Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

SLANK IN DE ZOMER! DEEL 7 :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Nou, daar zijn wer weer in het rood. Ik sport nog wel steeds, maar het eten gaat echt zozo, te veel bezig met alles te regelen voor het huis, ben weer aan het studeren ( hoop ooit het examen beedigd vertaler te kunnen doen als het ministerie ze weer uitschrijft), paspoort aanvragen voor alle kids aan het regelen, en iedereen komt naturlijk terug op een andere dag, dus mag 4 keer op en neer rijden naar de ambassade in Madrid met alle benodigde papieren, om echt gek van te worden hoe moelijk het kan zijn. Het werk is druk en het blijft altijd stress omdat je inkomen afhankelijk is van jezelf als zzp-er.
Ik ben gewoon moe...Het liefst zit ik de hele dag aan de patat met mayo en de repen chocola.

Lisa, dat dansje mocht!

Kaia, hoe gaat het met jou?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 mei 2022 20:35    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sophie
Klinkt als een chaotisch vooruitzicht! Verward
Wat is een zzp-er?
Wonen jouw kinderen in Nederland of in een ander deel van Spanje?

Laat de patat met mayo maar staan!
En blijven sporten! Ik weet dat je het kan!

Kaia
Hoe gaat het met jou?

Drukke dag achter de rug hier.
Ik heb heel de namiddag in de tuin gewerkt.
En na het avondeten nog 9km gewandeld op een stevig tempo. Al 24000 stappen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 mei 2022 22:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat is het hier stil?

Kaia en Sophie
Hoe loopt het daar?

Gisteren weer mega flink geweest.
Vandaag staat er wel taart op het programma, collega die jarig is geweest...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 mei 2022 10:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sorry, Lisa, ik ben freelancer, ik noem het maar zzp-er, maar weet niet eens of het de juiste naam is in Nederland, hahaha. De patat is op, dus dat is nu geen probleem weer, maar mijn hoofd staat nog steeds op regelstand, belasting aangiftes, de overige paspoorten, ander huis...Zalig om in de tuin te werken!

Hier gaat het aardig, hoop toch weer onder de 88 te duiken, vandaag weer een uurtje BodyPump en let ook weer op mijn eten.

Kaia, hoe gaat het?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 mei 2022 18:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Sophie

Het klinkt daar alvast druk! Geschokt
Goed dat je verder doet met de bodypump.

Gisteren na het avondeten nog 7,5 km gaan wandelen.
Op gebied van eten eigenlijk, op de taart na, super flink.
Ik neem nu elke dag water mee naar mijn werk en een portie fruit (aardbeien, meloen, ananas).

Deze morgen 67,4. Dus eigenlijk al heel blij. Ik hoop dat ik binnenkort weer 66,9 mag zien! Cool
Mijn doel is om tegen mijn vakantie, 18 juli, 65 kg te zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 mei 2022 8:57    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisterenavond nog 9,9km gewandeld.
Deze morgen 67,2. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mei 2022 9:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lisa, gaat de goede kant op! Die 65 komt weer dicherbij!

Ik heb mijn rode vakje van vorige week er weer af, en nu weer door in de groene lijn. Morgenavond komen er weer 2 kids naar huis, en eentje blijft de hele maand juli, maar we gaan zelf 2 weken weg naar ons huisje aan zee wat daar moet geverfd worden, muebels worden geleverd enz, enz. Ik zei al tegen mijn zoon dat hij wel mee mocht want het huisje heeft voorlopig nog een apart apartement (moeten we op den duur nog veranderen)op de eerste verdieping, maar hij zei dat hij liever thuis blijft in dit huis, logisch antwoord veel beter zonder ouders...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mei 2022 10:58    
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goed bezig Lisa!!

Hoera Sophie pak de groene lijn weer op!

Ik moet het knopje weer om zetten hier is weer een beetje bijgekomen. Ik wil echt naar gezond gewicht toe deze zomer. Er begint nu weer wat meer rust te komen na al het verdriet van de laatste tijd. De begrafenis was erg verdrietig zelf de fotograaf en ceremoniemeester stonden te huilen. Na de begrafenis samen gegeten het huis is raar leeg zonder haar. Vandaag haar oudste zoontje van 12 een dagje bij ons. Dus dat wordt veel knuffelen en leuke dingen doen. Mijn man is nog steeds heel ziek..moet nu verder worden onderzocht, want hij hersteld niet. We doen wel ons best om samen leuke dingen te blijven doen met de kinderen. We waren van de week naar de Efteling dat was super, en gisteren lekker in de zon aan zee. Vandaag pizza voor afscheid van de buurvrouw ik ga wel met mijn mandementen. En maandag weer in de gezonde modus.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 29 mei 2022 9:22    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Kaia
Moeilijke periode toch.
Ik wens jou veel sterkte! Knuffel haar kindjes maar stevig!

Hier een druk weekend achter de rug.
Zaterdag 25 km gewandeld, de Helletocht.
40231 stappen en 146 verdiepingen.
Ik heb er echt van genoten!

Gewicht is wel wat gestegen.
Maar dat is meestal zo, na een lange wandeling!

Sophie
Huisje aan zee klinkt zalig! Even ontsnappen
Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mei 2022 21:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kaia, moelijk om de knop te kunnen omzetten na zo iets verdrietigs.
Wat ook verschrikkelijk erg moet dat voor je vriendin zijn geweest om zulke kleine kinderen te moeten achterlaten. Wat erg van je man, inderdaad maar wel even goed laten onderzoeken want Covid kan rare dingen doen met je hele lijf. Mijn man is nog steeds zwaar aan de medicatie en na een jaar nog steeds niet ok.

Lisa, jeetje, 25 km, ik heb echt bewondering voor je ( ik krijg al blaren op mijn hakken alleen maar van het lezen!).

Hier ben ik deze week helemaal niet bezig met mijn gewicht, verschrikkelijk druk met mijn werk, en ik vergeet dus te eten tussen de middag en ben niet aan sporten toe gekomen. Morgen nog een drukke dag en dan hoop ik het een stukje rustiger te krijgen. Nog 2 weekjes en dan heb ik 2 weken vakantie en moet er geverfd en geklust worden aan het andere huis. Al druk bezig om alle troep bij elkaar te verzamelen, want er moet een heel huis ingericht worden ( lang leve de IKEA ook, hahaha). Ik vind het wel weer leuk zo'n project, mijn kids zeggen dat ik in het videospelletje van de SIMS leef, in de afgelopen 3 jaar, ben ik zelf 2 keer verhuist, en heb apartementen moeten zoeken voor 2 van mijn kinderen (+ gas, water, licht, en inrichting). En misschien verhuist er nu weer eentje, zucht...en komt een ander misschien weer thuis wonen. Het is ook echt nooit saai hier alhoewel het wel wat saaier zou mogen van mij.

Succes allemaal deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jun 2022 0:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 5 van 8