Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Sprint vr mensen die met interm. fasting bezig zijn - maart

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kleinestorm
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Beck's dieetoplossing

Reageer met quote
Hoi allemaal, ik schrijf niet zoveel omdat ik een zware baan heb en weinig tijd vrij. Wel weeg ik elke week en geef dat hier door.
Het lukt me goed met werk (voor de klas) en IF Om 12 uur eet ik met de leerlingen. Er zijn ook regelmatig avonden dat ik na 19 uur niet meer eet en dan haal ik de lunch om 12 uur ook gemakkelijk.
ik doe dus 16/8 IF soms 17/7

Mijn gewicht is stabiel omdat ik in mijn eetframe best veel eet omdat ik de calorieën nodig heb. Ik sport nl ook en wandel en fiets veel. Stabiel vind ik nu OK, afvallen komt als mijn lichaam dat nodig vindt. Ik doe aan IF vanwege fit willen zijn. Ik drink geen alcohol en eet geen vlees en verder eet ik waar ik zin in heb. Mijn lichaam weet wat goed voor mij is. Wel drink ik veel water, thee en water en thee Erg blij

fijn weekend allemaal en tot volgende keer Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2021 12:18    
Vrouw Weeggegevens   Cactusmuis
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Na 2 weken IF bedacht ik me dat ik best een lekkere luxe Griekse vleesschotel met mijn lief wilde verorberen. Ik eet normaal amper vlees. Afgelopen vrijdag was dat. Nog wat baklava na en wat Baileys, jammie. Was echt lekker maaaar ik was de ook meteen mijn hele ritme kwijt. Dag erna te vroeg honger, zin in zoet echt een moeilijkere dag dan de 2 weken ervoor. Ik vraag me af of het wel loonde en of ik het vaker ga doen of toch liever veilig in het 16 8 gezond eten ritme blijf. Hoe werkt dit voor jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2021 10:39    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Cactusmuis, . Voor mij werkt 1 dag meer eten ook niet. Ik doe dit dan ook nooit om die reden. Verder ben je echt heel goed bezig ! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2021 15:27    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Wendy2222 schreef:
Oeh roeien Lach dat is leuk in huis. Mijn puberdochter wil een hoelahoep met gewicht, dus dan kan ik die mooi lenen wanneer ze online les volgt...

Mijn hoelahoep weegt 1,2 kilo. Dat is best wel zwaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2021 19:24    

Reageer met quote
Ik had van vrijdag 17.00 uur tot zaterdag 17.00 uur niet gegeten.
Na avondeten en twee kleine koekjes bij de thee om 19.30 uur de volgende ochtend (zondag) gewogen. Er was niets af.
Toch beviel het goed. Vandaag wel om 12.00 uur twee crackers en om 17.00 uur Indisch gegeten. Ik denk, dat ik dinsdag weer een keer één maaltijd per dag neem.
Ik heb mijn gewicht nog niet doorgegeven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2021 19:34    

Reageer met quote

Ik heb ook dit fietsje gekocht. Als ik niet ga wandelen kan ik toch even bewegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2021 19:44    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Josephine schreef:
Ik had van vrijdag 17.00 uur tot zaterdag 17.00 uur niet gegeten.
Na avondeten en twee kleine koekjes bij de thee om 19.30 uur de volgende ochtend (zondag) gewogen. Er was niets af.
Toch beviel het goed. Vandaag wel om 12.00 uur twee crackers en om 17.00 uur Indisch gegeten. Ik denk, dat ik dinsdag weer een keer één maaltijd per dag neem.
Ik heb mijn gewicht nog niet doorgegeven.

Goed bezig hoor! Die hoelahoep, dat lijkt me ook wel wat... misschien tzt voor mijn verjaardag vragen. Het lijkt me goed voor je rug en buikspieren enzo? Soms zie ik nog een dag later dan de volgende ochtend pas wat ik gedaan heb, op de schaal terug. Ben benieuwd of dat voor jou ook zo is. Het fietsje ziet er ook leuk uit, lekker tijdens lezen of netflix Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2021 22:07    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Oeps was twee keer gepost....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2021 22:08    
Vrouw Weeggegevens   Bodyunderconstruction

Dieet: Intermittend Fasting / Gezond

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal! Iedereen een goed weekend gehad?

Hier een redelijk rustig maar wel lekker actief weekend gehad. Veel gewandeld en ook de roeitrainer goed aan het gebruiken. Bevalt prima Erg blij

Zaterdag aten mijn partner en de kids pizza en kapsalon en heb ik voor mijzelf nasi uit de vriezer opgewarmd met een gebakken ei erbij. Daar voel ik me dan beter bij. En gisteren voor het eerst in weken weer eens snack gehaald bij de plaatselijke snackbar en toen heb ik genoten van een schnitzel schotel. Had er totaal geen slecht gevoel bij, mede omdat ik weet dat de komende dagen weer lekker gezond eten op tafel komt.

Wauw, 24 uur niet eten.....dat heb ik nog niet geprobeerd. Lijkt me toch nog wel pittig. En helemaal om dan nog aan de benodigde calorieën te komen.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2021 10:00    
Vrouw Weeggegevens   Wendy2222
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond en vasten

Reageer met quote
Vandaag weer mijn gewicht doorgegeven. Weer een kilo er af. Ik ben ook weer begonnen met trainen. Thuis is wel saai, maar met een leuke afspeellijst en mezelf bezig houden tijdens alle nummers lukt het toch om een uur te bewegen per dag. Soms op de gekste plekken want heb een klein huis en de pubers hebben online les. Ik vind het ook lastig hoor op mijn “losse” dag om het de volgende dag weer op te pakken, maar het idee dat ik een paar maanden geen chocola mag van mezelf in ondraagbaar haha, dan ben ik niet meer gemotiveerd. Ik heb vorig jaar een paar maanden de 12:00-20:00 eten gedaan en dan alleen gezond. Toen raakte ik wel 9 kg kwijt , maar daarna jojo’de dat er weer aan toen ik weer chocola ging eten en andere lekkerheden. Toen was de rem er helemaal af. Vandaar dat ik het nog een keer zo probeer Lach Alvast succes komend weekend of vinden jullie weekenden niet lastiger?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mrt 2021 20:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6