Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Sprint vr mensen die met interm. fasting bezig zijn - maart

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Veel mensen op dit forum gebruiken een vorm van intermittend fasting. Mensen die 1 dag per week vasten, of alleen een bepaald aantal uren per dag voedsel tot zich nemen, op internet kun je erg veel vinden wat je zoal kunt proberen. Alle vormen zijn goed. Vasten betekent overigens niet altijd dat je op een vasten-dag niets eet, je eet dan bijvoorbeeld tot 6 a 800 kcal. Dit sprintje is bedoeld als support, evt. elkaar wat tips geven. Je moet zelf uitvinden wat voor jou het beste werkt, en het meest gezond is. Lach

(Het sprintje start de 21e, dus tijd genoeg om je aan te melden.)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2021 16:18    

Reageer met quote
Hoop dat er nog wat mensen bijkomen. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 10:47    

Reageer met quote
@Madelief22 en
@maandans
, welkom in dit sprintje, veel succes !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 19:32    

Reageer met quote
@Elhaz, welkom in dit sprintje, veel succes ! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 1:34    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Ik heb me de afgelopen maand gehouden aan mijn tijdraam 12.00-20.00 uur. Ik val een paar ons per week af. Ik hoop, dat het in maart zo door gaat. Het hoeft niet snel te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 10:33    

Reageer met quote
@Josephine,
@Daantje79
, welkom in dit sprintje, veel succes !

Dat lijkt me een prima methode, Josephine, en een paar ons per week is veel ! Zie dat je in de vorige sprint keurig elke week onzen afvalt, ik vindt dat heel knap, want je bmi is niet heel hoog. Dan valt het niet mee. Kost het veel moeite zo? Prima resultaten so wie so ! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 22:19    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Helaas de afgelopen week niets afgevallen. Ik heb wel wat meer gesnoept, o.a. chocolade.
Vanaf vandaag dus weer de schouders eronder.
Ik wandel graag en vanaf maart wordt de temperatuur wat hoger. Heerlijk! Ik verheug me erop.
Straks mijn fitbit aan de lader leggen.
Ik was een fan van het openbaar vervoer. Heen 10 km lopen en terug met de tram of bus.
Vanaf maart vorig jaar ben ik niet meer in het o.v. geweest.
Ik loop echt heel Den Haag door.
Soms zet mijn man me ergens af en dan kom ik terug lopen.
De mooiste tocht is door de duinen van Kijkduin naar Scheveningen.
Allemaal veel succes met dit sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 20:50    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Dank je wel Micha1, ik vind het echt superleuk dat er meer mensen hier op de weegclub aan het intermittent fasten zijn.

Vandaag de documentaire ‘fasting’ gehuurd op Vimeo. Ik was benieuwd omdat er meerdere manieren van vasten worden behandeld. Ik vond het leuk om te zien, maar ik moet eerlijk zeggen dat als je de obesitycode en de diabetescode van Jason Fung gelezen hebt en soms een youtubefilmpje kijkt of een podcast luistert, je eigenlijk niet heel veel nieuws hoort. De film is verder mooi gemaakt en het was lekker relaxed kijken en verder ook een prima dagje zo met een keertje weer eens een kort eetraam van een kleine twee uur. Zo een keer per week gemiddeld doe ik zo’n dagje wel eens vaker. Vandaag lekker aan het lopen met een vriendin en kletsen in de zon dus de dag was zo voorbij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 feb 2021 21:24    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Josephine schreef:
Helaas de afgelopen week niets afgevallen. Ik heb wel wat meer gesnoept, o.a. chocolade.
Vanaf vandaag dus weer de schouders eronder.
Ik wandel graag en vanaf maart wordt de temperatuur wat hoger. Heerlijk! Ik verheug me erop.
Straks mijn fitbit aan de lader leggen.
Ik was een fan van het openbaar vervoer. Heen 10 km lopen en terug met de tram of bus.
Vanaf maart vorig jaar ben ik niet meer in het o.v. geweest.
Ik loop echt heel Den Haag door.
Soms zet mijn man me ergens af en dan kom ik terug lopen.
De mooiste tocht is door de duinen van Kijkduin naar Scheveningen.
Allemaal veel succes met dit sprintje.

Wat een leuk idee om dat zo te doen zeg! Ik ga dat ook eens proberen hier, dat mijn man me afzet ergens. Met dat lekkere weer is een ander loopje wel weer eens leuk Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 feb 2021 21:25    
Vrouw Weeggegevens   Bodyunderconstruction
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Intermittend Fasting / Gezond

Reageer met quote
Ik heb me ook weer ingeschreven. Heb niet zo heel hoog ingezet want ik hoef niet zo nodig snel af te vallen, als ik maar blijvend afval.
Zou wel leuk zijn om dit sprintje het doel te halen, dan heb ik ook echt mijn eerste doel behaald Erg blij (onder de 70 kilo komen)

@Josephine, wat een goed idee zeg! Dat zou ik hier ook nog wel eens kunnen opperen. En dan misschien gezellig samen met een vriendin....je brengt me op ideeën Lachen
@Elhaz, heerlijk dat wandelen en kletsen in de zon. Ik snap wel dat je dag zo voorbij was ohhh
@Iedereen, succes weer dit sprintje! Erg blij

Hier gaat het verder goed met IF. Ik merk goed dat dit bij mij past. Ik heb geen moeite met eten en geen moeite met af en toe iets lekkers. Ook geen moeite met niets meer snacken 's avonds. Zelfs niet als vriendlief of de kids naast me zitten met chips o.i.d.
Eén van mijn doelen om mijn eetstijl aan te passen was om geen issues meer te hebben omtrent eten. Geen gevecht met mijzelf over wat wel en niet mag, maar meer te kunnen kijken naar "wat mag en kan allemaal wél en waar geniet ik nou het meeste van"....
Nou ik kan inmiddels vol overgave zeggen dat ik het heerlijk vind om af en toe lekker patat of pizza te eten, maar dat ik naderhand me dan toch bedenk dat ik liever wokgroenten of een andere gezonde maaltijd had gegeten. En dan niet in de zin van spijt van het cheaten maar meer het besef dat ik echt vrolijk wordt van gezond eten (hoop dat jullie me begrijpen Lachen Lachen )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 feb 2021 10:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6