Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Sprint vr mensen die met I. Fasting bezig zijn: Mei-Juni

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   SuzyQ34
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: dr.frank

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik wil de 16:8 methode gaan proberen.
Heb me een beetje ingelezen, hoeveel weken mag je dit achter elkaar doen?

Wie kan een aanpassing doen in de lijst...heb per ongeluk mijn begin gewicht ingevuld

You're one step closer every day so don't give up today!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 mei 2021 16:56    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
SuzyQ ik heb je verwijderd, je kan je opnieuw aanmelden met het juiste streefgewicht Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 mei 2021 17:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En ik ben sinds een paar weken IF gaan doen, en blijf dat ook wel een tijd doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 mei 2021 17:02    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
SuzyQ34 schreef:
Hallo allemaal,

Ik wil de 16:8 methode gaan proberen.
Heb me een beetje ingelezen, hoeveel weken mag je dit achter elkaar doen?

Wie kan een aanpassing doen in de lijst...heb per ongeluk mijn begin gewicht ingevuld

Sommigen zeggen 2 maanden ofzo.
Sommigen doen t als levend stijl.

Ik doe t zolang ik mijn er goed bij voel Lach

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 12 mei 2021 17:03    
Vrouw Weeggegevens   SuzyQ34
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: dr.frank

Reageer met quote
Ik heb me opnieuw aangemeld

You're one step closer every day so don't give up today!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 mei 2021 14:28    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Bodyunderconstruction schreef:

Elhaz, leuk dat je mee schrijft! Netjes hoor, al 11,5 kilo afgevallen! Weet je ongeveer wat je aan calorieën op een dag binnen krijgt?

Dank je wel, na wegen vanochtend 12 Lach , zo blij mee! Ik heb geen idee hoeveel calorieën ik eet op een dag, het wisselt ook wel denk ik. Mijn lunch is iets groter dan vroeger, mijn diner kleiner. Dat gaat vanzelf en komt denk ik omdat ik tussendoor nog wat neem. Om een uur of vier een koekje of ijsje ofzo. Iets zoets meestal. Het diner begin ik niet met honger zoals bij de lunch en deze is een kleinere portie dan vroeger en erna eet ik niets meer. Nee, ik weet het echt niet. Een van de grote voordelen dan IF wat mij betreft, niets tellen, wegen of voorbereiden. Tot 14.00 is het niet echt leuk, ik heb gewoon honger eerlijk gezegd al kan ik mezelf wel afleiden, maar de rest van de dag heb je dan vrij zeg maar. Na het avondeten niets meer eten vind ik gewoon heel fijn, dan is het maar weer klaar.

Ik ga ervan uit dat ik hier niet meer vanaf kom. Misschien kan mijn raam iets langer in de toekomst. Mijn moeder is ook eeuwig aan het lijnen en doet dit nu ook met een iets langer eetraam van acht uur. Dat bevalt haar heel goed, dus wie weer voor mij uiteindelijk ook.

Deze week weer iets gezakt gelukkig het gaat heel langzaam, dus blij Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 9:16    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Hoi allemaal,
Fijn dat ik mij nog kon aanmelden.

Ik doe IF al een tijd. In het begin at ik op maandag en donderdag niet. Dat ging verbazend wekkend goed na een tijdje.

Daarna ging het steeds minder goed. Vervolgens besloot ik om na 17.30 uur niet meer te eten tot meestal wel 9.30 uur . Dat verschilt nog al. Vaak ook nog later.

Echt vasten gaat niet meer zo gemakkelijk en dit vind ik een goed alternatief. Dit gaat ook al een hele tijd goed.

1 x heb ik 5 dagen een water vast gedaan omdat ik een bepaalde waarde in mijn bloed naar beneden wilde krijgen.
Dat is toen gelukt.

