Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Sprint vr mensen die met interm. fasting bezig zijn - maart

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Josephine
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Helaas niets eraf deze week. Ik heb me wel goed aan de tijden gehouden. (12.00-20.00 uur).
Waarschijnlijk drink ik te weinig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mrt 2021 23:50    
Vrouw Weeggegevens   Bodyunderconstruction
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Intermittend Fasting / Gezond

Reageer met quote
Josephine, jammer dat er niets af is. Kan idd misschien aan het drinken liggen. Drink je buiten je eetvenster weinig of over de hele dag genomen?

Hier weer een mooi resultaat.
Sinds een aantal weken ben ik samen met iemand bezig om hardlopen op te bouwen. Dit doen we 3x per week met een schema. Gisteravond moest m'n maatje afzeggen dus ben ik alleen gegaan. Uiteindelijk heb ik het volledige rondje dat we normaal in etappes doen, volledig gejogd. Stond er best van te kijken en was pittig maar wel trots op mijzelf Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 9:41    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Ik drink over de hele dag genomen te weinig. Ik vergeet het gewoon.

Hardlopen heb ik nooit gekund. Ik kreeg in de straat al pijn in mijn zij. Nu begin ik er maar niet meer aan.

Ik hoelahoep wel elke dag. Ik kan het zeker 20 minuten voor hij valt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 12:20    

Reageer met quote
Ik moet zeggen, ik drink wel veel maar heb het echt moeten aanwennen. Ik heb dagen gekend dat ik 's morgens 1 kop koffie dronk en dan pas met avondeten weer wat Schaam Schaam
Nu moet ik bij mijn eerste glas nog wel nadenken, maar zodra ik wat gedronken heb gaat het over de dag genomen wel goed. En op werk komen ze op vaste momenten langs met thee dus dat scheelt ook wel.
Leuk dat hoelahoepen! Ik heb een tijdje een bodyhoop gehad en stond daar lekker mee voor de tv. Had alleen het idee dat het voor mij niet zoveel deed. Mijn dochter vond het ook geweldig om ermee te hoepelen dus was zeker geen miskoop haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mrt 2021 15:49    
Vrouw Weeggegevens   Wendy2222
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond en vasten

Reageer met quote
Goedemorgen, ik ben nieuw in dit sprintje! Ik ben de klassieke “ik begin in het nieuwe jaar met gezond eten” type. Vorig jaar afgevallen van 77 naar 72 kg en dit jaar begonnen met 72 kg op de teller. Ik ben bijnaaaa op mijn oude gewicht. Mijn oude spijkerbroeken hangen al klaar in de kast. Ik volg ook het intermittent fasten omdat het mij houvast geeft en meer structuur. Ik voel mij er ook fit en energiek bij. Ik doe de 5:2 methode. Waarbij ik een iets eigen variatie heb gemaakt om het te kunnen volhouden. 1 dag eet ik waar ik zin in hem incl mijn chocolade verslaving.... 4 dagen gezond met veel gezonde vetten tussen 12:00-18:00 en 2 dagen vasten met alleen bone broth en groente er in. Voor mij is dit goed vol te houden. Ik zal terug lezen hoe het bij jullie gaat tot nu toe. Veel succes allemaal!!! Liefs Wendy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mrt 2021 9:02    

Reageer met quote
Welkom bij het sprintje Wendy! En succes met het afvallen tot je oude spijkerbroeken weer passen. Moet lukken toch!
Heerlijk om ergens in je week een moment in te kunnen passen om voor je verslaving te kunnen gaan én te kunnen blijven afvallen....dat maakt het allemaal een stuk beter vol te houden ohhh

Mijn partner heeft afgelopen week een roeitrainer besteld en deze is vandaag binnen gekomen. Vanavond waarschijnlijk eerst een work-out om deze in elkaar te zetten en dan een goede manier erbij om aan de beweging te komen. Ik zocht nog naar iets qua beweging naast het wandelen en hardlopen en denk dat ik hier voorlopig wel even mee uit de voeten kan Heelblij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mrt 2021 13:41    

Reageer met quote
Oeh roeien Lach dat is leuk in huis. Mijn puberdochter wil een hoelahoep met gewicht, dus dan kan ik die mooi lenen wanneer ze online les volgt...
Ik zie dat wij dezelfde afstand afleggen qua gewicht. Succes!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mrt 2021 13:57    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Wendy2222 schreef:
Ik doe de 5:2 methode. Waarbij ik een iets eigen variatie heb gemaakt om het te kunnen volhouden. 1 dag eet ik waar ik zin in hem incl mijn chocolade verslaving.... 4 dagen gezond met veel gezonde vetten tussen 12:00-18:00 en 2 dagen vasten met alleen bone broth en groente er in. Voor mij is dit goed vol te houden. Liefs Wendy

Kun jij me uitleggen wat “bone broth” is?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 mrt 2021 21:10    

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 mrt 2021 22:37    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Aha, bottenbouillon. Supergezond zie ik.
Goed bezig Wendy!

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2021 21:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 3 van 6