Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER! :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   Simpele ziel
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Intermitterend vasten

Reageer met quote
Dit sprintje is precies wat ik nodig heb! Lekker uitkijken naar de zomer Cool

De laatste weken heb ik niet echt op de weegschaal gestaan. Durfde niet... Heb de teugels wat laten vieren en niet strak aan m'n eetraam gehouden. Voelde me gelijk opgezwollen, sloom en last van maagzuur.

Sinds maandag weer strak aan m'n schema gehouden. Voel me direct een stuk beter. Alleen met o&n maak ik nog even een uitzondering ;-)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 dec 2020 23:52    
Vrouw Weeggegevens   Sarah2021
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/sporten

Reageer met quote
Vandaag is het 1 week na de operatie en er is ruim 5 kg af. Het was een zware week, gelukkig ben ik helemaal niet misselijk geweest. Het is wel zo dat als ik iets eet, het heel zwaar aanvoelt op de maag. Nog 1 week vloeibaar en dan mag ik over gepureerd eten. Ik mis het wel hoor, een lekker broodje kaas ofzo... Maar ik ben blij dat de eerste kilo’s ervan af zijn en ik merk het gelijk aan mijn jas die niet meer strak zit Erg blij

Succes allemaal, op naar een slanke zomer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 dec 2020 9:35    
Vrouw Weeggegevens   lish
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: ADF

Reageer met quote
@Sarah2021 fijn dat de kilos zo snel eraf gaat en leuk dat je je jas ook al losser zit. Het wordt straks shoppen. Lach Ik hoop dat het snel makkelijker wordt voor je.

Welkom @Simpele ziel. Ik zie dat je ook intermittent vasten doen, dat doe ik ook. Het werkt goed en is veel gezonder dan de hele dag door eten.

Ik ben benieuwd naar jullie plannen voor de komende tijd qua dieet en bewegen om af te vallen.

Deze week heb ik intermittent vasten gedaan en vandaag heb ik een raw vegan dagje met zelf gemaakte verse sap en morgen gaan we naar mijn schoonouders om traditie getrouw o&n te vieren en blijven we slapen. Daar eet ik mee wat de pot schaft.

Vanaf 1 januari begin ik met sappen denk ik om te detox en daarna over op raw vegan in combi met intermittent vasten. Voor beweging wil ik iedere dag een uurtje wandelen. Doel is om in October de kwart marathon te lopen met mijn man.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 dec 2020 10:28    
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
4 januari start ik weer met project gezond. Later wil ik ook weer met IF beginnen.
Sporten als de sportschool weer open gaat. Verder heb ik beweging genoeg

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 dec 2020 12:59    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ben alvast begonnen heb ipv de sportschool nu even een online sportprogramma. En verder langzaam op weg naar een gezondere leefstijl met stap voor stap kleine doelen....

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 31 dec 2020 1:47    

Reageer met quote
Kleine doelen werken goed en zorgt voor veel succes momenten.

Fijne jaarwisseling allemaal! Tot volgend jaar

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 dec 2020 10:30    

Reageer met quote
Trouwens hoe vieren jullie o&n dit (rare) jaar?
Wij vieren o&n met opa en oma (traditiegetrouw). Opa en onze pubers helpen mee met bakken van appelflappen en oliebollen. Verder hebben we vegan hapjes en dipjes, champagne, etc. Altijd heel feestelijk en oma zorgt altijd voor een heerlijk soepje vooraf. Maar weet nu al dat ik morgenochtend veel meer vocht vast houd van al het zout.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 dec 2020 10:43    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dat klinkt heel gezellig lish!
Wij vieren gewoon thuis met de kids, spelletjes een leuke film en wat kindervuurwerk Lach

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 31 dec 2020 14:55    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Kaia,
Ik doe graag mee. De coronacrisis en medicatie hebben er nogal wat kilo’s bijgebracht. Tijd om 2020 achter me te laten en actie te ondernemen.

Fijne jaarwisseling voor iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 dec 2020 17:11    
Vrouw Weeggegevens   Sarah2021
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/sporten

Reageer met quote
Een fijn, slank en bovenal een gezond nieuwjaar allemaal!
Op naar de zomer, ik kan de zon (letterlijk en figuurlijk) wel weer een keer gebruiken. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jan 2021 9:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 3 van 31