Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Sprinten volgens Mieke: voedzaam kiezen en lekker eten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Feetje41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Dymphie, bedankt! ja, mijn vader heeft het ook ondergaan en was inderdaad snel hersteld, maar ja, het blijft een beetje spannend, iedereen is anders, he..

Niets smaakt zo lekker als slank zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2016 8:30    
Vrouw Weeggegevens   Eefje0812
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik had vandaag voor mezelf een extra groot bord met pasta voor mezelf gemaakt. Om mezelf te verwennen dacht ik. Maar halverwege het bord had ik geen zin meer en stopte ik dus ook met eten. Stoppen met eten is iets dat ik een maand terug nog echt niet kon, dus die gedachtegang van Mieke werkt! Nu snel het overgebleven eten weggooien voor ik onbewust ga snaaien. En nu kan ik ook nog een bakje kwark met chocola na nemen! Super fijn smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 sep 2016 17:13    
Vrouw Weeggegevens   Dyse
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten volgens Mieke Kosters

Reageer met quote
Wat goed v je Eefje!
Geeft n goed gevoel hè, zo bewust zijn v je eetgewoontes.
hou dit vast!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 sep 2016 17:54    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Goed van je Eefje! Op tijd stoppen met eten is inderdaad wel een 'dingetje'! Lach Maar oefening baart kunst! Succes verder!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 sep 2016 10:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Pffff gelijk gebleven deze week...
Maar erg geschommeld.
Ik weet wel waar t aan ligt... te vaak uit de basis en als ik er weer in ging.. te streng... dus geen balans.
Trap weer in mn oude valkuil besef ik.

Deze week focus ik me dus op n goede basis.

Weet dat ik 3 eetuitjes heb; vandaag lunch, zondag uit eten bij sushibar en dinsdag koffie met gebak.

Daar ga ik gewoon v genieten. Ik weet dat t kan zolang die basis goed is...
Mindful....

Fijne dag allemaal 🌞

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 sep 2016 8:45    
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Sorry dat ik niet meer online ben geweest.niet zo leuk al die lege vakjes Rollende ogen
Ik ben druk bezig geweest met allerlei dingen af te stoten wat niet echt belangrijk is.Alleen de allerbelangrijkste dingen staan nu even voorop. Knopen zijn er doorgehakt en dat lucht op.
Binnenkort kom ik wel weer even kijken.
Ik wil mij met propoints gaan bezighouden van Weight Watchers met de logica van mieke.Komt allemaal vast goed .Tot snel weer.
Even weer wat dingetjes regelen Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 sep 2016 16:34    

Reageer met quote
Goed plan gemaakt, Kleine Kaatje! Je hebt er blijkbaar geod over nagedacht en ook de beslisisng genomen om knopen door te hakken. Vastniet makkelijk, maar het gevoel van opluchting kan ik me goed voorstellen.
Fijn dat je bij ons blijft en ook dat je houvast zoekt bij de PP van de Weight Watchers. En natuurlijk blijven kijken en lezen over en van MIeke, hè?
Succes meid! Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 sep 2016 16:39    
Vrouw Weeggegevens   suppressa

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Kaatje, neem alle tijd die je nodig hebt. Ik doe dat ook zo. Ik zit hier midden in de verjaardagpartijtjes voor mane n kind. Vergt veel organisatie en tips voor 'gezondere' snacks! Komt goed hoor Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 19 sep 2016 19:53    

Reageer met quote
Ik heb er indertijd (vanaf eind 2010!!!) ook de tijd voor genomen. Ik woog toen dik over te 72 kilo... Met Meijke van Herwijnen, en de wmthode van Weg met de weegschaal ben i langzemaerhand anders met mijn voedingspatroon omgegaan. Het kost wat tijd, maar stukje bij beetje ben ik steeds minder gaan wegen, doordat ik meer leerde over wat (goede en verkeerde) voeding met je lichaam kan doen.
Ik ben erg bij dat ik nooit met een crash dieet gewerkt hebt, want dan had ik het gevoel gehad dat ik 'niks mocht', terwijl ik nu heb geleerd dat ik alles mag, maar dat dat niet per sé ook altijd maar moet. ;-)
En nog steeds leer ik bij, studeer ik in goede boeken en zie ik elke keer wer hoe ik beter kan omgaan met mijn voeding.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 sep 2016 20:04    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Succes Kaatje...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 sep 2016 3:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 12 van 14