Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Sprint vr mensen die met I. Fasting bezig zijn: april-mei

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Sannie6715, welkom in dit sprintje ! 5/2 lijkt me een prima methode. Misschien kun je beginnen met voorzichtig 1 dagje niet meer dan 600 kcal te eten, om te wennen aan het niet eten. Maar iedereen zoekt hier zijn eigen methode van vasten uit. Werkt de ene methode niet,dan probeer je gewoon een andere. Op een gegeven moment vindt je wel iets dat wel werkt. Het is vrij makkelijk als je de draai te pakken hebt. Alles is geheel vrij, het gaat je vast lukken. Veel succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 apr 2021 14:34    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Micha dank je wel. Gisteren voor de eerste keer gedaan. Ik ben begonnen met 5:2, en wat je zegt Micha ik kijk even of dit iets is voor mij.
Ik ben echt iemand die s morgens wil ontbijten en zeker als ik zo hele dag moet werken. Dan is 12 uur zo ver weg!
Maar goed ik houd het wel in mijn achterhoofd.

Het is me gisteren in ieder geval gelukt om me aan die 500 calorieën te houden. Heb het wel heel eventjes moeilijk gehad maar een kop thee doet wonderen.

Ik ga morgen de 2de dag proberen.
En dan vanaf volgende week de maandag en de donderdag aanhouden.

Crazymoon geniet nog even van je weekje weg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 apr 2021 13:37    

Reageer met quote
@Sannie6715, goed bezig ! Voor een eerste keer vindt ik 1 vastendag in een week ook wel goed overigens. Je moet er aan wennen. Maar jij maakt uiteraard zelf uit wat je denkt dat je lichaam aankan en wat goed voelt. Wat deed 1 dag voor je gewicht ? Succes. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 apr 2021 10:26    

Reageer met quote
@KleineStorm, hoe gaat ´ie ? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 apr 2021 12:48    
Vrouw Weeggegevens   kleinestorm

Dieet: Beck's dieetoplossing

Reageer met quote
haaa, jaa, gaat goed, weer afgevallen.
Sorry dat ik niet echt actief ben, drukke baan. Goed te combineren met Intermittend fasting, gaat helemaal vanzelf
Ik bleef tijdje stabiel maar nu was ik weer afgevallen Erg blij

Fijn weekend !!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 30 apr 2021 18:53    

Reageer met quote
Mooi bericht, kleine storm ! Ga zo door ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 mei 2021 12:15    
Vrouw Weeggegevens   kleinestorm

Dieet: Beck's dieetoplossing

Reageer met quote
dank je, ik startte met 69,7 ( van de zomer 70 kilo) en ben dus nu 8 kilo afgevallen met Intermittend fasten, dat is van december tot vandaag , niet slecht. En ik eet alles wat ik wil. Mijn honger is weg, dus ik eet precies zoveel als ik nodig heb.
Geen sugar rush
wat een rust.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 01 mei 2021 12:35    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Een weekje heerlijk vakantie gehad en genoten van al het lekkere eten. Ook gewoon ontbeten en 's avonds wat lekkers gegeten.
Vanaf gisteravond weer begonnen en niks meer gegeten na het avondeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2021 14:56    

Reageer met quote
Beste Intermittend Fasters, ik ga een tijdje weg van deze site. Mocht iemand zin hebben dit sprintje voort te zetten, ga je gang. Verzin een titel met Intermittend Fasting erin, zodat mensen begrijpen wat de bedoeling is, en maak een nieuw sprintje aan. Ik heb dit sprintje korter gemaakt, zodat de nieuwe sprint snel de enige is. ik ben nog een paar weken af en toe op de site om een ander sprintje af te ronden.

Iedereen de laatste week in dit sprintje veel succes !! En hopenlijk komt er een nieuw sprintje ! Lach
Micha1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 mei 2021 15:16    
Vrouw Weeggegevens   Bodyunderconstruction
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittend Fasting / Gezond

Reageer met quote
Niet door gehad dat er al een nieuw sprintje gemaakt was. Was wel erg stil in het vorige sprintje....

Micha, komt goed met het voortzetten van het sprintje, succes!

Crazymoon, fijn dat de vakantie zo lekker was Duim

Sannie, succes met uitzoeken wat voor jou werkt. 5:2 is een prima optie en als je naar 16:8 wilt, dan kun je je ontbijt om de zoveel dagen iets later nemen (mits dit te doen is met je dagelijkse ritme uiteraard ohhh )

Kleinestorm, jij omschrijft precies mijn ervaring haha. Ik eet ook alles wat ik wil, pas alles aan naar caloriebehoefte, heb geen honger en ook geen sugar rush. Heerlijk hè dat het op deze manier ook gewoon kan Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2021 7:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3