Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Smurfjuh90 Dagboek met Weightcare

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Smurfjuh90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Goedemorgen!

Ik kan er weer tegenaan hoor, vanmorgen was ik gewoon 0,4 kg kwijt! =D Eindelijk gaat het weer even wat harder en wat geeft dat een kick zeg! Ik zat vanmorgen voor t eerst weer onder de 90 kilo, en wat ben ik daar blij mee =) Eindelijk uit die klote 90 weg!
nu weer goed doorzetten... gisteren heb ik me tussen de middag laten verleiden tot een broodje van de bakker bart, broodje gezond, zonder boter of dressing en het was een volkoren broodje, dus niet heel slecht en heb er geen shake bij genomen. ik was er zo klaar mee, en ik zou 's avonds weer 2 uur gaan sporten dus ik vond dat het mocht. (hoewel ik erna wel een beetje spijt van, maar er toch wel heel erg van heb genoten)

gisteravond idd dus ook weer 2 uur gaan sporten, het was nog steeds bloedheet in die zaal dus goed extra lopen zweten, en er waren ook weer heeel veeel calorieen af dus dat heeft vanmorgen zn vruchten af geworpen!

Nou, mijn dag kan niet meer stuk! en vanavond ga ik weer lekker stijldansen met mn vriend en ga ik ook maar eens dat horloge omdoen om te zien hoe veel je daar nou eigenlijk verbrand!

fijne dag allemaal vandaag, en het is al weer bij-naa weekend!

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2012 9:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoi allemaal,

Vanmorgen was er helaas 0,2 bij op de weegschaal en oh wat baalde ik! maar goed vandaag wel weer op de goede weg verder gegaan.

vanmorgen en vanmiddag weer geshaket, en vanavnod heb ik wat patatjes mee gegeten met een frikandel ( thuis gefrituurd) en niet te veel genomen dus aan de ene kant ongezond, maar aan de andere kant wel weer een motivatie punt omdat ik er wel echt van heb genoten! morgen hopelijk weer wat gewicht eraf, was zo blij dat ik onder de 90 zat, en nu zit ik op precies 90, en dat vind ik toch niet zo leuk...

maargoed ik merk t wel.

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jun 2012 18:10    
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Oh meis, wat heerlijk voor je!
Hou dat gevoel vast, dan ga je als een speer.
Ik hoop dat je de sterren van de hemel hebt gedanst.

Groetjes Marieke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jun 2012 18:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heey marieke: Zeker heb ik de sterren van de hemel gedanst ohhh
Vind het dansen altijd echt een hoogtepunt van de week, zo leuk om te doen gewoon.

Helaas gaat het met mn gewicht wat minder.. zit nu op 89,9 nog steeds wel onder de 90, maar het is al minder geweest en dit was vandaag mn officiele weegdag, dus dan vind ik het niet leuk dat dr maar 0,9 af is gegaan in een week Sip Wil t liefste altijd meer dan een kilo per week afvallen, dat voelt op de een of andere manier beter, zo voelt het net alsof ik stil sta (hoewel dat natuurlijk de grootste onzin is)

vandaag weer overdag aan de shakes, en vanavond eet ik een stukje vlees met een gekookt eitje en wat komkommer erbij, wil echt weer even vlammen, die rot kilos moeten eraf en irriteer me vandaag zo erg aan mn eigen gewicht en hoe ik er uit zie,.

pff, heb gewoon een ontiegelijke baaldag denk ik zo!
En dat rotweer helpt ook niet mee, kan niet lekker een stuk gaan wandelen met de hond of fietsen ofzo,

nou, ik ben weer klaar met klagen!
succes allemaal weer,

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2012 14:25    
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gefeliciteerd!!! Onder de 90, super goed!! Applaus
Vergeet niet je successen te vieren, dat is erg belangrijk om het vol te kunnen houden. Wat ik begrepen heb is het 'normaal' om een half tot een kilo per week af te vallen. Dan ga je toch nog heel goed.
Ik herken evengoed wel heel erg wat je zegt hoor, die irritaties en de baaldagen heeft iedereen. Ik ben net ook weer gaan hardlopen in de regen.. je moet er wat voor over hebben, maar leuk is anders inderdaad!
Nou zet m op en die kilo's die vinden echt wel de weg terug!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2012 17:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ach meissie toch!
Je verhaal klinkt heel herkenbaar hoor.
Probeer je irritatie en frustratie om te zetten in kracht en doorzetten maar.
Je gaat zo lekker!
Toi Toi Toi !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2012 19:29    
Vrouw Weeggegevens   spanieltje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heej.

Je gaat SUPER goed!! Ups-and-downs hebben we allemaal, ik ben ook af en toe op de weegschaal veel meer afgevallen dan op mn officiële weegdag, maar het gaat over de dalende lijn uiteindelijk, die zit er goed in, misschien iets meer vocht vasthouden door zouter eten, of wat meer aan sport gedaan... ook hormonen kunnen helpen wat meer vocht vast te houden!!

Je bent in ieder geval door de lijn 90 kg heen gebroken!!!
Ik heb hier precies het zelfde met de 80 kg, voelt goed he?!!!
Geniet er van!! Merk je het al aan je kleding???

Succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2012 20:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
heeyheey,

Allereerst, hammy, spanieltje en marieke thanks voor de opbeurende woorden! Had ik echt even nodig! Had de reacties gisteren al wel gelezen.

Vandaag gaat het weer helemaal goed met mn humeur. Had echt een ontzettende baaldag gisteren, niet normaal gewoon.
Vanmorgen stond ik op de weegschaal en was ik gewoon maar 89,3 zo laag heb ik nog nooit gehad! Jippie!

Nog 0,7 kg en dan zit ik gewoon al aan de eerste 10 kilo die ik ben afgevallen! Ineens heb ik overal weer zin in, kan er weer helemaal tegenaan. Vanavond ga ik weer lekker 2 uurtjes sporten, daar kijk ik ook gewoon al weer naar uit, goed die calorieen verbranden! Bring it on!

vanmorgen en middag weer geshaket trouwens, vanmiddag maar een halve shake, want ik had een doosje ananas gehaald, maar toen ik die daarnet openmaakte kwam er zo'n vieze geur uit en na een hapje hoefde ik dat echt niet meer, was gewoon helemaal zuur. Dus heb een halve shake minder op dan normaal, straks maar een appel ofzo eten dan!

fijne dag weer allemaal, en succes!

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2012 12:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Joehoe!!
you go girl!

Op naar die 10 kilo cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2012 19:59    
Vrouw Weeggegevens   AnnaNiem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care daarna South Beach

Reageer met quote
Goed hoor, 10 kg minder! Zonde van je ananas, dat heb ik ook ooit eens gehad met die bakjes. Ik ben er klaar mee met die supermarktfruitsalades. Bij ons bij de groenteboer kun je ook halve ananas kopen en die snijdt hij dan vers voor je door. Veel beter van kwaliteit smullen

[url=http://www.weegclub.nl/forum/weightcare-annaniem-t36204.html[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2012 22:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 9 van 19