Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Sprint voor mensen die met Intermittend Fasting bezig zijn

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Klopt Elisabeth. Daarnaast loop ik zomdagochtend een kleine 10 kilometer hard en daarna beloon ik mezelf met allerlei lekkere dingen. Dat moet ik afleren.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 13:09    
Vrouw Weeggegevens   silmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoi Micha1,
ja wat ging er niet goed, eigenlijk het toegeven aan fast-food. Ik was lekker bezig en vervogels kwam er hier een slecht moment, ze gingen hier lekker eten van de grote M om het maar even zo te zeggen haha, en ik heb toen ook een medium menu genomen. Vervolgens weer een poging gedaan, en helaas door vers gebakken koeken hier weer de mist in gegaan, en ik ben dan zo een type als ze dan toch al iets "verkeerd" gegeten heeft dan kunnen die paar glazen cola, of melk en jus d range er ook nog wel bij.
Vandaag gaat het weer heel goed, maar vanavond worden de boodschappen bezorgd, onze dochter is jarig dit weekend en ja dan haal je toch weer lekkere dingen. Dus dat word weer een uitdaging.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 14:03    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Silmar, maar je bent een uitstekende afvaller ! Vorig jaar ben je ruim 20 kg afgevallen ! Die discipline heb je dus ruimschoots ! Niets dan lof, dat is een geweldige prestatie. Misschien ben je het eventjes zat, maar ik denk dat je die afval-lijn wel weer te pakken krijgt. Overigens, de grote M, zoals jij het terecht noemt - heel gezond is dat voedsel volgens mij niet. Ik wordt eerlijk gezegd altijd ziekig van dat eten. Ik eet het dus nooit meer. Denk om je gezondheid, misschien geeft dat extra motivatie. Enorm leuk dat je dochter jarig is dit weekend. Gefeliciteerd. Lijkt me ook wel een uitdaging, ja, om dan als enige van het lekkers af te blijven. Maar dat is je al een jaar gelukt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 14:42    

Reageer met quote
@Lizanx, wat een prestatie, 10 km hardlopen ! Dan ben je in ieder geval behoorlijk gezond en hebt een puike conditie . Maar na zoveel hardlopen, heb je vrees ik echt wel behoefte aan wat zoets, etc. Misschien druiven en wat boterhammen met iets lekkers klaarleggen ? Het is maar een idee. Maar iedereen zoekt - vindt zijn/haar eigen methodes bij een soortgelijk vraagstuk . Goed bezig viindt ik. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 14:47    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
@Micha, dank je wel. Ik doe het ook niet met 2 vingers in m’n neus hoor, maar ben altijd blij als ik gerend heb. Goeie tip om te kiezen voor druiven na het hardlopen!
@Silmar, heel herkenbaar dat what-the-fuck dieet. Als ik iets ongezonds heb gegegeten dan gaan bij mij ook alle remmen los. Alvast gefeliciteerd met je dochter en een gezellig feestje. Hoe oud wordt ze?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 20:30    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jeeh,
Mag ik mee doen ik ben maandag begonnen met vasten dus vanaf s'avonds 20:00tot de volgende dag 12:00 niets eten.
Ik hoorde via een arts van het lumc dat dit goed voor je is maar dat je het wel 5 a 6 wk moet volhouden.
Ik ga het proberen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2021 21:02    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Hoi allemaal.

Wat leuk een sprintje voor IF. Erg blij Erg blij

Ik doe sinds augustus 2012 aan IF.
In de loop der jaren ben ik 3 verschillende vormen gaan gebruiken.

Ik heb een echo laten maken en degene die hem maakte was verbaasd over het feit dat ik zo weinig vet rondom mijn organen heb.

Jammer genoeg is dit de enige echo en heb ik geen echo voordat ik begon in 2012.
Want door IF zou vooral het vet rondom je organen verminderen.

In de winter vind ik IF meestal moeilijker. Toch ga ik vandaag ook even "Wim Hoffen" zoals ik het noem. (Dat is de Ice man en is ook goed om kcal te verbranden).

En Silmar: Gefeliciteerd met je dochter!.

Ik wens iedereen heel veel succes!!!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 9:08    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Hoi allemaal,
Van Lunafloor hoorde ik van dit sprintje.
Ik ben ooit begonnen met Atkins en daar 11 kilo mee afgevallen. In de jaren daarna ben ik heel langzaam weer wat aangekomen. Sinds een jaar eet ik voornamelijk plantaardig.
Dat bevalt goed. Mijn gewicht was ook goed.
Toen kwam Corona en van de verveling ben ik meer gaan eten en ook gaan snoepen.
Het vasten doe ik ook al een jaar en dat komt omdat ik na 2100 uur niets meer mag eten en ook niet drinken, zelfs geen water. Mijn maag/slokdarmklepje sluit niet en als ik dan in bed lig loopt het maagzuur terug.
Ik begin rond 12.00 uur met een paar boterhammen of crackers. Soms teveel. Daarna rond 17.00 uur diner. Veel groente en erbij bonen of een vleesvervanger. Om 20.00 uur twee glazen kamillethee met een koekje.
Ik val niets af, maar misschien moet ik mijn aardappelen weglaten.
Ik hoop door jullie geïnspireerd te worden om mijn doel te bereiken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 11:59    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Hi Josephine: Leuk!!!. Dat je hier ook bent.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 12:57    

Reageer met quote
@Shakena, welkom in dit sprintje ! Goed dat je al begonnen bent, veel succes ! Erg blij

@lunafloor, welkom in dit sprintje ! Knap dat je in de loop der jaren 3 verschillende soorten IF hebt gebruikt ! Het helpt zeker bij het vet rond de organen. Veel succes ! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2021 13:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 3 van 12