Auteur |
Bericht |
Astride Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-8-2021 Berichten: 971 Dieet: Astride eet lekker en intuïtief
|
|
Voor wie er iets aan heeft en voor mij, indirect, ik vind veel erg interessant!
In de Boekenbijlage van de Volkskrant, dus 7 januari, staat op pagina's 4 t/m 7 het artikel: "Hoe effectief is het (vernieuwde) puntentellen van de Weight Watchers".
Verder is de bijlage ook erg interessant. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 08 jan 2022 20:46 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41238 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
bloempje666 schreef: | @dinipini hoe werkt de weightwatchers tegenwoordig? Ik had vroeger (rondom 2000) en CD met het punten systeem van hun. Maar daar is vast zeer achterhaald hahaha
@whis ik gebruik ook de eetmeter. Vind ik qua voedingswaarde informatie mbt vitamines enzo ook heel fijn en waardevol.
@ieniepienie, ja dat komt dan vanzelf hier ook  |
Nee die cd's werken al lang niet meer
het komt er op neer dat je wordt gestimuleerd om gezond te eten
dus weinig toegevoegde suikers, slechte vetten ed en veel groente en volkoren produkten_________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 08 jan 2022 20:59 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51828 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Hieronder volgt het resultaat van de afgelopen week (Wk.1):
Deze deelnemers zijn de afgelopen week het meeste kilo's afgevallen:
Saraa (2.20kg.), mynewlifestyle (1.60kg.), Ieniepienie (1.50kg.), Dipinipi (1.10kg.) en TommeyLou (1.10kg.)
en deze deelnemers zijn procentueel het meeste afgevallen:
Saraa (1.8%), mynewlifestyle (1.7%), Ieniepienie (1.4%), TommeyLou (1.3%), Dipinipi (1.3%), vlinderrr (1.0%), El-Bee (0.6%), bloempje666 (0.5%) en Sarah2021 (0.5%).
De namen van de deelnemers die vergeten zijn hun gewicht door te geven :
Iedereen heeft zijn gewicht doorgegeven
en de namen van de deelnemers hebben vorige week vergeten te posten in dit draadje en daarom in de gevarenzone zijn en niet actief meedoen zij worden verwijderd als dit zo blijft
Grace7, H30035, Hester80, en TommeyLou Saddha is verwijderd ze had nog nooit een bericht gepost op de weegclub
Jullie samen maken dit sprintje tot een succes dus heel veel succes de komende week_________________ Donaties
Donaties
Na deze oproep zijn er 5 donaties binnen gekomen hartelijk dank namen bekend bij Beheerder |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 09 jan 2022 1:48 |
|
 |
M40 Vaste Weegclubfan

|
|
Het begin is er, 5 ons groen. Ik ga door!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 09 jan 2022 8:10 |
|
 |
|
 |
hhh Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 28-3-2019 Berichten: 352 Dieet: minder calorieën en gezond eten
|
|
- 6 ons.
Ik had een goede week en begin de draad weer op te pakken.
Het voelt heel goed dat het resultaat geeft. Dat stimuleert!
Vanaf nu wil ik structureel meer bewegen. Ik volg een prorgamma bij vitaal oud worden waar ik werk aan behoud van spierkracht. Maar dat doe ik eigenlijk niet vaak genoeg.
Dit is mijn plan voor komende week!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 09 jan 2022 8:37 |
|
 |
coby1948 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 15-8-2009 Berichten: 10265 Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)
|
|
1 ons minder, het begin is er weer
wens iedereen succes deze week
lieve groetjes Coby_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 09 jan 2022 9:40 |
|
 |
Saraa Mega Weegclubfan

|
|
Goede morgen! Niet zo mooi weer, maar we maken er t beste van! Vandaag bijna 1kg minder op de weegschaal. Heel blij mee!! Goed begin van t jaar. Is voor mij een enorme motivatie boost.
Super leuk weer, de lijstjes, bedankt Ellen!
Iedereen een fijne zondag! En zet 'm op weer!_________________ Gezond eten en sporten
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 09 jan 2022 10:14 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41238 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
goedemorgen...weer een nieuwe week zet hem op  _________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 09 jan 2022 10:39 |
|
 |
jobo Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 1-8-2011 Berichten: 103 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Lommel
|
|
Voor mij was het een goede week, het lukte me om nauwelijks te snoepen, en op mijn twee werkdagen nam ik een maaltijdreep ipv een ongezonde lunch. Succes allemaal!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 09 jan 2022 10:58 |
|
 |
Scam Mega Weegclubfan

|
|
1e groene vakje van '22 is binnen.
Deze week streng zijn. Krijg de 15e mijn booster en wil beslist niet gaan emo eten. Bijna alle boodschappen zijn binnen voor deze week. Moet alleen nog wat verse groenten halen. Wil maandag alle maaltijden gaan preppen voor heel de week. WANT hoe dan ook ik kan dit!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 09 jan 2022 11:31 |
|
 |
|
|