Auteur |
Bericht |
LiesbethM Weegclubfan voor het leven

|
|
Maar ze zijn er wel af Pluisje!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jan 2021 9:21 |
|
 |
|
 |
Pluisje75 Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
Heb je helemaal gelijk in Liesbeth  _________________ url=https://www.weegclub.nl/]  [/url] |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jan 2021 9:30 |
|
 |
Lucius Vaste Weegclubfan

|
|
Dipinipi schreef: | Beste deelnemers al weer een jaar voorbij waar we samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder
 |
Gedaan!_________________
zaterdag weegdag |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jan 2021 12:36 |
|
 |
Lucius Vaste Weegclubfan

|
|
LiesbethM schreef: | Maar ze zijn er wel af Pluisje! |
Zo is dat! Lekker begin  _________________
zaterdag weegdag |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jan 2021 12:37 |
|
 |
|
 |
CrazyMoon Super Weegclubfan

|
|
Vanmorgen gestart met een dieetpro shake, en vanmiddag heb ik mijn eerste groene smoothie gemaakt. Lekker! Straks nog een cracker met ei, en eind van de dag nog een cracker, weet nog niet wat er op. Hummus vergeten mee te nemen uit de supermarkt, dus morgen maar even halen._________________ Groetjes Monique
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jan 2021 13:00 |
|
 |
micha1 Weegclubfan voor het leven

|
|
Mensen, de kosten van deze site zijn groot. Ellen betaald dat zelf, misschien kunnen mensen die het wat ruimer hebben financieel een bescheiden bijdrage storten, het kan heel gebruiksvriendelijk, 5, 10 of meer euro.
Alleen mensen die het ruim kunnen missen dus.
Het zou toch echt heel jammer zijn wanneer Ellen vanwege de kosten moet stoppen. Ik heb geen belang hierin, ben gewoon een forummer.
Gelukkig nieuwjaar iedereen !  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jan 2021 13:33 |
|
 |
Kaia Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-12-2014 Berichten: 2650 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amsterdam
|
|
Gedoneerd!
Wow samen de eerste 9 kilo eraf...op naar de 10 dat moet lukken deze eerste week!
Goed bezig allemaal!
Ik heb voor het eerst een coach ingeschakeld om o.a. af te vallen, dit is wel confronterend maar ook erg behulpzaam. Ik mag echt kleine stapjes maken en niet te grote doelen en ook niet al te druk maken als er eens iets niet lukt. Nou ik vind het af en toe nog moeilijk mildheid ipv grote plannen....maar ik hoop dat het zo echt eens gaat lukken  _________________
There's no way to happiness, happiness is the way! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jan 2021 19:04 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 8-12-2014 Berichten: 2650 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amsterdam
|
|
Deugenietje kom op je ging zo goed...stop met snaaien! Verzin een alternatief...komkommers of iets heel anders gaan doen. Succes!_________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jan 2021 19:08 |
|
 |
mar-1975 Vaste Weegclubfan

|
|
Hallo allemaal, ik wil ook graag meedoen met deze sprint. Jaren geleden ben ik met hulp van de weegclub 10 kilo afgevallen. Helaas daarna alle kilo's weer terug en zelfs nog meer. April dit jaar woog ik 84 kilo en toen heb ik besloten om weer echt serieus te gaan afvallen. lnmiddels ben ik weer 10 kilo kwijt en er moet nog wel wat meer af om op een gezond gewicht te komen. Omdat mijn gewichtsverlies de afgelopen maanden niet meer verder ging ben ik nu sinds zaterdag begonnen met het ketodieet. Ik deed al intermittend fasting 16:8 en dat blijf ik ook in combinatie met de keto doen. Verder probeer ik veel te bewegen. Ik skeeler in ieder geval iedere dag een uur en meestal langer. Hopelijk gaat mijn gewicht nu weer wat naar beneden en zit ik tegen de zomer op mijn streef van 65 kilo  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 07 jan 2021 9:33 |
|
 |

|
|
Goed bezig al Mar! Welkom en succes!  _________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 07 jan 2021 10:04 |
|
 |
|
|