Auteur |
Bericht |
Ellen Beheerder
Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 54467 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
klavertje4 schreef: | Ellen je bent altijd welkom, ook als ik geen soezen heb :wink: :wink: .
Maar als je belt maak ik ze zeker!! |
Lief Miranda doe ik een keertje de laatste keer bij Jos?© waren er truffels en meer lekkere dingen en ik maar zeggen dat ik stil blijf staan he!!!alle repen van appie zijn ook op |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 nov 2004 0:21 |
|
|
|
|
klavertje4 Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 8-2-2004 Berichten: 2652 Dieet: Atkins Woonplaats: Geleen
|
|
Ik koop ze ook niet meer. Vond ze lekker maar veel te duur en niet goed voor me denk ik. Ellen hoor het wel als je komt, ben niet zo een keukenprinses hoor, veel te lui maar af en toe moet er iets lekkers in huis zijn toch!!!_________________ Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 nov 2004 17:40 |
|
|
Kaer Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 11-12-2004 Berichten: 361 Dieet: *Cambridge Diet* Woonplaats: Zoetermeer
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 29 jan 2005 16:08 |
|
|
klavertje4 Weegclubfan voor het leven
Geregistreerd op: 8-2-2004 Berichten: 2652 Dieet: Atkins Woonplaats: Geleen
|
|
Wat jammer, ja ze horen hol van binnen te zijn. Ik had ze ook wel eens vrij plat, dan snij ik ze doormidden en die er slagroom tussen, net zo lekker alleen wat moeilijker te eten zonder knoeien._________________ Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 29 jan 2005 16:37 |
|
|
|
|
Kaer Vaste Weegclubfan
Geregistreerd op: 11-12-2004 Berichten: 361 Dieet: *Cambridge Diet* Woonplaats: Zoetermeer
|
|
Tja, nou, ze zijn dus echt helemaal plat, zijn meer gewoon broodjes. Niks holte om te vullen
Ik heb ze allemaal door midden gesneden en in de vriezer gemikt. Ga ze wel gebruiken als broodjes voor mijn werk ter afwisseling van de pannekoekjes.
Heb ook nog een amandelcake gebakken. Ziet er goed uit, ga straks proeven (deeg was in ieder geval lekker :wink: ) Wou alleen niet goed uit de vorm, dus ik ga ook maar eens zo'n siliconengeval halen. De cake ga ik ook voor het grootste deel invriezen. Heb ik af en toe wat lekkers bij de thee of mijn sporadische kopje koffie... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 29 jan 2005 20:16 |
|
|
Ellen Beheerder
Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 54467 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Als niks lukt maak je gewoon vanile flensjes uitrollen slagroom er in oprollen 5 min in de vriezer en schuine stukken snijden op een schotel en hopla 20 min klaar.
Ook lekker met optimelkwark i.p.v slagroom.
Lukt altijd ook voor de snelle snack.
Ellen |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 30 jan 2005 17:27 |
|
|
Kaer Vaste Weegclubfan
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 30 jan 2005 22:42 |
|
|
|
|
Ellen Beheerder
|
|
Je kunt ze thuis bakken en dan neem je een bus slagroom,optimel kwark mee is in 10 minuten klaar dan. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 30 jan 2005 22:52 |
|
|
Kaer Vaste Weegclubfan
|
|
Ellen,
welk recept gebruik je voor deze flensjes? Ik maak altijd de lijnzaadpannekoekjes voornamelijk als lunchgerecht. Is dat er geschikt voor of heb je nog een ander recept, mischien een wat fijnere structuur? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 01 feb 2005 13:16 |
|
|
Cyber Oma Gast
|
|
Ik maak ze zo..
2 lepels huttekase
2 eieren