Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Ohhh nomnomnom! Kleurrijk en gezond! Ik heb vandaag genoten van een hele grote koek van 700 calorieën. Maar die heb ik niet op kunnen eten, beter ook. De helft ging naar mn partner. Alsnog netjes binnen mn kcal. En ook buiten gesport met mn trainer. Beetje cardio (rondjes rennen) en vooral krachttraining. Ik zie nu echt definitief in mn bovenarmen (spierballen?!) En ook mn bovenbenen zijn t overtollige vet kwijt. Ik kon eerst de huid met mn vingers vastpakken, nu niet meer. Rug is iets strakker, dus geen vetrollen meer. Buik is een dingetje.. vooral onderbuik. Maar dat komt nog! Geduld hebben en doorzetten.
Voor iedereen die een bordje met rauwkost weer eens anders wil eten, Raad ik aan om eens te googlen op springroll.
Dan stop je de rauwkost in een rijstvel, met wat munt of koriander er bij.
Dan dippen in je favorieten saus (zoet zuur vind ik erg lekker) en smullen maar!