Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

SLANK IN DE ZOMER! :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik hoorde van de week voor het eerst van GLI Gecombineerde Leefstijlinterventie dit is een 2-jarig programma gericht op gewichtsverlies en het verbeteren van de leefstijl. Belangrijke thema s voeding slaap beweging en ontspanning. Dit wordt door de meeste zorgverzekeraars volledig vergoed bij een bmi boven de 30 of een bmi boven de 25 en bijkomende klachten als Diabetes.
Het lijkt mij wel wat ben nu alleen al iets teveel afgevallen om nog in aanmerking te komen, maar misschien een idee voor anderen ik heb nu een ander soort coaching en vind dit erg behulpzaam

There's no way to happiness, happiness is the way!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2021 13:26    
Vrouw Weeggegevens   lish
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: ADF

Reageer met quote
@Lisa, wat verdrietig, heel veel sterkte.

Welkom @Janskie!

@San-ne, dat is jammer, maar het kan zijn door het lopen dat je lekker spiertjes op aan het bouwen bent... Ik zou niet moed verloren hoor. Komt goed, gewoon doorgaan!

Ik weeg me morgenochtend weer. Ben zo benieuwd!!! Minder gewandeld dan ik wilde, het was zoooo druk deze week... Maar ik heb me verder goed gehouden aan mijn nieuwe leefstijl.

Vandaag een klein stukje met gezin gewandeld. Het was zo druk bij het strand dat we maar op een andere plekje ging wandelen. Deze week wil ik toch wel minimaal 1 uurtje per dag gaan wandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2021 17:57    
Vrouw Weeggegevens   lish

Dieet: ADF

Reageer met quote
@kaia, is een geluk bij een ongeluk. Gelukkig hebt je het niet meer nodig! haha, moet zo lachen om de weegschaal van jouw ouders Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2021 17:58    
Vrouw Weeggegevens   RvdG
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kaia schreef:
Ik hoorde van de week voor het eerst van GLI Gecombineerde Leefstijlinterventie dit is een 2-jarig programma gericht op gewichtsverlies en het verbeteren van de leefstijl. Belangrijke thema s voeding slaap beweging en ontspanning. Dit wordt door de meeste zorgverzekeraars volledig vergoed bij een bmi boven de 30 of een bmi boven de 25 en bijkomende klachten als Diabetes.
Het lijkt mij wel wat ben nu alleen al iets teveel afgevallen om nog in aanmerking te komen, maar misschien een idee voor anderen ik heb nu een ander soort coaching en vind dit erg behulpzaam

Ik ben net begonnen met GLI. 4 januari heb ik de intake gehad met de leefstijlcoach en 15 februari (dan pas....) heb ik de intake met de diëtiste.
Ik ben heel benieuwd naar hoe het zal gaan. Ik hoop vooral dat de begeleiding in samenspraak met mij gaat en dat er geen dingen "opgelegd" worden. ("Je moet dit", "je moet dat", "je mag niet...." etc.) Ik heb jaaaaaaren geleden (17/ 18 jaar geleden ofzo) al eens een paar maanden bij een diëtiste gelopen, en daar voelde ik mij als een kleuter behandeld. Heb daar geen goede herinneringen aan. Dus ben zeker wat diëtiste betreft erg benieuwd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2021 19:45    

Reageer met quote
Ik ben heel benieuwd RvdG ik heb met diëtisten ook niet zulke goede ervaring..maar allicht steek je er iets van op überhaupt lijkt het mij wel fijn een stok achter er deur te hebben. Ben benieuwd hoe het je bevalt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2021 20:27    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja ook erg benieuwd.. fijne tips mag je natuurlijk altijd met ons delen ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 10:06    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal

Eerst het goede nieuws, mijn mops is beter. Een uurtje voor de dierenarts er was, stond ze opnieuw recht. Ze heeft nu een spuit gekregen en ze voelt zich al veel beter. We krijgen dus een paar weken/maanden extra. Ze heeft kanker, maar we zijn tevreden met de extra tijd, zolang ze geen pijn heeft.

Dit weekend migraine aanval gehad. Zaterdag buikgriep (om het mooi te zeggen). Vanaf zondag keelpijn, dus gisteren naar de huisarts geweest. Ik mocht zelf niet binnen, enkel een corona test voorgeschreven. Het resultaat was gelukkig negatief. Dus bewogen weekend en maandag.

Vandaag alvast weer flink aan het eten. De voorbije dagen vooral nauwelijks gegeten...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 12:02    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
@lisa, wat fijn dat het met je hondje wat beter gaat. Hopelijk lijdt ie geen pijn.

Ik was vorige week begonnen met het bijhouden van mijn calorien en dat is in het weekend helemaal misgegaan. Veel te veel gegeten. Vanaf vandaag mijn weekmenu’s er weer eens bijgepakt zodat ik wat houvast heb.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 13:19    

Reageer met quote
Beterschap Lisa! Fijn dat het met je hondje weer beter gaat.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 14:23    
Vrouw Weeggegevens   Janskie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: calorieën tellen

Reageer met quote
Druk, druk, druk. Ik probeer snel te reageren hier. Nu weer werktijd, gebroken dienst vandaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 16:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 17 van 31