Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

*slik*

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Boris2014
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Dat was wel even schrikken vanmorgen, de weegschaal.... Dat domme ding is duidelijk aan vervanging toe....!

Of toch niet. Nee, eigenlijk niet. Wat het me vertelde vanmorgen was iets wat ik allang wist. Ik ben te zwaar geworden. Veel te zwaar misschien wel. In ieder geval te zwaar om er geen last van te hebben.

Er zijn gezondheidskwaaltjes. Al een hele tijd, altijd zo vaag dat je er soms wel maar meestal niets mee kunt. Als ik een stukje ga wandelen, is het niet zeldzaam dat ik na 10 minuten al sta te hijgen als een oude merrie. En dat is niet goed. Ik ben 44. Dat zou ik met gemak moeten kunnen.

Hoe cliché ook, en ik heb toch echt een hekel aan clichés, per 1 januari 2017 gaat het roer om. Mijn doel is om over een paar maanden weer zonder bezwaard geweten op mijn paard te kunnen gaan rijden.

Hoe ik dat ga doen is nog even een vraag. Vanmorgen vroeg dacht ik nog "van alles de helft en 2x zoveel bewegen". Na een rondje inlezen op internet, heb ik de boekenreeks van Yvonne Lemmers besteld. Een aantal jaren geleden ben ik redelijk succesvol geweest met SouthBeach, maar had nu geen zin in die Amerikaanse recepten. Ik geef de Brabantse nu een kans.

De boeken zijn in bestelling. Ik geef mezelf deze week de tijd om aan het idee te wennen en mezelf in te lezen. Daarna ga ik serieus los. Ben heel benieuwd hoe het over een maand of 2 met me gaat. Dat ik af kan vallen en het een hele tijd kan volhouden, weet ik. Dat ga ik nu gewoon weer doen!

Genoeg peptalk - dank dat ik me bij jullie mag aansluiten!
Nu ga ik een rondje wandelen (samen met mijn lieve Fitbit) en straks ook nog zo'n leuke tracker installeren. En verder lezen. Genoeg inspirerende verhalen hier!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jan 2017 14:15    
Vrouw Weeggegevens   Kim-meke
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten, meer bewegen

Reageer met quote
Welkom bij de weegclub en heel veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jan 2017 15:20    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Boris, van harte welkom bij de weegclub.
Altijd goed om voor je gezondheid te gaan succes

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Laatst aangepast door Ellen op zo 01 jan 2017 18:04, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 01 jan 2017 15:31    
Vrouw Weeggegevens   essepes70
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten ( met steun van maaltijdvervangers)

Reageer met quote
Succes met het Gokken!
En Yvonne is geen Brabantse maar een Friezin, net als jij Lachen

Groetjes Esther.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jan 2017 17:38    
Vrouw Weeggegevens   Maria1962

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Heel veel succes. Ik ben ook begonnen, nou eigenlijk vanaf morgen Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 01 jan 2017 17:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
essepes70 schreef:
Succes met het Gokken!
En Yvonne is geen Brabantse maar een Friezin, net als jij Lachen

Groetjes Esther.

Joh! Hihi, dat wist ik niet.
Plusje voor Yvonne Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jan 2017 18:24    
Vrouw Weeggegevens   essepes70

Dieet: Gezond eten ( met steun van maaltijdvervangers)

Reageer met quote
Hey hoe gaat het?? Is het vol te houden? Hier gaat het best lekker, net ff gekeken op de weegschaal en er is al wat af maar das altijd de eerste dagen ;-)
Maar het geeft wel een lekker gevoel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2017 8:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Essepes, ben nog niet begonnen. Gisteravond lagen de boeken op tafel, ik ben wel begonnen met inlezen!

Ondertussen let ik een beetje op wat ik eet en probeer elke dag minstens een half uurtje vlot te wandelen.

Plan is om vanaf dit weekend GOK te beginnen.
Hoe ga jij ondertussen? Lukt het?

Ik ben best wel een beetje huiverig voor een suikerdip in de eerste dagen. Heb toen ik South Beach deed (jaaaaren geleden) daar toch serieus last van gehad.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2017 10:53    
Vrouw Weeggegevens   Most

Dieet: Paleo

Reageer met quote
Succes Boris!
Je kunt het! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jan 2017 23:44    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom Boris! Bij GOK zal zo'n suikerdip niet zo heftig zijn. Omdat je toch elke dag je khd uurtje hebt nog.
Wat ik er zo van lees (44 en geen 10 minuten kunnen lopen?) is het goed dat je de stap gezet hebt en hier bent gekomen. Nu hoef je het niet alleen te doen immers. Veel succes! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jan 2017 3:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1