Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Smurfjuh90 Dagboek met Weightcare

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Hai Smurfjuh90,

Frustrerend hè!
Ik herken het helemaal hoor.
Het heeft misschien ook met je stoelgang te maken.
Er wordt ook geadviseerd om niet elke dag te wegen, maar ja, dat is makkelijk praten natuurlijk. Ik doe de shakes in yoghurt en een schepje muesli, ontbijtgranen of zemelen erdoor. Dat maakte bij mij dat de kilo's sneller eraf gingen.

Verder denk ik dat je vooral moet doorgaan, je bent hartstikke goed bezig. Doorzetten, doorzetten, doorzetten (ik zal dat laatste nog even in de spiegel ook tegen mezelf zeggen ;-)

Groetjes Marieke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 mei 2012 8:44    
Vrouw Weeggegevens   AnnaNiem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care daarna South Beach

Reageer met quote
Daar had ik nog niet aangedacht, die extra vitamine ed. die er in zitten.

Ik vond die boerenomelet uit die doos nog wel gaan, maar gister had ik de minestrone en die vond ik dan weer wat minder.

[url=http://www.weegclub.nl/forum/weightcare-annaniem-t36204.html[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 mei 2012 8:50    
Vrouw Weeggegevens   Smurfjuh90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Dat bouillonnetje neem ik idd ook af en toe, die bevalt me prima, maar het is toch weer drinken, en ik wil juist wel wat te knabbelen hebben, ik heb nu besloten dat ik vanaf morgen (dan zit ik op 2 weken) af en toe gewoon een warme maaltijd mee ga eten, op die manier moet je lichaam steeds omschakelen en dat lijkt me wel goed eigenlijk. Eerst maar eens kijken hoe het gaat, en als het nou niks is stap ik gewoon weer terug op wat ik de afgelopen 2 weken heb gedaan.

ja, niet elke dag wegen dat weet ik, maar ik ben steeds zo benieuwd, en het kan soms wel die extra motivatie geven gelukkig :p

Vandaag trouwens 0,1 er toch weer af, dus ik weet niet wat het was gisteren, maar we gaan de goede kant weer op, en vanavond weer lekker 2 uur sporten dus dat werkt ook motiverend om dan vandaag niet te gaan snoepen, dan ben ik voor niks aan het sporten, dat is ook zonde natuurlijk ohhh

@marieke, misschien dat ik wel wat muesli ofzo er door ga doen idd, maar ik vind de yoghurt nooit zo lekker want ik krijg dat niet goed door elkaar zonder klontjes. Heb je daar nog een tip voor?

Menu van vandaag:

O: shake
T: tussendoortje of een stuk fruit
L: maaltijdreep
T: stuk fruit
A: shake
T: stuk fruit of een tussendoortje.
groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 mei 2012 10:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hai,

Ik shake de yoghurt ook in WC beker. Dan blijft er geen klontje meer over Erg blij
Soms vind ik de yoghurt te zwaar en doe ik het tot ong. 1 cm onder de blauwe streep en de laatste cm, karnemelk. Dan wordt het lekker lobbig. Een beetje als kwark.

Als ik zin heb om te knagen mag ik altijd onbeperkt wortelbolletjes, tommies en plakjes komkommer. Sinds september heb die drie dingen altijd standaard in huis.

Tja, dat wegen kan ook een stimulans zijn inderdaad.
Dilemma's cheerleader

Groetjes Marieke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 mei 2012 10:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi,

Nou, vanaf vanavond mag ik weer normaal avond eten, ik merk dat als ik af en toe wat extra's eet, (kleine gezonde dingen) dat ik dan veel meer afval, dus vandaar dat ik besloten heb om voortaan toch normaal te gaan avondeten, in de hoop dat ik dan idd wat meer ga afvallen.
Ook ga ik vanaf komende week als ontbijt soms een shake en soms yoghurt met wat muesli eten, om het wat af te wisselen, en af en toe zal ik ook nog gewoon een reep eten, die blijven toch wel lekker ohhh

Vanmorgen ben ik weer 0.0 afgevallen, wat is dat dan balen he, maar ik denk dat het komt doordat ik gisteren 2 uur heel fanatiek heb gesport, een uur pump, en dat is toch wel krachttraining, dus ik denk dat je daar eerst van aankomt (en nu dus niet afval) en daarna pas gaat afvallen daarvan, en een uurtje zumba in een bloedhete zaal, dus heb iig lekker gezweet!

