Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

South-Beach dieeet

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Liesjee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb net het south-beach dieet boek besteld, morgen krijg ik 't in huis. Maar had een vraag..

Is het goed te combineren met school, want daar kan ik niks gaan "koken" ofzo. Bij de meeste dieeten is dit moeilijk maar vond er zo'n goede dingen over dat ik heb besloten om het ook te kopen.

Iemand nog tips??

Groetjes, Liesjee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2010 10:53    
Vrouw   esther83
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dit ligt helemaal aan je eigen instelling. Als jij maling heb aan wat andere zeggen of vinden kan het zeker geen probleem zijn. Op mn werk keken ze aan het begin ook vreemd op maar nu zijn ze het gewend en zijn ze soms jaloers op hetgeen wat in mijn broodstrommeltje zit. Ik heb het geluk dat er een restaurant is op mn werk waar een gekookt eitje kan kopen en kan snoepen van de saladebar. Een ei vind ik namelijk echt niet lekker om mee te nemen. Heb ik 1 keer gedaan en heel de kamer kwam om in de stank haha

Een goede south beach lunch moet bestaan uit flink wat groente (denk echt maar aan 2-3 ons) en 100-150 gram vis of vlees.

De salade kan je van te voren maken. Dressing zou je apart mee kunnen nemen maar is een gedoe. Ik doe het ook wel eens maar ik kan em voorstellen als je dat iedere dag moet doen het vervelend is.

Vis of vlees moet mager zijn dus denk aan rundergehakt(balletjes), kipfilet maar je kan ook runderrookvlees of kalkoenfilet meenemen.

Zo kun je ook van blaadjes sla (half over elkaar leggen) vullen met de heerlijkste dingen en oprollen tot een wrap.

Je wordt vanzelf erg creatief. Er zijn muffins te bakken in allerlei vormen en maten.

Bij south beach is het belangrijk dat je veel eet, eet je te weinig dan werkt het niet. Drink voldoende water en vergeet je tussendoortjes niet. Dat is geen extra maar zowat een verplichting.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2010 16:58    
Vrouw Weeggegevens   Liesjee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
zijn er speciale dingen in de supermarkten verkrijgbaar die je mag eten tijdens de eerste fase? want ik heb geen zin in gebakken ei 'smorgens ofzo en weet ook niet wat ik naar school moet meenemen.

Speciale crackers die in de eerste fase mogen?

Groetjes, Liesjee

ps. ik heb het boek binnen en ben het nu aan het lezen!
wel interessant maar wil er mijn eigen draai aan geven door bijv. die crackers want het vele koken enz heb ik geen tijd voor. kan dit?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2010 20:04    
Vrouw   esther83
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nee dan is het geen SB meer...

Al sik het zo hoor is weight watchers meer iets voor je op dit moment.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2010 21:53    
Vrouw Weeggegevens   magminder
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: south beach

Reageer met quote
je kunt van lijnzaad crackertje maken
je moet het dan voor het lekker wel van het beleg hebben hoor

neem 3 lepels water 3 lepels lijnzaad dit mengen, 1 minuut laten staan en dan uitsmeren in drie plakjes erop een zwart bakvelletje
en dan 3 minuten in de magnetron

zijn ook mee te nemen

of het atkinsbrood staat hier op het forum
is ook goed in te vriezen en makkelijk als een boterham mee te nemen
verder zijn er salade bakken waar je de dressing apart kunt doen
het is even zoeken maar ik werk wisselende diensten en vind het mits ik er wat meer aandacht aan besteed goed te doen

succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2010 20:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1