Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Sprint voor mensen die met Intermittend Fasting bezig zijn

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote

@Slimar:
Huil huil Die 6 ons moet pijnlijk zijn geweest. Maar je krijgt ze er vast weer af.

@Elisabeth: Je spant de kroon met je jaren.
In deze tijd is het gelukkig wel gemakkelijker geworden.
Als je Netflix hebt zou ik je de film :"De octopus my teacher" aanraden.
Heel bijzonder om te zien dat een octopus in de oceaan zelf vriendschap zoekt met een duiker.
Iemand zei tegen mij :"Ik heb octopus gegeten maar wat een toffe beesten zijn dat. Ik eet het niet meer na het zien van deze film. Eerlijk gezegd wel hypocriet van mijzelf want ik eet nog wel een koe".

Gisteren, heb ik meer gegeten dan dat ik van plan was. Ook best veel laten staan vind ik zelf maar toch.

Hoe minder eten in huis des te gemakkelijker ik het vind.
Vanwege corona en de sneeuw is er nu meer in huis dan goed is voor mij.

Heel veel succes allemaal!!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2021 10:16    
Vrouw Weeggegevens   Bodyunderconstruction
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Intermittend Fasting / Gezond

Reageer met quote
Hallo allemaal. Ik merk dat ik meer een lezer dan een schrijven ben. Maar zal proberen om wat vaker te schrijven Schaam Schaam
Wat zie ik veel groene weegresultaten! Goed bezig.

Hier gaat het heel goed met IF. Niet ontbijten bevalt mij zo ontzettend goed dat ik me er nog steeds over verbaas haha. De snaai buien zijn voor mij ook vrijwel helemaal verdwenen en als ik dan al een keer trek heb in iets lekkers dan neem ik het gewoon op in mijn dagplanning.

Als je mij vorig jaar had gezegd dat ik totaal anders zou gaan eten (lees aan de bloemkoolrijst, vrijwel geen chips meer en na 2 stukjes chocola genoeg) dan had ik je vierkant uitgelachen. Maar niets is minder waar.

Ik vind het alleen wel moeilijk om wel voldoende calorieën binnen te blijven krijgen. Ik wil van mijzelf minimaal 1250/1300 calorieën per dag binnen blijven krijgen. Hoe doen jullie dat?

Lunafloor & Elisabeth: Wat ontzettend knap dat jullie al zo lang geen vlees meer eten!

Josephine: helemaal prima toch 1 kilo per maand. Ik zou het er voor doen. Beter langzaam afvallen en blijvend dan snel eraf en alles weer terug aankomen (met misschien nog meer)

Kleinestorm: Wat ga je goed!

Jullie zijn wel een stimulans om door te gaan. Fijn om zo wat ervaringen van anderen mee te pakken. En een voorbeeld dat IF iets is wat je lang kan blijven doen. Dat spreekt me ook erg aan Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2021 10:02    
Vrouw Weeggegevens   micha1

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier ruim 10 jaar geen vlees meer. Heb het geen moment gemist. Inderdaad leuk om dit soort dingen bij anderen te lezen. Vandaag een strenge vastendag, het kan niet anders. Iedereen veel succes vandaag ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2021 11:42    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Wat leuk deze sprint! Ik had helaas niet eerder gezien dat deze er was dus blij ertegenaan te lopen en ook dat ik er nog bijmag Lach

Ik ben vorig jaar in februari begonnen met intermittent fasting. Eerst met eetramen van 8 uur en later voornamelijk vijf. De laatste weken doe ik omdat ik stilsta en iets erbij had soms een dagje OMAD. Leuk dat er meer vegetariërs zijn hier. Ik heb paleo gedaan en GOK, maar toen ik stopte met vlees eten vond ik dat zo lastig worden en ben toen gestopt. Intermittent fasting is echt best wel een uitkomst voor mij want ik wist niet wat ik nu verder nog kon doen wat bij me zou passen.

Ik ben inmiddels bijna tien kilo kwijt, maar wil er nog wel 10 af, en ben nog steeds gemotiveerd. Ik heb zin lekker even bij te lezen hier, maar nu alleen heel even pauze dus dat komt later wel Lach

Groetjes van Elhaz.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2021 12:24    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hallo allemaal. Ik lees even mee als dat mag...

Ben bezig aan een weekje experimenteren met 17 tot 18 uur vasten (van 19.00 uur tot 12/13 uur de volgende dag). Tot nu toe gaat het prima, geen problemen met trek of zo.

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2021 16:27    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
shakena schreef:
Zzoo de knetters sinds de val van een maand geleden vandaag weer geprobeerd te sporten.
Na een kwartier was ik stuk pff
Valt me tegen hoe snel je conditie achter uit gaat.
De opbouw wil ik zo gaan doen: ene dag sporten met lucy Windham andere dag lopen.
Hoop dat m'n conditie dan weer gaat herstellen.

Wat een superidee is dit! Had nog nooit van haar gehoord. Net een eerste keer deze 7 dagen challenge gedaan, pfftt vooral de minuut dat je naar een soort plank moet lopen is heftig voor mij nog, maar de rest ging prima en ik kreeg het goed warm wat volgens mij de bedoeling is haha..

https://www.youtube.com/watch?v=yL_dE81O_mw

Zeven minuten vind ik echt precies goed te doen! Bedankt voor de tip Shakena Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2021 17:46    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Elhaz, graag gedaan zo helpen we elkaar

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2021 20:20    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Er is niets knap aan om geen vlees te eten hoor, er zijn zoveel goed smakende producten dat het slechts een ander product in de winkel kopen is.
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen gewoon een dood dier op kunnen eten, dat lijkt me juist moeilijk.
Ik zie waar het gezeten heeft aan het dier, hoe het beestje geboren is, ermee geleefd heeft en geslacht, en dus de lust om het op te eten is me dan al vergaan.
Zo zie je dat iedereen anders is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2021 7:21    

Reageer met quote
@bodyunderconstruction,
@Elhaz,
@Josephine,
@Kaia,
@Lunafloor,
@Maandans,
@Madelief22,
@Shakena
, gefeliciteerd met jullie 2e groen deze sprint ! Mooi resultaat. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2021 10:36    

Reageer met quote
@Newstart92, welkom in deze sprint, veel succes ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2021 10:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 9 van 12