Er wordt wel gezegd dat vooral het vet rondom je organen minder wordt als je vast.
Toen mijn bloed, dus voor het vasten, even niet goed was kreeg ik een echo. Meteen even van de gelegenheid gebruik gemaakt om te vragen hoe het met mijn vet rondom mijn organen gesteld was.

Die arts was verbaasd want ik ben niet bepaald dun (BMI 25.2) maar rondom mijn organen had ik dus minder vet dan normaal.
Jammergenoeg weet ik niet hoe het was in de jaren voordat ik af en toe vastte.

Ik vast al sinds de documentaire van Michael Mosley uitkwam. Dat is al heel wat jaren geleden.
Mijn doel is om 6 maanden lang elke week 2 ons af te vallen. Begonnen op 25 april dit jaar.

Ik eet zonder dieet en probeer op woensdag 1 ons eraf te hebben en op zaterdag de tweede.
Ik heb uitgerekend dat ik met 22 uur vasten 2 ons vet moet verliezen.
Dus met 1 dag water vasten in de week haal ik mijn doel in ieder geval.
Vroeger at ik, als ik af wilde vallen, 10 boterhammen en 2 borden warm eten en 3 kleine tussenmaaltijden.

Nu gaat het super langzaam maar 2 ons per week is meer dan 10 kilo in een jaar en dat hoef ik niet eens af te vallen. Dus met 2 ons per week ben ik blij.

Ik wens iedereen heel veel succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 12:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed Lunafloor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 18:50    
Vrouw Weeggegevens   Happy-Nurse
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Bewuster eter

Reageer met quote
Ik zou ook graag meedoen! Ik doe al een tijdje aan intermittent fasting, alleen wanneer is periodes van ongezond eten heb, heb ik er de motivatie niet voor. Ben helaas ook flink bijgekomen weer. Maar nu zet ik mijn schouders weer eronder! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2021 10:22    
Vrouw Weeggegevens   Bodyunderconstruction
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittend Fasting / Gezond

Reageer met quote
Gezellig dat je mee komt schrijven Happy-Nurse en succes Erg blij

Klinkt als een hele goede instelling Lunafloor. 10 kilo op een jaar is best veel. En langzaam afvallen is zo veel beter dan snel afvallen. Ik had nog niet van de documentaire van Michael Mosley gehoord. Ga eens kijken of ik die kan vinden. En dat je minder vet om je organen krijgt door vasten, dat wist ik ook niet! Dat is een hele mooie bijkomstigheid ohhh ohhh

Toch altijd interessant hoe iedereen het op zijn eigen manier doet Elhaz. Voor mij is het nu juist heerlijk om alles te wegen en te weten wat ik binnen krijg Lachen (voorheen vaker geprobeerd met wegen maar was niet mijn ding Uitlachen). Mijn valkuil bleek toch dat ik te weinig at Erg blij
En inderdaad, dat je ruimte hebt voor een koekje of een ijsje en dat je gewoon een periode hebt waarbinnen je mag eten maakt voor mij al dat ik veel minder snel over mijn inname heen zit.

Deze week een onsje minder dan vorige week maar dat onsje...daar ben ik heel blij mee. Ik weeg standaard iedere dag en afgelopen week is mijn vochthuishouding volledig van 't padje volgens mij. Ene dag 6 ons zwaarder, andere dag 3 ons lichter, dan weer 4 ons zwaarder..... Ik ben mijn lijf hierin goed aan het volgen en meten. Mede door de ringen die ik draag merk ik goed of ik vocht vast houdt. Heb dagen dat m'n ringen 's morgens bijna knellen en 's middags van m'n vingers af vallen.... Aan mijn drinken kan het niet liggen, ik drink 2 kopjes koffie 's morgens en gedurende de dag ruim 1,5 liter groene thee en ruim 2 liter water ohhh
Grote kans dat mijn gewicht volgende week wel flink lager is. We will see

Zwaaien Zwaaien

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 mei 2021 8:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 2 van 7