dus volgende week of je nu aankomt of afvalt is nog niet te zien dat is de week erna .
Het is de bedoeling dat je actief meedoet met posten en ook je gewicht invoert .
Zondag sluit de inschrijving voor deze sprint
_________________ Donaties Donaties
Na deze oproep zijn er 5 donaties binnen gekomen hartelijk dank namen bekend bij Beheerder