Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51831 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
Goedemorgen [b]Week 01 is bijna afgelopen.
[/b]
De volgende deelnemers hebben echter deze week nog niet hun gewicht doorgegeven:
Iedereen heeft het gewicht doorgegeven heel goed dat is ook de bedoeling.
Het is ook de bedoeling van dit sprintje dat je actief mee schrijft en voor de 1e week is er toch door een aantal deelnemers niks gepost let op dat je er niet wordt uit verwijderd door niet actief mee te doen
Deelnemers die deze week nog niets gepost hebben in dit draadje zijn: Grace7, H30035, Hester80, Saddha en TommeyLou
_________________ Donaties Donaties
Na deze oproep zijn er 6 donaties binnen gekomen hartelijk dank namen bekend bij Beheerder
Laatst aangepast door Ellen op za 08 jan 2022 13:38, in totaal 1 keer bewerkt
@dinipini hoe werkt de weightwatchers tegenwoordig? Ik had vroeger (rondom 2000) en CD met het punten systeem van hun. Maar daar is vast zeer achterhaald hahaha
@whis ik gebruik ook de eetmeter. Vind ik qua voedingswaarde informatie mbt vitamines enzo ook heel fijn en waardevol.
@ieniepienie, ja dat komt dan vanzelf hier ook