Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Smurfjuh90 Dagboek met Weightcare

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Smurfjuh90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
heeyheey,

nou na het weekend begint mn weegschaal weer wat liever te worden. vanmorgen zat ik op 84,6. weer een eind onder de 85 gelukkig, baal aan de ene kant wel, had al zoveel verder kunnen zijn als ik met mn verjaardag gewoon netjes had gegeten, maar goed, opzich, af en toe zo'n weekje mag best lijkt me. hoewel die weekjes bij mij nu steeds vaker komen Sip de motivatie word echt weer wat minder. hoe komt dat toch? vandaag weer goed er tegenaan, wil echt naar die 80 toe! misschien moet ik daar echt meer een doel van maken, dat is n stuk dichter bij.

fijne dag vandaag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2012 6:24    
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Goeiemorgen!
Eraf is eraf Uitlachen

Je schommelende motivatie is heel herkenbaar hoor!
Pak je goede momenten met beide handen vast en probeer de slechte momenten afleiding te zoeken. Je 80 kilo is echt heel dichtbij! Als je een paar dagen drie maaltijden kan vervangen ben je er zo! Wie weet helpt dat je ook weer motiveren...

Jij ook een fijne dag cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2012 8:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi marieke,

Ik merk dat als ik drie maaltijden vervang ik gewoon echt te weinig binnen krijg en daardoor juist stil ga staan. Dus ga het gewoon op deze manier doen, alleen dan gewoon weer wat strenger dan de afgelopen tijd is geweest. Durf niet zo goed meer terug naar drie maaltijden vervangen, ben zo bang dat er dan meer aankomt dan af.

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2012 16:36    
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hai Smurfjuh, ik heb het zelfde hoor! De weken dat ik zo streng deed, ging er juist het minste af. Behalve dan de aller eerste weken. Ik ga dus ook (voorlopig) niet meer terug naar stap A. Gewoon blijven volhouden en langzaam komen we dichterbij ons doel. Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jul 2012 5:17    
Vrouw Weeggegevens   IngerZ
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hoi hoi

Ik heb in deze afval race nooit stap A gedaan. Ik vervang 1 a twee maaltijden en ik val daardoor wel af, mogelijk minder snel, maar omdat ik ook normale dingen kan eten ben ik minder geneigd om te gaan snaaien en dat is me tot op heden ook nog niet gebeurd.
Dus als jij het gevoel hebt dat stap A te weinig voor je is, dan eet 's avonds toch gewone gezonde maaltijden??
Probeer het eens, misschien is het wat voor je en daardoor ook makkelijker vol te houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 29 jul 2012 20:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Marieke: Ik heb je advies toch opgevolgd, sinds zondag avond weer drie keer per dag aan het shaken (zondag samen met mn vriend geluncht) en gisteren weer volle bak shaken, en het resultaat is er! ik zat vanmorgen op 83,7. hehe, eindelijk weer richting die 15kilo eraf!

@Hammy: ja, zo voelde het voor mij precies zo, maar ik heb het aangedurft en nu lijkt het ineens wel super te werken! misschien komt het wel omdat ik meer die knop weer om heb gezet. ben er klaar mee! het moet er weer af!

@IngerZ: Ik ben een aantal weken begonnnen met stap a, en ben daarna al snel over gegaan op 2 keer shaken en 1 keer normaal eten, en dat beviel tot voor kort eigenlijk heel goed, heb het een aantal maanden echt goed kunnen volhouden. Maar de laatste tijd merkte ik dat ik wat makkelijker kleine dingetjes erbij pakte, wel nog de redelijk gezonde dingen, maar toch is dat niet goed, ben nu weer even vol terug naar drie keer shaken, en wil dit gewoon een aantal dagen per week gaan doen, en de andere dagen gewoon 1 keer per dag wat anders eten.

Op naar een groen vakje weer!

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jul 2012 6:12    
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hee Meis,

Wat heerlijk dat er weer vaart in zit. Ben blij dat mijn advies je heeft kunnen helpen. Schaam Schaam *bloos*
Ga d'r voor, je kan het!

Groetjes Marieke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jul 2012 12:46    
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dapper hoor Smurfjuh dat je weer terug bent bij stap A. Heel veel succes, hopelijk brengt het wat je er van verwacht. Zet m op! Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 aug 2012 5:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@marieke: ja ik vond het heel eng, maar het lijkt toch echt te werken! Vandaag was ik al weer 83,3! Nog nooit zo laag geweest, en dat betekent eindelijk weer boven die 15kilo. Die heb ik heeeeel even aangeraakt, maar daarna bleef het schommelen en langzaam omhoog gaan!

@hammy: ja, ik vind het ook dapper van mezelf, maar sta wel steeds met knikkende knieen op de weegschaal, gelukkig gaat het tot nu toe nog steeds heel goed!

vandaag ga ik gezellig n dagje met mn moeder winkelen, en vanavond uiteten (wokken weliswaar) maar dat houdt waarschijnlijhk in dat we vandaag wel wat kleins zullen eten tussen de middag, maar goed, een dag mag wel, en morgen natuurlijk gewoon weer drie keer shaken. Dan moet het niet veel gaan schelen lijkt me!

fijne dag!
liefs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 aug 2012 7:26    
Vrouw Weeggegevens   Tanja1983
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: WC - Calorieën tellen

Reageer met quote
Hoi, ik wilde alleen even zeggen dat ik in de aanloop naar mijn WC reis o.a. Jouw dagboek heb gelezen en dit me veel inspiratie gaf!

Super!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 aug 2012 7:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Pagina 16 van 19