Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Sonja bakker clubje gaat door!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gwen25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: sonja bakker

Reageer met quote
@melano: knap gedaan hoor.wat apart dat je dan helemaal geen kaas meer lust, wat kan je eet patroon dan veranderen hè. succes meid!!

gister hadden we een klein feestje kon me niet helemaal inhouden, dus toch een paar hapjes en chipjes gegeten.
maar ondanks dat toch heel tevreden net over m'n weeg resultaat. - 1,4
paste gister weer een rokje van voor de zwangerschap, daar werd ik blij van!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2011 9:04    
Vrouw Weeggegevens   FruityForest
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@ Melano
Lukt het je zonder SB wel nog om af te vallen? Je zit dan ook bijna op je streef 
Jammer dat je dan gen vaste bezoeker meer bent van ons sprintje maar begrijp het wel hoor!

@ Gwen
Super resultaat zeg! Zeker ondanks het feestje.
Heerlijk is dat he als oude kleding je weer past.
Afgelopen 2 weken heb ik zelf verschillende dingen nieuw gekocht want alles was veel te wijd.

Ben zelf blij met mijn -0,8 kg. Merk toch wel dat het nu langzamer gaat maar dat maakt niet uit!
Ben ook nog ongesteld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2011 12:51    
Vrouw Weeggegevens   FruityForest
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zie net dat ons sprintje over 2 weken is afgelopen.
Zullen we gewoon verlengen of een weer een nieuw sprintje openen.
Wil zelf gewoon nog even door met SonjaBakkeren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2011 12:54    
Vrouw Weeggegevens   Kogelvisje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga na dit sprintje ook niet meer meedoen, want ik SB ook helemaal niet meer. Het was een mooie steun om te komen waar ik nu ben, maar vanaf nu moet ik op eigen benen staan. Ik kan en wil niet de rest van mijn leven SBen. Maar ik kom ook af en toe spieken hoor. Ik wens jullie allemaal heel veel succes! Jullie komen er vast wel! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2011 13:29    
Vrouw Weeggegevens   Nicole85
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
FruityForest schreef:
Zie net dat ons sprintje over 2 weken is afgelopen.
Zullen we gewoon verlengen of een weer een nieuw sprintje openen.
Wil zelf gewoon nog even door met SonjaBakkeren.

Zullen we een nieuw sprintje starten?
Denk zelf dat dat makkelijker is dan verlengen... Voor hoeveel weken gaan we hem dan aan? Bij mij moet er nog meeeeeer dan genoeg vanaf Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2011 19:02    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kogelvisje schreef:
Ik ga na dit sprintje ook niet meer meedoen, want ik SB ook helemaal niet meer. Het was een mooie steun om te komen waar ik nu ben, maar vanaf nu moet ik op eigen benen staan. Ik kan en wil niet de rest van mijn leven SBen. Maar ik kom ook af en toe spieken hoor. Ik wens jullie allemaal heel veel succes! Jullie komen er vast wel! Lach

Wel leuk als je af en toe in ons sprintje komt buurten hoor! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2011 19:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@gwen25 en @FruityForest: Mooi resultaat weer deze week ook voor jullie, goed gedaan!

Voor mij ook weer een minnetje, -0,3.
Het gaat bij mij ook allemaal niet zo hard als dat ik zou willen, maar ga er deze week weer een strenge week van maken! Ga me netjes aan het boek houden en ga er niets extra's bijeten.

Hoewel voor morgen 1 pitabroodje met kipfilet op het programma staat, maak ik er 1 met shoarma. Dat vind ik toch net ff lekkerder.
Verder komt er een nette week aan met eten en wil het nu ook volhouden, dan mag ik bij een mooi resultaat volgende week ietje minder streng zijn! Lach

Wat ik nu trouwens wel heb uitgevonden is die Indische cake die in Gezond genieten met Sonja staat! Die is echt lekker, en een hoop minder calorien dan in normale cake. Echt wel een aanrader mmmmmmm

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2011 19:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
O ja! En Debbieke natuurlijk ook weer een mooi resultaat behaald, was je bijna vergeten Stom

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2011 19:50    
Vrouw Weeggegevens   gwen25
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: sonja bakker

Reageer met quote
@nicole: thanx!! jij gelukkig ook in de min!! op naar volgende week als je je streng aan sb houd is er dan bij jou vast ook veel af!!

@fruityforest: ja goed idee om hier na verder te gaan. het is voor mij echt wel een stimulans om minder te eten, en ik wil graag m'n streef halen, en misschien stel ik m'n streef gewicht dan ook nog wel bij.
jij ook een mooi resultaat behaald!! heerlijk is dat hè als je dan weer nieuwe kleren kan kopen!! ik wil nog even wachten tot ik op gewicht zit.

@kogelvisje: groot gelijk, ik ga ook niet m'n hele leven aan de sb. al kijk ik weinig in het boek moet ik zeggen. ik hoop dat als ik op gewicht zit weer een beetje normaal te kunnen eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 nov 2011 9:04    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@Gwen: Ik hoop het ook!

Hoe gaat het met iedereen tot nu toe?
Ik heb het best wel zwaar, maar tot nu toe nog niets extra's gegeten Lach Hopen dat ik dat deze week kan volhouden!

Maandag heb ik lekker 's avonds gezwommen, morgen en zaterdag wil ik weer ff een stukkie hardlopen. Dus dan heb ik mijn beweging wel weer gehad deze week Lach
Morgenavond ga ik naar Marco Borsato toe in Utrecht, dus dat zal niet helemaal netjes volgens het plan eten worden. Maar zat te denken misschien een maaltijdsalade mee te nemen en die lekker in de rij op te eten daar, haha. Creatief met eten, niet waar?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 nov 2011 18:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Volgende
Pagina 15 van 16