Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Smurfjuh90 Dagboek met Weightcare

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Smurfjuh90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Zo vanmorgen was ik toch mooi meer afgevallen dan ik had verwacht! Dat was echt even een opkikker, die had ik nodig!
Heerlijk!

Vandaag weer goed aan de gang.
O: magere yoghurt met 1 schepje aardbei en een handje muesli.
T: peer
L: shake
T: fruit?
A: shake
T: tussendoortje

Vandaag weer een strenge dag, even volhouden weer om te zorgen dat het zo goed blijft gaan, ben nu op de goede weg en dat wil ik zo houden!

Hoe gaat het nu verder bij jullie? Ook allemaal nog steeds op de goede weg?

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 mei 2012 11:35    
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Zeker op de goede weg, de eerste kilo's zijn er af jippie Erg blij
Wat voor muesli gebruik jij? Ik heb nog 1 zo'n zakje uit die 5 dagen doos en dan is het op. Ga niet meer zo'n doos kopen, want er zit te veel in waar ik geen behoefte aan heb. Maar ben nu wel op zoek naar welke muesli ik kan gaan gebruiken. Jij een tip? Een bepaald merk of soort, of iets van de ingrediënten waar ik op moet letten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2012 5:38    
Vrouw Weeggegevens   AnnaNiem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care daarna South Beach

Reageer met quote
@Hammy; die muesli van WC is ook apart te koop. Er zitten dan 5 zakjes in een doos als ik het goed heb. Ik ga ook geen nieuwe doos meer kopen en zelf samenstellen.

[url=http://www.weegclub.nl/forum/weightcare-annaniem-t36204.html[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2012 8:04    
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ Smurfjuh90, Je bent goed bezig!
Wat lekker dat je weer bent afgevallen, heerlijk heerlijk!
Bij mij gaat het ook weer lekker. Het stimuleert wel hè om er met elkaar over te schrijven.

@hammy, ik gebruik 4 granen muesli van het eigen merk van de supermarkt. Ik heb de calorieën met elkaar vergeleken en gekozen voor degen waar per 100gr het minste in zit. Ik gebruik zo'n blauw schepje uit een oude WC poeder en dat is net een mooie portie voor door de shake.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2012 9:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hee!

Wat betreft de muesli, ik gebruik ook het huismerk van de supermarkt. Heb eerst wel de muesli van WC gebruikt, maar de vanille smaak die daar bij zat vond ik helemaal niet lekker. dus daarom nu maar de losse muesli, en die is nog een stuk goedkoper ook natuurlijk ohhh

@marieke. ja het motiveert zeker om er met anderen over te schrijven! vanmorgen stond ik helaas stil, maar dan denk ik terug aan gisteren en dan denk ik morgen weer een dag, vandaag gewoon goed aan mn dieet houden en dan gaat dat morgen weer beter,. (tenminste dat hoop ik dan maar)

@AnnaNiem, weet je trouwens dat op de website van weightcare in de webshop een pakket staat voor 14 of 21 dagen met weightcare producten, daar staat ook bij wat erin zit dan heb je een goede richtlijn... Ik heb het pas wel tegen iemand gezegd maar weet niet meer zo goed aan wie ik dat had vermeld!

@Hammy, wat goed dat de eerste kilo's eraf zijn! Daar mag je echt trots op zijn!

Zijn jullie er trouwens van op de hoogte dat er vanaf vandaag bij de kruidvat een actie is voor weight care shakes? 2e gratis =D Ik ga straks ook maar mooi ff wat dozen inslaan, blij er voorlopig toch nog wel mee bezig, en dan maar liever zo goedkoop mogelijk ohhh

fijne dag weer, en succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2012 10:34    
Vrouw Weeggegevens   AnnaNiem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care daarna South Beach

Reageer met quote
Dat had je in mijn boekje geschreven, Smurfjuh. En ik heb het bekeken en ga morgen bij het Kruidvat inslaan. Ik gebruik WC als een vliegende start en wil daarna low carb verder via het South Beach dieet. Ik heb SB al eens eerder gevolgd en dat beviel goed. Maar de eerste 20 kg dus via WC.

[url=http://www.weegclub.nl/forum/weightcare-annaniem-t36204.html[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2012 18:45    
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt! Zal eens gaan kijken in de supermarkt. Volgens mij belangrijk om zo weinig mogelijk koolhydraten en suikers te doen toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2012 19:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@hammy: ja dat klopt, even vergelijken wat waar in zit, en let er ook op dat je het wel lekker vind, anders is het alsnog hartstikke zonde want je eet het dan met tegenzin.

Menu van gisteren:
O: shake
T: komkommer
T: fruit
A: biefstukje met heerlijke wokgroenten!

Menu van vandaag:
O: shake
T: komkommer en 2 bouillonnetjes
T: fruit
A: of asperges met kipfilet of andijviestamppot.. (hoewel ik twijfel of ik dat 2e mag..)

voel me de laatste dagen niet zo lekker, en was gisteren 0.0 afgevallen, en vandaag maar 0.1.. doe ik nu wat raars met teveel eten ineens? naar mijn idee niet, maar toch sta ik zo goed als stil weer. ik snap er weinig van..

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2012 11:45    
Vrouw Weeggegevens   Angel73
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo,
Ben hier op het forum op zoek naar bondgenootjes, er zijn er heel wat zo te zien!
Zie dat jij ook nog niet zo heel lang bezig bent met weightcare, dus altijd leuk om elkaar te volgen en motiveren.

Bevalt het je beter met 's avonds een gewone maaltijd ipv een shake?
Ik ben maandag begonnen, en wil 'even' een quickstart maken, maar dan ook met een gewone maaltijd erbij.

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2012 15:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Angel,

Ik ben inderdaad nog niet zo heel lang bezig, heb de eerste 2 weken geen avondeten gehad(op 1keer na ofzo) en dat ging de eerste week best snel, maar de 2e week duurde alles toch ineens langer, toen ben ik wel maaltijden erbij gaan eten s avonds en dat ging echt sneller, maar nu hbe ik t idee dat ik weer wat stil sta, dus ik ga nu weer af en toe de hele dag shaken en af en toe 's avonds wel avond eten. En dat bevalt opzich goed, het is goed vol te houden, ik heb voornamelijk dagen dat ik zin heb in iets hartigs, maar dat is puur uit gewoonte en niet omdat ik echt trek heb.

Ik zou zeggen welkom en veel plezier en succes natuurlijk!
En als je wat kwijt wil dan kan dat altijd!

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2012 16:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 4 van 19