Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Smurfjuh90 Dagboek met Weightcare

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Ik stond van het weekend ook op het punt om zo'n blikje ananas mee te nemen bij de boodschappen... tot dat ik zag hoeveel koolhydraten/calorieën er in zitten! Toen heb ik het het blikje maar weer terug gezet Sip Wel jammer want vind het zo lekker in de zomer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2012 5:15    
Vrouw Weeggegevens   Smurfjuh90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Vanmorgen weer 0,3 eraf! Gisteravond lekker fanatiek gesport dus dat zal zeker ook meehelpen lijkt me!

ja, nog 0,4 tot de eerste 10kilo... damn wat kijk ik daar naar uit! =D En dan ga ik echt mezelf verwennen, weet nog niet met wat, nieuwe schoenen ofzo ohhh Vind t nog zonde om nieuwe kleding te kopen, wil eerst nog meer afvallen.. Anders pas ik dat over een half jaar ook niet meer.

ja ananiem, groenteboer is idd beter, maar de groenteboer vlakbij mij is pas weggegaan, dus dan moet ik speciaal voor de groenteboer gaan omfietsen, dus dat werkt niet als je even snel een boodschapje wil doen, (want bij de groenteboer zit weer geen supermarkt), ja heel handig :p
maargoed, volgende keer maar gewoon geen fruit nemen, of een hele ananas en die thuis in schijven snijden en dan gewoon de andere helft laten staan... dat kan natuurlijk ook!

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2012 9:10    
Vrouw Weeggegevens   AnnaNiem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care daarna South Beach

Reageer met quote
Tja, ik woon in een dorp waar behalve de school geen winkel is. Ik moet minstens 8 km verderop zijn en dan kan ik kiezen uit alle soorten winkels Lach waaronder dus een groenteboer.

[url=http://www.weegclub.nl/forum/weightcare-annaniem-t36204.html[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2012 14:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoihoi,

heb een paar dagen niks van me laten horen, ben ontzettend druk geweest. Maar gelukkig gaat het met weightcare wel nog steeds goed!

vanmorgen op de weegschaal was ik 88,1 kilo! super goed dus!
ik weet niet waarom maar toch blijf ik de laatste week behoorlijk afvallen, naar mijn idee doe ik niks anders dan normaal, dus ik blijf maar gewoon zo doorgaan dan! komt vanzelf weer een keerpunt denk ik dat het weer wat minder snel gaat, merk heel erg dat het in vlagen gaat...
maar goed nu nog lekker van genieten!

fijn weekend allemaal verder
groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jun 2012 18:18    
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed zo!
Hou vol hè!!

Groetjes Marieke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2012 21:04    
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Smurfjuh90 schreef:
hoihoi,

heb een paar dagen niks van me laten horen, ben ontzettend druk geweest. Maar gelukkig gaat het met weightcare wel nog steeds goed!

vanmorgen op de weegschaal was ik 88,1 kilo! super goed dus!
ik weet niet waarom maar toch blijf ik de laatste week behoorlijk afvallen, naar mijn idee doe ik niks anders dan normaal, dus ik blijf maar gewoon zo doorgaan dan! komt vanzelf weer een keerpunt denk ik dat het weer wat minder snel gaat, merk heel erg dat het in vlagen gaat...
maar goed nu nog lekker van genieten!

fijn weekend allemaal verder
groetjes

Gek he zo'n lijf! Ik kan bij mij ook maar geen logica ontdekken. Maar ja, laten we maar blij zijn zo lang de weegschaal nog steeds de goede kant op gaat Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2012 5:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@hammy en marieke: ja, zolang de weegschaal de goede kant op gaat vind ik het idd allemaal prima ohhh
Helaas gisterochtend 0,4 erbij Sip heb zaterdag wel iets te veel gegeten, heb me een beetje laten gaan, ipv een maaltijdshake heb ik 1 croissantje ham kaas op (ik heb nog niet durven kijken hoeveel daar in zit) en ik heb 2 haringen met uitjes op.. Ook niet heel verstandig natuurlijk, maar het zijn niet de allerslechtste dingen lijkt me zo, ik wou een beetje vieren dat ik over de 10kg heen zat, en ik vind dat ik alleen in het weekend een beetje mag zondigen, doordeweek is gewoon streng, dan ma gik alleen lekker fruit ofzo halen. maargoed, vanmorgen was er gelukkig wel al weer 0,2 af, dus ik zit nu weer op 88,3. hopelijk is morgen die andere 0,2 eraf, en misschien nog wel een beetje extra.
helaas stuur ik op maandag altijd mn weeggegevens in, zo net na het weekend is misschien niet helemaal verstandig, maar goed, eraf is eraf!

groetjes en fijne week weer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2012 9:07    
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Je hebt groot gelijk dat je even wat lekkers hebt gegeten.
Wel jammer dat de weegschaal gelijk genadeloos er weer wat bij plakt. Misschien is maandag inderdaad niet zo handig. Vrijdagochtend misschien beter ?
Ik stuur het eigenlijk niet elke week in, ben zo aan het wiebelen rond die 81,als ik er ver onder kom mail ik het ook weer door ohhh

Goeie week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2012 9:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja, ik ben ooit gestart met de vrijdag als weegmoment, maar heb het een keer op de maandag gezet en daar ben ik eigenlijk blijven steken. weet ook niet zo goed waarom.
Denk dat ik m maar gewoon op de maandag laat, (hoewel ik m morgen misschien wel weer op vrijdag wil) elk weekend mag ik net wat meer, dus dat maakt dan opzich niet zo heel veel verschil denk ik zo..

ach, twijfel twijfel, en uiteindelijk maakt het niks uit, als de kilo's er maar af gaan! daar gaat het toch om!

ik wil wel elke week insturen, vind het zo leuk om die ticker weer een stukje te zien verplaatsen, en ik schommel natuurlijk ook nog niet rond een bepaald gewicht, dus dat scheelt ook!

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2012 9:42    
Vrouw Weeggegevens   anita38
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: BodieBoost (gezond eten)

Reageer met quote
Smurfjuh je gaat als een speer, wat ontzettend goed van je!
Bedankt voor je berichtje bij mij Erg blij

BodieBooster sinds 29-4-2013 Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2012 16:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 10 van 19