Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Smurfjuh90 Dagboek met Weightcare

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Smurfjuh90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Heey!

heb even een momentje gevonden om weer op weegclub.nl te kijken.

het gaat nog steeds goed, vanmorgen zei de weegschaal 87,0 =D het blijft lekker gaan, soms ben ik wel bang dat de weegschaal gewoon stuk is, en dat ik volgende week ineens veel meer weeg.. (maar dat kan toch niet) Gisterenavond helaas wel maar 1 uurtje gesport, voelde me echt beroerd, buikpijn niet normaal, dus na 1 uurtje ben ik lekker naar huis gegaan, hoewel ik dr wel van baalde!

nou de dag van vandaag
vanmorgen heb ik een bakje magere yoghurt op (met perzik smaak), heb bij de groenteboer een bakje bramen gehaald (jammie) en tussen de middag heb ik gezondigd Sip heb een broodje kruidenkaas met gerookte zalm op... Was weer een keer op school voor overleg over scriptie en ze hebben daar zulke lekkere broodjes. Versbelegd en ik had gewoon echt geen zin in die reep die in mn tas zat.. Aan de ene kant heb ik er wel spijt van, maar damn wat was dat broodje lekker! vanavond heb ik een maaltijdsalade op, wou eigenlijk shaken, maar die salade gaat anders wss over datum en dat vind ik ook zonde. vanavond geen tussendoortje, anders word het helemaal te veel en dat vind ik zonde!

morgenmiddag heb ik een lunch met een vriendin die ik al lang niet meer heb gezien. Heb besloten dan gewoon een gezond broodje of misschien zelfs wel salade te nemen en dan ga ik 's avonds gewoon weer shaken. en erna weer 2 uur sporten.

hopelijk is de weegschaal me morgen positief gezind en anders dan gaan we toch gewoon nog steeds verder ohhh

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2012 17:29    
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Hai Meis,
Klink helemaal niet verkeerd hoor, zo'n broodje is ook geen vergelijking met zo'n suffe reep. Zo af en toe kunnen ze je zo tegenstaan. Tja iets slechter dan een shake/reep waarschijnlijk maar het is in ieder geval een maaltijd en geen tussendoor snack. En een maaltijdsalade is ook in orde toch?
Het is inderdaad zonde als het over de datum gaat. Je hebt groot gelijk.

Wat heerlijk dat je de 87 bereikt hebt. Niet twijfelen hoor, gewoon genieten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2012 19:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
heeyheey,

nou, ik ben flink gestraft na gisteren...
0,3 erbij op de weegschaal, gelukkig zit ik nog wel in de 87, maar goed, had er nu liever onder gezeten natuurlijk ohhh

vanmorgen goed shaken, vanmiddag dan lekker lunchen en vanavond gewoon weer een shake voor ik 2uur weer fanatiek ga sporten. Wil die 0,3 er morgen minimaal af hebben!

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2012 8:07    
Vrouw Weeggegevens   Dromertje
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Green Coffee 1000

Reageer met quote
Hoi , Ik ben nieuw en ik ben ook begonnen aan weightcare! Ik wil 2 shakes overdag (ontbijt en lunch) en savond een verantwoorde maaltijd. Ik weet niet wat ik kan verwachten qua gewichtsverlies maar ik ben benieuwd. Ik lees ondertussen ook hier even mee!

groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2012 12:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi dromertje!
Goed dat je gaat beginnen, In het begin zal je best veel afvallen, ook een boel vocht, en later zal het wat rustiger gaan maar zal je nog steeds wel blijven afvallen als je je goed aan de 2 shakes houdt, en tussendoor mag je zoveel rauwkost eten als je wil, en je mag 2 keer per dag een stuk fruit. Goed vol te houden hoor ohhh

Ik zat vanmorgen weer onder de 87, maarliefst 0,1 maar toch weer een gewicht dat ik al weer voorbij ben gegaan. Heerlijk!

