Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Sonja online

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ac
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja

Reageer met quote
Hoi Allemaal,

al vele jaren aan het struggelen met mijn gewicht... hopeloos!
Na de bevallingen van 2 kids lukt het mij niet om de aangekomen kilo's kwijt te raken. Heel frustrerend.

Nu wil ik deze maand rustig aan doen en vanaf januari een nieuwe weg inslaan om eindelijk mijn overgewicht tegen te gaan. Maar ja wat is de beste manier voor mij. Ik begin ergens aan, hou dit aan aantal weken vol en dan komt de klad er weer in en val ik weer terug. Het is niet eens zo dat ik de kilo's dan gelijk weer aan kom maar ik wil zo graag meer afvallen...

Kortom ik wil heel graag iets doen waarin ik het een periode vol kan houden en kan doorzetten. Ik ben er zowel lichamelijk als geestelijk erg aan toe om wat minder te gaan wegen.

Ik zit zelf te denken aan Sonja Bakker, heb al een aantal boeken, maar vraag me af of ik dit gecombineerd moet doen voor een periode van 8-12 weken online om mij houvast te geven en ervoor te kunnen gaan. Of dat houden aan de weekprogramma's in de boeken voldoende is.

Wat zijn jullie ervaringen van Sonja online?
Zijn er momenteel nog meer mensen die in dezelfde fase zitten?

Ik hoor het erg graag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 nov 2021 14:55    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom bijna alle diëten werken als je ze volgt maar als je twijfelt waarom ga je dan niet gewoon KCAL tellen

succes

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 01 dec 2021 13:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1