Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

SLANK IN DE ZOMER! DEEL 7 :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
hier gaat het echt lekker
de weekenden sta ik mezelf iets meer toe maar beperkter dan vorige jaren, en dat is te zien op de weegschaal, en dat motiveert dan weer enorm Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2022 19:22    
Vrouw Weeggegevens   beuntje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lekker bezig Dipinipi!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jun 2022 11:50    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dipinipi
Goed bezig! Cool

Hier loopt het ook behoorlijk goed.
Deze morgen exact 67.
Dus tevreden.
Ik wil nu even doorzetten om 65kg te zien tegen half juli.

Kaia
Sophie
Ik mis jullie Huil huil

Op persoonlijk vlak, redelijk wat strubbelingen op het werk....
En ook nog iets anders, die me vorige week erg heeft geraakt. Waardoor ik me nog steeds boos voel. Een gevoel van onrecht ten opzichte van mijn zestienjarige dochter.... Waardoor ik minder eet omdat ik boos ben, niet op haar...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jun 2022 13:55    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Daar ben ik weer, sorry, druk bezig met het huisje aan zee en samen met de hittegolf die Spanje teistert, verder helemaal geen puf gehad!
Eindelijk onder het begingewicht van dit sprintje dus volgende week hoop ik toch echt weer onder de 87 te kunnen duiken.

Lisa, moelijk is dat als er je voelt dat er teonrecht iets met je kinderen is gebeurd. Ik snap dat je daar boos om bent. Ik zou die van mij soms het liefst terug stoppen in de baarmoeder, maar we kunnen ze nou niet eenmaal altijd beschermen. Op je werk nog even de laatste weken en dan vakantie, nog even doorzetten!

Gaat heel erg goed Dipinipi! Je hebt je geweldig herpakt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jun 2022 11:31    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hi hier ook hectische tijden met mijn eigen en m’n extra gezin. maar ben weer terug..kleine terugval hier maar niet enorm een gezond gewicht in m’n vakantie is nog steeds haalbaar wanneer ik mij nu herpak.

Wat vervelend Lisa, onrecht tov mijn kinderen brengt bij mij ook altijd het mamabeer gevoel omhoog. Wel goed dat je minder gaat eten ipv meer.

Goed bezig Dini en Sophie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 jun 2022 21:26    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sophie
Ik dacht het al dat je druk bezig bent met het huisje.
Goed dat je gewicht ook aan het zakken is.
Het zal niet makkelijk zijn daar met die hittegolf.

Kaia
Ik kan me inbeelden dat het daar hectisch is.
Veel moed, ik heb bewondering voor jou!

Mamabeer was zeker het juiste woord. Ik heb daarna wel juridische stappen ondernomen. Mijn 16 jarige, heel vlijtige student was onterecht beschuldigd van winkeldiefstal. Het kind helemaal in tranen, omdat ze mijn lippenstift op zak had. Ze hadden ook haar boekentas doorzocht. Een winkelbediende mag dit zelf niet en haar in een aparte ruimte gezet. Na 45 kreeg ik dan excuses, we zien inderdaad dat ze onschuldig is op de camerabeelden... Ik had trouwens ook mijn online kasticket.
Ondertussen is mijn kind getekend...ze zal dit nooit meer vergeten...
Dus aangetekende brieven naar de winkel in België en hoofdzetel in Nl. En formeel klacht ingediend bij de FOD.

Gewicht gaat redelijk goed. Toen het eo warm was dit weekend, steeg het wel wat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jun 2022 17:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben weer terug, last van mijn rug door al dat geverf, geschoonmaak, gesleep enz, enz en maar een beetje eraf deze week. Te slecht gegeten meer door moeheid dan door wat anders, geen zin om te koken of om gezond te eten. Hop dat mijn rig snel over is want ik moet echt weer gaan sporten.

Jeetje Lisa, normaal dat je je zo voelde, je arme dochter! Normaal dat je boos was, en excuses is eigenlijk niet genoeg. Ben benieuwd wat de verdere reacties van het bedrijf gaat zijn.

Kaia, schouders er weer onder en gaan, moeilijk om altijd om jezelf te kunnen denken met je hectische leven.

Ik ga de komende twee weken goed op mijn eten letten en daarna ga ik weer terug naar het andere huis. Ik moet de binnenkant van de kasten nog verven, en de verf van het barretje van de keuken afhalen, en misschien nog wel van de keuken zelf en de deuren enz, enz. de vorige bewoonster heeft echt alles geverfd, en het is zo slecht gedaan, het ziet er niet uit, overal strepen, verfdruppels...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jun 2022 10:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nog steeds last van mijn rug en door proberen te compenseren, nu ook rugpijn aan de andere kant. Er is maar 1 conclusie te trekken: niet meer klussen! ik hoop echt dat ik over 2 weken het belangrijkste klaar heb met verf erhalen, schuren en op nieuw verven of beitsen..,, en ik wil eigenlijk ook nog van die nephouten tegels op het terras boven plaatsen, zodat het wat beter lijkt dan het nu is.

Gewicht gaat redelijk, maar zonder sporten wordt het hopelijk toch nog een klein minnetje deze week.

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jun 2022 16:55    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
Een aanslag op je rug dus...soms kan het niet anders maar het blijft oppassen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 27 jun 2022 17:33    
Vrouw Weeggegevens   Kaia

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Nog niet helemaal zoveel er af als ik wilde. Maar het vakje is groen dus ik beweeg weer de goede kant op. Zit nog niet helemaal in m’n afvalflow maar maak weer kleine stapjes in de juiste richting. Lijkt me wel erg lekker om in m’n vakantie weer een gezond gewicht te hebben.
Ik wordt helemaal gek van mijn hoeveelheid kleding heb deze van maat 42 - 34. Van 42 en 34 heb ik het minst en die mag sowieso weg. Met mijn man afgesproken dat als ik in januari nog niet in maat 36 zit, ik deze allemaal ook weg doe. Pas t al jaren niet en het neemt zoveel plek in. Ik ben nu wel in de overtuiging dat het gaat lukken om daar weer te komen maar zo niet dan ruimt het ook lekker op..want het past niet meer in mijn kasten en ik wordt er gek van.
Sophie beterschap met je rug en rustig aan met klussen, wel leuk om het echt eigen en mooi te maken. Wij hebben per komend seizoen een nieuwe caravan en moeten deze ook nog gaan opknappen.
Lisa wat vreselijk maar voor je dochter, je hebt goed voor haar gezorgd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 28 jun 2022 13:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 7 van 8