Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Sprint voor mensen die met Intermittend Fasting bezig zijn

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Veel mensen op dit forum gebruiken een vorm van intermittend fasting. Mensen die 1 dag per week vasten, of alleen een bepaald aantal uren per dag voedsel tot zich nemen, op internet kun je erg veel vinden wat je zoal kunt proberen. Alle vormen zijn goed. Vasten betekent overigens niet altijd dat je op een vasten-dag niets eet, je eet dan bijvoorbeeld tot 6 a 800 kcal. Dit sprintje is bedoeld als support, evt. elkaar wat tips geven. Je moet zelf uitvinden wat voor jou het beste werkt, en het meest gezond is Lach

Het sprintje start vandaag, de eerste week mag je nog rood of geel hebben, daarna niet meer. Zo kan iedereen meedoen. Lach

Laatst aangepast door micha1 op ma 25 jan 2021 22:32, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 14:51    

Reageer met quote
Hoop dat er een paar mensen aan mee gaan doen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 18:23    

Reageer met quote
@simpeleziel, welkom bij deze sprint ! Zie dat je al werkt met eetramen e.d. En zie ook dat je heel goed bezig de laatste weken ! Veel succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 23:12    
Onbekend Weeggegevens   Simpele ziel
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Intermitterend vasten

Reageer met quote
Ik doe mee!

Ik was begonnen met 16/8, maar zit nu vaker aan de 18/6. Het voordeel vind ik dat ik mezelf niks hoef te ontzeggen. Merkte dat ik voorheen échte oncontroleerbare eetbuien had. Als ik nu zin heb in chocolade, dan eet ik dat. Maar dan wel binnen m'n uren ;-) ook voel ik me 100x beter dan voorheen.

Hopelijk is dit een stok achter de deur om weer elke week een groen vakje te scoren ;-)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 23:38    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Heb me gisteren even ingelezen, wel boeiend.
Nog steeds is het zo dat als je in je eetraam teveel kcal tot je neemt je te zwaar wordt maar vooral het herstel van de cellen spreekt me erg aan.
Ga een paar weken meedoen, leuk.

Eten gaat bij mij nog steeds goed, eet plantaardig en wil alleen voeden en geen zooi, lees chips, snoep, koek, in mijn lijf.
Plan is na de warme maaltijd, half 6 niet meer eten tot half 8 de volgende ochtend. Zo heb ik heel simpel 14 uur vasten te pakken.
Ben benieuwd hoe me dat bevalt?

Wel fijn, s avonds niet de discussie met mezelf aan moeten gaan of ik nog wat te eten pak, fijn geen keus, doe het gewoon niet!!

Succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 7:23    

Reageer met quote
micha1 schreef:
Hoop dat er een paar mensen aan mee gaan doen. Lach

cheerleader cheerleader cheerleader
Jaaah, vind het toch een boeiend iets.
Ga eens kijken of het bij me past en hoe ik me erbij voel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 7:25    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoi alle,

Ik ben sinds 15 januari 2020 bezig geweest met het 1 op 1 dieet. Eigenlijk vanaf de maand december ben ik wat meer gaan eten weer en heb ik enorme moeite om de draad weer goed op te pakken.. Ook omdat ik nu niet meer echt onwijs hoef af te vallen is het echt lastiger om die knop weer om te zetten.
Gisteren een poging vasten gedaan en dan zou ik vandaag mijn 1 op 1 dieet doen maar gisteren is niet helemaal goed gegaan...
Vandaag vol goede moed door en ga even mee lezen met jullie. En zien wat goed bij mij past.

Gr Silmar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 8:35    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Ik zit overigens al heel wat maanden op dit gewicht. Ik schommel tussen de 64 en 66 kilo maar goed dat patroon wil ik doorbreken en wil nog echt die laatste kilo's kwijt. Gelukkig kom ik dus niet gelijk aan maar ben ik wel stabiel maar niet zoals ik wil.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 8:37    

Reageer met quote
silmar schreef:
Ik zit overigens al heel wat maanden op dit gewicht. Ik schommel tussen de 64 en 66 kilo maar goed dat patroon wil ik doorbreken en wil nog echt die laatste kilo's kwijt. Gelukkig kom ik dus niet gelijk aan maar ben ik wel stabiel maar niet zoals ik wil.

Als je te hoog stabiel zit kun je twee dingen doen.
Of je verlaagd nog iets je inname of je gaat 't meer bewegen.
Dan moet je gewicht wel zakken.

Zelf ben ik ook al lang stabiel maar net iets te hoog.
Dat het me niet lukt om nog iets af te vallen is dat ik het niet belangrijk genoeg meer vind. Daardoor schep ik toch weer iets teveel op en maak te vaak een uitzondering.

Dus plan maken, motivatikaart aan de koelkast en even een boost zoeken om die laatste eraf te krijgen.
Misschien lukt dat met even een paar weken IF?
Ik ga het gemotiveerd proberen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 9:28    

Reageer met quote
@Silmar en
@Elizabeth01
, welkom in dit sprintje, en veel succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 14:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 1 van 12