Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Sprint vr mensen die met I. Fasting bezig zijn: Mei-Juni

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
BM schreef:
Ik merk wel dat ik moet oppassen niet te gaan over eten wanneer het weer geopend is.

En tip hier voor: ben je vasten met een handje noten of iets anders kleins daar wel veel voedingswaarde heeft.
Wacht dan minimaal een half uur en ga dan pas rustig je eerste maaltijd maken, ik eet de laatste paar dagen dan graag een Clubsandwich. 3 boterhammen met een plak kaas, Kipfilet en een gebakken ei. En lekker veel sla, paprika en komkommer.
Iets met veel voedingswaarde, en stevige maaltijd, gezond en je moet t erg lekker vinden.

Door dat je eerst al een kleine bodem in je maag legt, hoef je niet meer zo te schrokken, je bent al verzadigd.
Nu kan je rustig en langzaam echt gaan genieten van die heerlijke grote maaltijd.

Daarna snack je nog iets 2 uur later een voor je t weet is het al weer tijd voor de avond maaltijd.
Voor mij is dit een heerlijke vastendag waarbij ik echt geniet Erg blij
En gisteren was de snack chocolade, dat kan dan ook echt af en toe.
Voor mij is 16:8 echt een manier waarbij je veel bewuster met eten omgaat en er van geniet.
En langer vasten als 18:6 + echt niet snoepen, om weer even wat van die weegschaal af te krijgen ☺️

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 22 mei 2021 7:55    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
@allemaal goed bezig Erg blij

@bloempje. Dat is inderdaad een goede tip. Ik merk dat ik het soms goed vol hou en soms niet.

Vervolgens vroeg ik mijzelf af waardoor dat kwam. Bij mij, voor iedereen is het waarschijnlijk iets anders, is het belangrijk dat ik op vasten dagen vooral goed drink omdat ik dorst nogal eens verwar met honger.

Bovendien zorg ik dat ik dat ik het warm heb. Vooral mijn nek omdat je daar veel warmte kan verliezen.

Verder neem ik op die dagen geen ijsbaden (doen jullie waarschijnlijk normaal ook al niet) om het mijzelf niet al te moeilijk te maken.

En de achterneef waarvan ik veel hou maar die erg moeilijk is, kan ik beter op zo'n dag ook niet aan de telefoon hebben.

Van gisteren half 1 tot vanmorgen half 10 gevast. Ging goed.

Heel veel succes en een fijn weekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 mei 2021 11:02    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Vandaag niet echt een IF dagje, ivm nachtdienst gewerkt. Dat betekent een extra maaltijd en uit mn ritme, blijft wel een dingetje vind ik.
Wil je weten hoe ik dit vorm geef dan kun je in mn boekje lezen natuurlijk.

Fijn weekend allemaal Zwaaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 mei 2021 16:30    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
@foodlover: kan mij voorstellen dat het lastig blijft die diensten.

Iedereen veel succes!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 mei 2021 9:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Loop ik vanmorgen mijn tuin in, zie dat de spinazie mooie blaadjes heeft. Gedachteloos proef ik een blaadje en laat mijn man er ook eentje proeven. Wat lekker die jonge blaadjes! Dat had ik eerder moeten zaaien!!!
Nu dus mijn vaste verbroken om half 10 ipv 11 uur hahaha Lachen
Ach, ik merk dat t ook weinig uit maakt of zelfs t resultaat ten goede komt als je je lijf af en toe verrast met een verandering in je patroon.
Dus dat was vandaag een 14 uur vast, vanavond om 7 uit weer verder Cool

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 8:43    
Vrouw Weeggegevens   Happy-Nurse
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Bewuster eter

Reageer met quote
Hier een goede eerste week gehad. Lach Merk wel dat ik beter geen pasta kan eten, want als ik daarmee begin dan eet ik véél te veel en vervolgens komt het gevoel van 'nu heeft het toch geen zin meer'... Rollende ogen Maar gelukkig is dat niet te merken aan het resultaat, dus op naar een volgende goede week.

@Lunafloor Herkenbaar, ik krijg ook altijd trek als ik eigenlijk dorst heb! Rollende ogen Gek is dat eigenlijk he? Maar echt dorst heb ik maar zelden, alleen als ik veel zout heb gegeten eigenlijk.

@bloempje666 Haha ach ik ken me niet voorstellen dat een blaadje spinazie veel kwaad kan. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 9:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Happy-Nurse schreef:
Hier een goede eerste week gehad. Lach Merk wel dat ik beter geen pasta kan eten, want als ik daarmee begin dan eet ik véél te veel en vervolgens komt het gevoel van 'nu heeft het toch geen zin meer'... Rollende ogen Maar gelukkig is dat niet te merken aan het resultaat, dus op naar een volgende goede week.

@bloempje666 Haha ach ik ken me niet voorstellen dat een blaadje spinazie veel kwaad kan. Lachen

Herkenbaar met pasta producten! Vreemd is dat he...

En Nee, ik denk t ook niet. Maar ach. Zo als ik al zei, afwisseling in patroon werkt gewoon ook heel goed. Dus een keer per week zo'n dagje er tussen werkt gewoon wel goed. En t kwam mij dus misschien wel goed uit ;-)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 10:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@happy-nurse, k zie nu pas je week resultaat! Wow goed gedaan!!! Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 10:05    
Vrouw Weeggegevens   Happy-Nurse

Dieet: Bewuster eter

Reageer met quote
bloempje666 schreef:
@happy-nurse, k zie nu pas je week resultaat! Wow goed gedaan!!! Lachen

Haha thanks, maarja eerste week is ook wel makkelijk natuurlijk. Lachen

Pasta is ook gewoon veel te lekker, haha. Mijn grootste probleem is alleen dat het dan geen 'verpeste dag' is maar een 'verpeste rest van de week'. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 10:24    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Herkenbaar wb de pasta. Pasta's zijn vnl koolhydraten, dus die voeden niet echt. Mijn ervaring is als je meer eiwitten en vetten toevoegd ben je sneller en langer verzadigd. Ik heb de pasta en rijst ingeruild voor slimpasta en extra veel groenten.

IF gaat goed, gisteren om 18u gegeten daarna niet meer. Wel met een lege maag naar bed gegaan, hongergevoel is nu helemaal over. Syraks wel wat eten om alle voedingsstoffen binnen te krijgen. Vanavond werken Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 12:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 4 van 7