Menu voor vandaag:
O: yoghurt met muesli
T: fruit
L: shake aardbei (ben er helemaal gek op)
T: nog geen idee, ben niet thuis dus even kijken wat het word.
A: Ook dan ben ik niet thuis, dus ik zal eens kijken wat ik voor gezonds kan eten, waarschijnlijk wrod het een broodje van de subway ofzo.
T: Vanavond niks denk ik

Nou, ik ben benieuwd wat het gaat worden.

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2012 10:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allemaal!

Mijn planning van gisteren is niet helemaal gelukt, maar het is wel gezond gebleven! tot de lunch heb ik me er helemaal aangehouden maar daarna werd het toch anders, als tussendoortje heb ik een stuk paling op (ongeveer 50gram) en als avond eten ben ik met mn vriend boodschappen gaan doen en hebben we heerlijk wraps gemaakt gevuld met kipfilet, champignon, paprika, uitjes, komkommer en tomaat. En daarbij heb ik een soort van tzatziki gemaakt van magere kwark, knoflookpoeder en stukjes komkommer. Die kwark hebben we eerst dun uitgesmeerd over de wrap en daarna de vulling eroverheen gedaan. Wat was dat lekker zeg! Hieronder een foto van het resultaat!

En vanmorgen op de weegschaal was er gewoon 0,2 af Lach Dat maakt het totaal om 4,4 kg in 2 weken! Ik was heel bang dat er juist gewicht bij zou komen, want voor mn eigen gevoel eet ik dan toch veel te veel, maar het gerecht had minder dan 500kcal, en je mocht een grote wrap eten, en ik heb anderhalve kleine gegeten en ik zat daarna echt wel vol!

Planning voor vandaag:
O: aardbei shake
L: shake
A: Nog geen idee, ga vanmiddag naar een bevrijdingsfestival en ik hoop dat ik daar iets van turkse pizza kan vinden zodat ik die kan vullen met groenten en dan geen saus of vlees erbij, dat moet ook wel te doen zijn nog lijkt me?

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mei 2012 9:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo die wrap ziet er inderdaad lekker en gezond uit!
Heb je de kip Durum wel eens geprobeerd van Knorr, die is ook met een lekker yoghurt sausje. Bij mijn kinderen is het favoriet!

Ben je nog geslaagd voor een 'gezonde' turkse pizza?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2012 8:55    
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
die wrap ziet er zeker goed uit!! ik wil nog een tijdje door blijven gaan met volledig WC eten, maar daarna wil ik 's avonds ook weer gewoon gaan eten. nou ja, niet gewoon als voor mijn dieet, maar wel weer normale dingen Erg blij
handig om dan vast wat inspiratie op te doen voor goede alternatieven, en deze gaat daar zeker bij zitten! (minus dan de champignons.. bah.. en die WC pasta champignon.. dubbel bah! Sip )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2012 11:15    
Vrouw Weeggegevens   AnnaNiem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care daarna South Beach

Reageer met quote
Die wrap ziet er goed uit. Ik vind dat ook altijd lekker eten, wraps. Die Knorr-pakken eet ik niet, daar zit me te veel zout (bloeddruk) en andere rommel in. Ik kruid het zelf met raz-al-hanoutkruiden en dan maak ik me een sausje van yoghurt, teentje knoflook, beetje mierikswortel, fijngesnipperde bieslook en vloeibare zoetstof.

[url=http://www.weegclub.nl/forum/weightcare-annaniem-t36204.html[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2012 12:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hee allemaal!
Wat een leuke reacties, het knorr pakket ken ik niet, ik ben nooit zo van een standaard pakket, ik probeer er altijd wat anders van te maken, en dan kijk ik wel naar de ingredienten uit zo'n pak,maar probeer ik het zelf aan te passen, er zitten toch vaak dingen in die niet iederen lekker vind en wanneer je het zelf aanpast dan vind iedereen alle ingredienten lekker..

Wat betreft die gezonde turske pizza dat is niet gelukt, mn vriend wou uiteten en we zijn wezen wokken. Ik heb gewokt zonder sausje (vond dat echt niet lekker) en ben daarna overgegaan op de kipfilet van de grill, toch 0,2 aangekomen terwijl ik zo goed bezig was, dus vandaag weer gezond aan het eten en hopelijk is het morgen dan wat minder weer, morgen is mn officieele weegdag ookal weeg ik dan elke dag.

menu voor vandaag
O: shake
L: shake
A: maaltijdsalade kip van de ah, heb alleen maar de halve dressing gebruikt, voor de smaak alleen en dat was eigenlijk net zo lekker!

Op naar morgen maar weer dus,

fijne avond allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2012 19:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 3 van 19