gisteren gelukkig gezond kunnen lunchen, had een heerlijk broodje met garnalen, champignons en taugé, met tomaat en komkommer, dat was allemaal gewokt en toen met een rode saus op een broodje gedaan, was echt heel lekker, en volgens mij ook niet heel slecht. gisteravond weer geshaket, en ik moet zeggen dat dat me ook echt wel goed bevalt. de middag eten en 's avonds shaken, dat ga ik misschien wel wat vaker doen. Daarna weer 2 uur gesport, dat was ook lekker en vandaag weer netjes 2 keer shaken en vanavond een niet al te slechte maaltijd eten. en natuurlijk weer lekker naar dansles!
heeeeerlijk! ohhh

fijn weekend allemaal vast.

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2012 9:56    
Vrouw Weeggegevens   anita38
Weegclubfan voor het leven

Dieet: BodieBoost (gezond eten)

Reageer met quote
Je doet het prima Smurfjuh Erg blij
Wat voor danslessen volg je?
Fijn weekend!

BodieBooster sinds 29-4-2013 Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 15 jun 2012 17:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Anita: ik doe aan stijldansen! Lach

Vandaag was ik niks afgevallen, en ik heb gisteren helemaal niet gezondigd. Het enige dat ik verstandiger had kunnen doen was dat ik 's avonds een broodje gezond bij de bakker bart heb gegeten (zonder dressing) en daar een wit broodje heb genomen ipv een bruine, maar lijkt me niet dat dat nou zo heel slecht is. of wel?
de rest van de dag heb ik gewoon geshaket.

maargoed, vandaag weer een nieuwe dag, ben bang dat ik vandaag wel wat meer ga zondigen, het is weer weekend, en ik ga straks met mn vriend naar beverwijk en daar heb je altijd van die lekkere dingen, en geen gezonde dingen... Dus maar even kijken hoe ik dat ga doen.

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jun 2012 9:53    
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
En? Is het gelukt om de schade te beperken?
Jij ook fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jun 2012 20:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoi hammy, Nee helaas is het niet helemaal gelukt.
tussen de middag heb ik 2 haringen gegeten met uitjes (dat is niet zo slecht lijkt me zo) maar 's avonds heb ik me wel laten gaan, heb sinds lange tijd weer een keer gezellig met mn vriend en zijn broertje gegeten, en we hebben spareribs gehaald met een paar patatjes en een salade erbij. super lekker natuurlijk, maar die spareribs waren zo ontzettend lekker dat ik er toch wel wat te veel van heb gegeten Schaam Schaam
Vandaag word het ook lastig, vanmiddag gezellig naar opa en oma, en die maken of halen altijd speciaal taart voor iedereen, dus dan vind ik het zo gemeen om niks te nemen, dus dat word maar en klein stukje, en ik dekn dat ik vandaag gewoon halve shakes neem, dan is het minder erg als ik er wat kleins bij neem lijkt me zo.

Ik heb trouwens ook besloten dat ik mijn weegdag niet meer strak na het weekend houd, ik ga het gewoon op woensdag doen, ik ben ooit begonnen met de vrijdag, maar toen ik een nieuw sprintje mee deed had ik het idee dat ik het na het weekend meteen moest invullen, en daarom heb ik het toen op maandag steeds doorgegeven, maar ik wil toch weer terug naar de vrijdag, vind ik toch fijner. Dus komende week doe ik het op woensdag en misschien een paar weken erna zet ik hem wel op vrijdag. Dat is toch handiger vind ik zelf.

fijne vaderdag allemaal,

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2012 10:29    
Vrouw Weeggegevens   anita38

Dieet: BodieBoost (gezond eten)

Reageer met quote
stijldansen leuk! weekenden blijven moeilijk vooral als je weggaat of visite krijgt vind ik zelf ook hoor Verward kan me voorstellen dat je, je weegdag weer wilt verplaatsen. Zelf weeg ik op zaterdag en vind het prima heb ik in iedergeval voor de vrijdagavond nog een stok achter de deur Lachen
Succes komende week en jij ook een fijne vaderdag Erg blij

BodieBooster sinds 29-4-2013 Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2012 15:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 11 van 19