Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Smurfjuh90 Dagboek met Weightcare

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Hmmm kwarktaart smullen

Goed joh, dat je zo lekker gaat!!
Geniet van het succes.
Groetjes Marieke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 mei 2012 9:38    
Vrouw Weeggegevens   Smurfjuh90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
@hammy en marieke: Thanks voor jullie reactie weer!

ja, gelukkig kan ik af en toe wat lekkers nemen en blijf ik toch nog afvallen!

Gisteren weer braaf geshaket en het avondeten bestond uit een kipburger en asperges met een klein beetje asperge saus.
's avonds ben ik 2 uur fanatiek wezen sporten, en heb eindelijk mn nieuwe hartslag horloge kunnen uitproberen.
in het eerste uur zumba heb ik 543 calorieen verbrand en
in het 2e uur, dat was body pump heb ik 504 calorieen verbrand.
Dat lijkt me n goed aantal toch ohhh
percentage vet was 22 en 28% vet, dus dat is wel wat laag, maar dat kwam doordat mn hartslag gewoon lekker hoog was door dat ik heel fanatiek bezig was, en als je hartslag wat lager zit dan verbrand je meer vet. Maar natuurlijk hoe hoger je hartslag is hoe meer je verbrand, dus ik vind het allemaal wel prima!

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2012 9:54    
Vrouw Weeggegevens   AnnaNiem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care daarna South Beach

Reageer met quote
Sportief hoor, dan is je dat drupje aspergesaus zo weg gesport. Het gaat met jou ook wel lekker, zo te zien.

[url=http://www.weegclub.nl/forum/weightcare-annaniem-t36204.html[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2012 12:16    
Vrouw Weeggegevens   AnnaNiem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care daarna South Beach

Reageer met quote
Oeps ..ging wat mis

[url=http://www.weegclub.nl/forum/weightcare-annaniem-t36204.html[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2012 12:17    
Onbekend Weeggegevens   esther84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: shakes en gezond eten

Reageer met quote
Hoi hoi

Kom even bij je neuzen! Wat goed dat je ook zoveel sport!!! Ik wou dat ik die energie had!!
Succes!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2012 11:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hee Esther: in het begin moest ik me er echt wel toe gaan zetten hoor, maar heb altijd veel gesport dus dat heb ik ook wel nodig, anders merk ik dat ik chagerijnig ga worden bijvoorbeeld, maar het begin van die shakes had ik er gewoon weinig zin in.

vandaag weer netjes aan weight care houden, vanmorgen en vanmiddag shaken, en vanavond weer een gezonde maaltijd.
vanavond ga ik ook weer lekker sporten, 1 uurtje pump en 1 uurtje zumba, dus hoop dat er morgen weer wat meer af is,
de afgelopen 2 dagen is het steeds 0,1 in de ochtend en ik merk dat ik daar wat gedemotiveerd van raak, wil zo graag wat meer kwijt dan 0,1 per dag.. Hoewel je natuurlijk als je kijkt naar een week dan wel op 0,7 zit wat weer best veel is... Maar goed, zo voelt het nu even niet.. Heb dr ff geen zin meer in, dadelijk maar weer aan de komkommer en de worteltjes zodat het toch lijkt alsof ik wat aan het eten ben..

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2012 12:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi hoi

Ik ben natuurlijk nog maar net bezig en heb best al wat resultaat gezien, maar ook ik ben ongeduldig hoor!!! Heelblij
Maar ja zoals zo vaak gezegd het is er ook niet in een week aan gekomen!
Wegen jullie je s avonds of s ochtends voor het ontbijt? Want daar zit echt verschil in?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2012 12:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik weeg me 's ochtends altijd standaard ritueel geworden voor ik onder de douche stap ohhh
´s avonds zit je maag natuurlijk gewoon ook vol, en heb je al veel gedronken en dat wisselt per dag natuurlijk, dus vandaar dat ik het standaard ´s ochtends doe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2012 12:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja dat doe ik nu ook idd.
Maar wat ga je doen als je op streef gewicht zit? Ik wil dan graag dezelfde tussendoortjes houden en de shakes vervangen door 2 kh arme boterhammen en s avonds een gezonde maaltijd. Maar ja dat kan je niet in 1 x veranderen dat moet je dan per week veranderen denk ik. Ik weet niet hoe andere shakers dat gedaan hebben. Of moet je de dagen gaan wisselen bijv een shake dag afgewisseld met gewone dagen? Of allebij?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2012 12:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik wil als ik op mn gewicht zit, of bijna overgaan op 1 keer per dag shaken en als lunch en avond eten magere gerechten.
en dan langzaamaan terug rustig opbouwen naar af en toe ontbijt ook mager gaan eten, en zo verder afbouwen, en misschien erna nog 2 dagen in de week shaken of iig maaltijd vervangen om op gewicht te blijven, en natuurlijk altijd mager blijven eten en goed op je gewicht blijven letten, ik denk niet dat we ooit nog zonder dieet zitten, denk voornamelijk goed blijven opletten..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2012 13:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 8 van 19